 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: mkm 24-11-2009, 01:44 |
Check Engine - Kontrolki, powiadomiania, kody błędów ? |
Autor |
Wiadomość |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28-10-2020, 11:18
|
|
|
Czyściłeś wkładkę ostatnio? Zbyt duża ilość oleju na wkładce może powodować takie problemy. Załóż zwykły filtr i zobacz czy problem występuje. Jak tak to trzeba wkładkę umyć i naoliwić jeszcze raz ale bardzo delikatnie. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-10-2020, 11:23
|
|
|
matik0109 napisał/a: | Na pewno sonde mam do wymiany tylko gdzie ona się znajduje? | Sonda jest na pewno w wydechu - downpipe/katalizator tutaj szukaj. Wejście sondy na pewno jest pod nogami pasażera, wiem bo akurat korzystałem z tego otworu do innych potrzeb kablowych.
[ Dodano: 28-10-2020, 11:30 ]
Ja bym się czepił dolotu, wymieniałeś coś ostatnio, może czyściłeś filtr. Może być tak, że od spodu źle ci się zapięła puszka filtra. Sprawdzałeś stan przepływki, czy czysta, jakieś uszkodzenia. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
matik0109
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.8 MIVEC -4B10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2016 Posty: 65 Skąd: Zabrze, Śląskie
|
Wysłany: 28-10-2020, 12:34
|
|
|
Wkładkę czyściłem w maju gdzieś razem z olejem itp.
Z 2 lata temu czyściłem przepustnicę.
Dziś przeczyściłem przepływkę nie wyglądała żeby coś jej było trochę jak dotknąłem to coś czarnego miała na sobie ale blaszka która tam jest z jakąś diodą czy innym elementem przylutowanym było czyste, ale nie wiem jak wygląda uszkodzona, zrobiłem adaptację obrotów póki co git. Ale to się okaże po 16 jak będę wracał do domu jak wystygnie silnik, a tym bardziej jutro rano.
grzesiopol hmm będę musiał pogrzebać w sobotę, trzeba demontować plastiki tunelu czy obejdzie się bez? |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
 |
matik0109
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.8 MIVEC -4B10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2016 Posty: 65 Skąd: Zabrze, Śląskie
|
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28-10-2020, 13:14
|
|
|
Jeżeli to wina wkładki to samo czyszczenie przepływomierza nic nie da. Jak już będziesz miał zwykła wkładkę to wyczyść jeszcze raz przepływomierz i wtedy testuj. Brudu może nawet nie być widać.
Jak problem ustąpi to trzeba jeszcze raz wkładkę wyczyścić i naoliwić. Tylko delikatnie, i najlepiej wszystkie krople oleju usunąć z siatki jakimś papierem. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
matik0109
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.8 MIVEC -4B10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2016 Posty: 65 Skąd: Zabrze, Śląskie
|
Wysłany: 02-11-2020, 08:48
|
|
|
no tak jakby ktoś miał podobne błędy to może próbować wyczyścić przepływkę.
ja wyczyściłem przepływkę wtedy i na razie bez błędów ale zaraz będę wkładał nowy filtr jeszcze raz przeczyszczę adaptacje zrobię i zobaczymy
[ Dodano: 26-11-2020, 11:06 ]
nowa wkładka jest, wyczyszczony przepływomierz no i tak od miesiąca żadnych błędów nie ma ale obroty dalej dziwnie się zachowują dalej. Czyli odpalam z klimą trzyma na jakiś 1400obrotów jadę dojeżdżam do spowolnienia wciskam sprzęgło i obroty w dół i wracają. Niekiedy tak pójdą w dół, że zgaśnie ale to zdarzyło mi się 2 razy w tym jeden dziś.
Więc zastanawiam się czy to sonda ta górna o2 czy jeszcze przepustnica do wyczyszczenia. Błędów sondy nie ma więc mieszane uczucie z nią mam a na początku błąd się też pojawiał z przepływką, bo na jednym posiedzeniu jej nie wymienię i nie mam kanału przez co nie chce mi się na leżąco grzebać , a pewnie i się nie będzie chciała odkręcić... może macie jakieś patenty?
W sobotę wyczyszczę przepustnicę sprawdzę co tam w niej siedzi i zobaczymy co wyjdzie |
|
|
|
 |
gieborywar
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback - 1,8 143Km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2019 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2021, 11:49 Komunikat ostrzegawczy układu SRS
|
|
|
Witam
Mam następujący problem. W tym tygodniu w moim Lancerku (Sportback 2010r. 1,8 143KM Invite) pojawił się komunikat ostrzegawczy układu SRS ("SERWICE REQUIRED"). Nie bardzo wiem co można zrobić. Zastanawiam się co może być przyczyną? Samochód generalnie jest garażowany, ale błąd pojawił się akurat po 3 dobach postoju pod chmurka i to na ostrym mrozie. Samochód rok temu w marcu maił sporą kolizję w wyniku czego wymieniono praktycznie cały przygód (zderzak, oba błotniki, maska i lampa prawa) cały lewy bok (drzwi przód+tył i ćwiartka tył).
Jestem z Warszawy (Białołęka). Możecie polecić jakiś warsztat, który ma możliwości aby określić co to za błąd i ewentualnie naprawić co trzeba aby go wyeliminować?
Dzięki za ewentualną pomoc.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-02-2021, 12:24
|
|
|
"Serwis Mitsumaniaków" spróbuj. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
gieborywar
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback - 1,8 143Km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2019 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2021, 12:30
|
|
|
O bardzo dziękuję za namiar. Super bo bardzo blisko:)
Dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
777AP777
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2021 Posty: 1 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 17-03-2021, 20:33 [CY2A 1.5] Wtyczka ABS - potrzebny schemat/rozpiska
|
|
|
Witam
Wyskoczył mi błąd C2116 i mechanik potrzebuje schemat lub rozpiskę poodłączanie wtyczki pompy ABS.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1929 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 18-03-2021, 06:38
|
|
|
Instrukcja serwisowa w dziale Download. |
|
|
|
 |
th0.m
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: wwa
|
Wysłany: 02-05-2022, 17:56 [Check Engine] [P0463] Czujnik paliwa
|
|
|
Jakieś dwa miesiące temu pojawiło mi się na desce check engine - podpiąłem swój moduł OBDII - zczytałem kod:
Kod: |
DTC report
Selected brand: Mitsubishi
============1==============
P0463
Raw code: 0463
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: Fuel tank level sensor - high input
Mitsubishi: Fuel level Sensor Circuit High Input; Fuel level sensor high |
pojechałem do mechanika, podpiął się komputerem - skasował błąd: "jeździć, obserwować".
Błąd powrócił po dwóch miesiącach. Tym razem sam go skasowałem, nie było go przez jakieś dwa tygodnie, dzisiaj pojawił się znowu. Czy możecie podpowiedzieć co to może być? Albo jak dalej diagnozować problem? Wskaźnik paliwa działa dobrze. |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 316 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-05-2022, 19:52
|
|
|
Kod błędu Obd ii p0463 jest zdefiniowany jako „wysokie wejście obwodu czujnika poziomu paliwa” i jest ustawiany, gdy pcm (moduł sterujący układu napędowego) lub bcm (moduł sterujący nadwozia w niektórych aplikacjach) wykrywa sygnał z jednostki czujnika poziomu paliwa, który wskazuje poziom paliwa przekraczający poziom w zbiorniku paliwa. |
|
|
|
 |
annih1
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2022 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-10-2022, 15:27 Błąd p0500 - czujnik vss
|
|
|
Wywala mi check i w kompie błąd p0500 czyli czujnik prędkości
Gdzie znajdę ten czujnik ?
Lookałem pod samochodem na skrzynię i nie mogę zlokalizować . |
|
|
|
 |
|
|