Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z pływakiem
Autor Wiadomość
kojotus 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 11
Skąd: Wołomin
Wysłany: 18-12-2019, 00:05   Problem z pływakiem

Niech wypowie się ktoś kto wie,to uprości mi mocno diagnozowanie...
Auto to DiD,wskazówka poniżej dolnej ćwiartki,jeszcze sporo do rezerwy, na komputerze wskazanie to 90km,auto gaśnie i nie pali. Po dolaniu paliwa działa normalnie.
Patrząc na zdjęcie zbiornika poniżej wydaje mi się że są tam umieszczone dwa pływaki....ktoś wie który jest od czego ? czy może oba trzeba wymieniać ? któryś kłamie perfidnie zawyżając mi stan paliwa w zbiorniku
W tą dziurę wchodzi pompa która ma pływak,a z rozpoznania wychodzi mi że obok jest drugi ???? po co taki cud ?
Możliwe że uszkodziły się oba jednocześnie ? Bo to w sumie jedna robota chyba będzie,zbiornik trzeba opuścić





Czy da się zdiagnozować to poprzez podłączenie komputera ? Który z pływaków jest uszkodzony.
Jeśli tak to gdzie w Warszawie lub okolicy można to ogarnąć ?
Ostatnio zmieniony przez kojotus 18-12-2019, 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-12-2019, 01:05   

Patrząc na schemat wygląda to jak zdublowanie układów, które ma zabezpieczyć kierowcę przed wyjeżdżeniem paliwa do zera.
Taką mam koncepcję 8) .

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-12-2019, 21:36   

Moim zdaniem, jeden czujnik jest do wskazań na wyświetlaczu, drugi do wskazówki poziomu i lampki rezerwy. Ten czujnik z pompą jest dostępny z kabiny pod 2 rzędem siedzeń. Wyjmij go, przekręć kluczyk, żeby zapaliły się kontrolki, ale nie odpalaj. Ruszając pływakiem góra/dół powinien się zmieniać poziom paliwa (uważaj bo system ma bezwładność, żeby ci wskazówka nie latała jak głupia na wybojach). Obserwuj przy ruszaniu pływakiem, czy zasięg też się zmienia. Jeżeli on porusza wskazówką, od poziomu paliwa, to także on powinien uruchamiać kontrolkę rezerwy. Sprawdź czy nie masz przepalonej żarówki.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.