Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Duży przebieg, o co dopytywać sprzedawcę?
Autor Wiadomość
michalmazur3 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2019
Posty: 2
Skąd: 105 krasocin
Wysłany: 27-10-2019, 14:04   Duży przebieg, o co dopytywać sprzedawcę?

Panowie nie znam się zbytnio na motoryzacji, a też nie chce się władowć na minę kupując Lancer'a. Z komisów już zrezygnowałem, planuje kupić Lancera TDI 2.0 lub 1.8 od prywatnej osoby jednakże przy wysokim przebiegu jak np 250 tys coś albo musiało być już robione przy silniku albo będzie w krotce wymagało naprawy. Co może być potencjalnie do robienia przy takim przebiegu?
O co pytać takiego sprzedawcę, na co zwrócić uwagę ?
Przeglądając internety nasunęły mi się takie pytania:
1. Kiedy był wymieniany rozrząd?
2. Czy była wymieniana pompa oleju?
3. Czy było robiony dwumas?

Co jeszcze do tego można dopisac?

[/quote]
 
 
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-10-2019, 17:40   

Jestem posiadaczem dwóch ASX z silnikiem 1.8 DID 150kM o przebiegu 170tys i 270tys. O ile zamierzasz kupić Lansera z tym silnikiem to podzielę się swoimi uwagami. W pierwszym poza standardowymi obsługami okresowymi nic nie robiłem. W tym ostatnim regulowałem zawory co może kosztować w zależności za ile pozyskasz części i kto to będzie robił od 500zł w górę. Przy znacznym przebiegu może pojawić się wyciek z pod koła pasowego z uszczelniacza wału korbowego - mam to i obecnie będę wykonywał naprawę. W obu Mitsubishi skończyły się akumulatory równo 8 latach. Po za tym nie mam uwag.
Standardowo przy tych latach należy zainteresować się konserwacją podwozia. Ja osobiście wolałbym kupić nie konserwowany nawet z nalotem rdzy i zrobić konserwację sam. Wówczas wiem co mam.
Na plus zaliczam elastyczność i moc silnika oraz jego spalanie.
Rozrząd jest na łańcuchu więc raczej poza ekstremalnymi przypadkami nie spodziewałbym się konieczności wymiany.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-10-2019, 20:03   

Klocki, tarcze, klimatyzacja, płyn chłodniczy, akumulator, olej w skrzyni, filtra paliwa, płyn hamulcowy, sprzęgło, opony, amortyzatory, łańcuch rozrządu, łączniki stabilizatora, konserwacja. Wszystko zależy od tego w jaki sposób auto było eksploatowane i czy wymiany były robione na bieżąco. Jeżeli ktoś ma faktury/dowody na wymiany i widać, że dba o rzeczy to powinno być dobrze.
_________________
- Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.