Zadaszenie tarasu |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-08-2019, 09:56
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Marcino, ja bym jeszcze tylko te blachy łączące maznął jakąś farbą pod kolor drewna . |
To samo mi małżonka powiedziała. Musze zobaczyć czy mam jakąś "brązową".... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-08-2019, 09:22
|
|
|
U mnie tak to wyglada
Brakuje jeszcze rynny, ale jakoś nie moge sie zabrac by kopać trawnik tak by rynne połączyć pod drenaż, no i musze zrobić opaskę w kolo tarasu tak by zraszacze nie musialy dolewac pod sam taras a przy okazji lać po drewnie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-08-2019, 15:03
|
|
|
Pięknie.
Jaka duża ta rynna? Ja u siebie chyba na razie nic nie daje. Te 80 za duże mi się wydaja Coś małego kwadratowego bym założył. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-08-2019, 09:47
|
|
|
Marcino napisał/a: | Jaka duża ta rynna? | rynna 80, nie jest źle jak założę to wstawię zdjęcie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-09-2019, 19:57
|
|
|
U mnie już prawie skończone. Otynkowane na powierzchni pionowej, wszystkie kafle docięte, płotek jest, kokon jest, leżak jest
I nawet lampki ledowe Basia wrzuciła.
Tynk czarny ze srebrnym brokatem - pięknie to wygląda w słońcu.
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-09-2019, 20:20
|
|
|
Coby się przyczepić to płytki na krawędzi jakoś krzywo wyglądają, może to zdjęcie .
Barierka jest ocynkowana, bo jeśli nie to pewnie niedługo będą rdzawe zacieki na płytkach . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-09-2019, 21:56
|
|
|
ehhh - było trochę rzeźbienia w g... - nie jest idealnie bo po pierwsze pod spodem 2 warstwy papy z czego jedna na lepiku i miejscami nie mogłem niczym tego lepiku rozsmarować... był dramat, walka parę godzin żeby to coś z wiadra jakoś się mazało
dlatego jest cienka warstwa piasku na wyrównanie miejscowych górek i dolin - piasek znów jak miał minimalne nawet kamyczki to też trzeba było wybierać i zajmowało to 10x tyle czasu
ostatecznie różnice nie przekraczają 2mm a często jest to niemal idealnie ułożone - gorzej w miejscach, gdzie musiałem wiercić dziury pod barierkę
a barierka jest już od 10 lat - teraz pomalowana hammerite, czarny młotkowany - super kolor, polecam |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-09-2019, 17:02
|
|
|
Najmłodszy Krzyżak skończył niedawno rok - barierki muszą być.
Dorobiłem jeszcze schodek bo przez wylewkę i kafle taras podniósł się o prawie 10cm. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-09-2019, 12:32
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Najmłodszy Krzyżak skończył niedawno rok - barierki muszą być.
Dorobiłem jeszcze schodek bo przez wylewkę i kafle taras podniósł się o prawie 10cm. |
Schodek jest bo rozumiem jest wyjscie na ogród? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2019, 16:06
|
|
|
Tak, bramka jest - tak między tymi 2-ma zielonymi kulkami. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 31-03-2020, 23:40
|
|
|
Takie coś dziś zdobyłem na taras za free. Trzeba tylko jakieś poduszki na oparcie dokupić
 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3444 Skąd: Skąd: Skąd:
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-04-2020, 09:10
|
|
|
joujoujou napisał/a: | Fajne! |
Tez tak uważam, choć zaczyna się robić tłoczno |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3444 Skąd: Skąd: Skąd:
|
|
|
|
 |
|