 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z pływakiem |
Autor |
Wiadomość |
kojotus
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 11 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 18-12-2019, 00:05 Problem z pływakiem
|
|
|
Niech wypowie się ktoś kto wie,to uprości mi mocno diagnozowanie...
Auto to DiD,wskazówka poniżej dolnej ćwiartki,jeszcze sporo do rezerwy, na komputerze wskazanie to 90km,auto gaśnie i nie pali. Po dolaniu paliwa działa normalnie.
Patrząc na zdjęcie zbiornika poniżej wydaje mi się że są tam umieszczone dwa pływaki....ktoś wie który jest od czego ? czy może oba trzeba wymieniać ? któryś kłamie perfidnie zawyżając mi stan paliwa w zbiorniku
W tą dziurę wchodzi pompa która ma pływak,a z rozpoznania wychodzi mi że obok jest drugi ???? po co taki cud ?
Możliwe że uszkodziły się oba jednocześnie ? Bo to w sumie jedna robota chyba będzie,zbiornik trzeba opuścić
Czy da się zdiagnozować to poprzez podłączenie komputera ? Który z pływaków jest uszkodzony.
Jeśli tak to gdzie w Warszawie lub okolicy można to ogarnąć ? |
Ostatnio zmieniony przez kojotus 18-12-2019, 23:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-12-2019, 01:05
|
|
|
Patrząc na schemat wygląda to jak zdublowanie układów, które ma zabezpieczyć kierowcę przed wyjeżdżeniem paliwa do zera.
Taką mam koncepcję .
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-12-2019, 21:36
|
|
|
Moim zdaniem, jeden czujnik jest do wskazań na wyświetlaczu, drugi do wskazówki poziomu i lampki rezerwy. Ten czujnik z pompą jest dostępny z kabiny pod 2 rzędem siedzeń. Wyjmij go, przekręć kluczyk, żeby zapaliły się kontrolki, ale nie odpalaj. Ruszając pływakiem góra/dół powinien się zmieniać poziom paliwa (uważaj bo system ma bezwładność, żeby ci wskazówka nie latała jak głupia na wybojach). Obserwuj przy ruszaniu pływakiem, czy zasięg też się zmienia. Jeżeli on porusza wskazówką, od poziomu paliwa, to także on powinien uruchamiać kontrolkę rezerwy. Sprawdź czy nie masz przepalonej żarówki. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
|
|