Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Jaką firmę polecacie do regeneracji przepustnicy?
Autor Wiadomość
MarekZp 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1.8 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2019
Posty: 12
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 20-01-2020, 17:04   [CY3A 1.8] Jaką firmę polecacie do regeneracji przepustnicy?

Szukam kogoś sprawdzonego, kto zajmie się regeneracją przepustnicy w Lancerze VIII 1.8 143.
Nie mogę nikogo znaleść. Do każdej firmy której piszę, dostaję odpowiedź, ze tymi autami się nie zajmują.

Może ktoś regenerował swoją i ma kogoś do polecenia?
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 21-01-2020, 12:57   

MarekZp, Nie lepiej kupić :roll: i po problemie :wink: https://allegro.pl/oferta/przepustnica-mitsubishi-lancer-x-1-8-b-07-15-8860297804
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-01-2020, 15:37   

a do Leszka masz daleko?

https://www.google.com/ma...Q_BIwCnoECA0QBg
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
MarekZp 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1.8 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2019
Posty: 12
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 22-01-2020, 18:13   

Dzięki. Do Leszka trochę mam. Mieszkam pod Warszawą.
@tyku - jak patrzyłem wcześniej, to same po 500zł były.
Wysłałem do Global z Wawy. Zobaczymy co to da.
Za nową w ASO powedzieli 8500.
A jak adaptuje się przepustnicę od innego auta?
Bo podobno jest jakiś kłopot z komputerem.
Wiem, że przepustnicę po wyjęciu trzeba nauczyć obrotów - nawet tą z danego auta.
A jak jest z taką kupioną z allegro?
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-01-2020, 13:32   

MarekZp napisał/a:
Dzięki. Do Leszka trochę mam. Mieszkam pod Warszawą.


A ok, w opisie profilu masz "skad: malopolska" dlatego pytalem XD

Ja czyscilem wlasnie u Leszka okolo rok temu bo auto mi gaslo przy odpaleniu albo podczs jazdy przy zmianie biegu, puszczeniu gazu. U mnie byla strasznie zarypana jak sie okazalo(200k+ przebiegu) Ja dodatkowo wymienilem swiece u siebie i nie mam juz tego problemu. Gdzies mam fakture to moge sprawdzic ile to kosztowalo.

Po czyszczeniu trzeba ja nauczyc obrotow jest caly watek o tym na forum. Nie wiem czy dokladnie tak robil Leszek ale przy odbiorze pytalem i sam mi mowil ze auto moze wskakiwac do kilku dni na wysze obroty nawet to 1500 na postoju i tak faktycznei bylo ale do max tygodnia sie uregulowalo.
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
MarekZp 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1.8 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2019
Posty: 12
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 23-01-2020, 20:44   

A to nie wiem czemu miałem Małopolskie :)

Wysłałem do regeneracji.
Firma odpisała, że źle była założona klapa w gardzieli. Co to znaczy?Poprzedni mechanik, który czyścił, tylko ją wyciągnął by od strony silnika też poczyścić, nic nie ruszał więcej. Była tak zabrudzona, że wątpię by poprzedni właściciel coś przy niej grzebał.
Napisali, że to spaliło silniczek. Auto działało normalnie, tylko co jakiś czas obroty skakały, wywalało błąd przepustnicy w komputerze i cheeckengine. Po odłączeniu akumulatora w celu skasowania błędów, auto wracało do normy, pracowało równo, aż do kolejnego wywalenia błędu. Jakby silniczek był spalony, to chyba w ogóle silnik jakoś dziwnie by chodził.

Dziwna sprawa.

Przyjdzie, zrobię adaptacje i zobaczymy. Dam znać.

Uszczelkę trzeba zmienić?
Bo z tego co widzę, to jakaś tam jest miedzy przepustnicą, a blokiem.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-01-2020, 20:50   

MarekZp, spytaj w Serwisie MitsuManiaków.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
MarekZp 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1.8 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2019
Posty: 12
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 15-02-2020, 13:55   

@Bizi78 @Venom86 @tyku - w przepustnicy padł silniczek. Wymienili i teraz wszystko działa.
Jedynie na zimnym obroty jałowe stoją na 1200/1500. Po rozgrzaniu spadają w okolice 800 czyli normalnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.