Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
24-11-2009, 01:44
Check Engine - Kontrolki, powiadomiania, kody błędów ?
Autor Wiadomość
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-10-2020, 11:18   

Czyściłeś wkładkę ostatnio? Zbyt duża ilość oleju na wkładce może powodować takie problemy. Załóż zwykły filtr i zobacz czy problem występuje. Jak tak to trzeba wkładkę umyć i naoliwić jeszcze raz ale bardzo delikatnie.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-10-2020, 11:23   

matik0109 napisał/a:
Na pewno sonde mam do wymiany tylko gdzie ona się znajduje?
Sonda jest na pewno w wydechu - downpipe/katalizator tutaj szukaj. Wejście sondy na pewno jest pod nogami pasażera, wiem bo akurat korzystałem z tego otworu do innych potrzeb kablowych.

[ Dodano: 28-10-2020, 11:30 ]
Ja bym się czepił dolotu, wymieniałeś coś ostatnio, może czyściłeś filtr. Może być tak, że od spodu źle ci się zapięła puszka filtra. Sprawdzałeś stan przepływki, czy czysta, jakieś uszkodzenia.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
matik0109 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 MIVEC -4B10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 65
Skąd: Zabrze, Śląskie
Wysłany: 28-10-2020, 12:34   

Wkładkę czyściłem w maju gdzieś razem z olejem itp.
Z 2 lata temu czyściłem przepustnicę.

Dziś przeczyściłem przepływkę nie wyglądała żeby coś jej było trochę jak dotknąłem to coś czarnego miała na sobie ale blaszka która tam jest z jakąś diodą czy innym elementem przylutowanym było czyste, ale nie wiem jak wygląda uszkodzona, zrobiłem adaptację obrotów póki co git. Ale to się okaże po 16 jak będę wracał do domu jak wystygnie silnik, a tym bardziej jutro rano.

grzesiopol hmm będę musiał pogrzebać w sobotę, trzeba demontować plastiki tunelu czy obejdzie się bez?
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-10-2020, 12:48   

To wyczyść przepływomierz i załóż zwykła wkładkę papierową. Zobacz czy problem dalej występuje
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
matik0109 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 MIVEC -4B10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 65
Skąd: Zabrze, Śląskie
Wysłany: 28-10-2020, 13:06   

Mazin89 no tak wyczyściłem już na razie i tak muszę na k&n żeby dojechać, więc będę też widział czy coś się dzieje. Jak znowu wywali to zmienię wkładkę. jak nic nie da wymienię przepływkę

a z sondą sobie poradzę znalazłem filmik na yt jak gościu wymienia więc jedyny problem będzie odkręcić, jak robiłem drugą sondę to złamałem ją i pneumatem ledwo dałem radę :D

filmik wrzucam może komuś się też przyda od 11 min zaczyna coś robić
https://www.youtube.com/watch?v=kat8lmnhkXo

ta sonda to jest ta https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/2218131721180-0_258_986_507-O24542-sonda-lambda.html ?
Ostatnio zmieniony przez matik0109 28-10-2020, 13:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-10-2020, 13:14   

Jeżeli to wina wkładki to samo czyszczenie przepływomierza nic nie da. Jak już będziesz miał zwykła wkładkę to wyczyść jeszcze raz przepływomierz i wtedy testuj. Brudu może nawet nie być widać.

Jak problem ustąpi to trzeba jeszcze raz wkładkę wyczyścić i naoliwić. Tylko delikatnie, i najlepiej wszystkie krople oleju usunąć z siatki jakimś papierem.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
matik0109 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 MIVEC -4B10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 65
Skąd: Zabrze, Śląskie
Wysłany: 02-11-2020, 08:48   

no tak jakby ktoś miał podobne błędy to może próbować wyczyścić przepływkę.
ja wyczyściłem przepływkę wtedy i na razie bez błędów ale zaraz będę wkładał nowy filtr jeszcze raz przeczyszczę adaptacje zrobię i zobaczymy ;)

[ Dodano: 26-11-2020, 11:06 ]
nowa wkładka jest, wyczyszczony przepływomierz no i tak od miesiąca żadnych błędów nie ma ale obroty dalej dziwnie się zachowują dalej. Czyli odpalam z klimą trzyma na jakiś 1400obrotów jadę dojeżdżam do spowolnienia wciskam sprzęgło i obroty w dół i wracają. Niekiedy tak pójdą w dół, że zgaśnie ale to zdarzyło mi się 2 razy w tym jeden dziś.

Więc zastanawiam się czy to sonda ta górna o2 czy jeszcze przepustnica do wyczyszczenia. Błędów sondy nie ma więc mieszane uczucie z nią mam a na początku błąd się też pojawiał z przepływką, bo na jednym posiedzeniu jej nie wymienię i nie mam kanału przez co nie chce mi się na leżąco grzebać , a pewnie i się nie będzie chciała odkręcić... może macie jakieś patenty?

W sobotę wyczyszczę przepustnicę sprawdzę co tam w niej siedzi i zobaczymy co wyjdzie
 
 
gieborywar 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback - 1,8 143Km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2019
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2021, 11:49   Komunikat ostrzegawczy układu SRS

Witam

Mam następujący problem. W tym tygodniu w moim Lancerku (Sportback 2010r. 1,8 143KM Invite) pojawił się komunikat ostrzegawczy układu SRS ("SERWICE REQUIRED"). Nie bardzo wiem co można zrobić. Zastanawiam się co może być przyczyną? Samochód generalnie jest garażowany, ale błąd pojawił się akurat po 3 dobach postoju pod chmurka i to na ostrym mrozie. Samochód rok temu w marcu maił sporą kolizję w wyniku czego wymieniono praktycznie cały przygód (zderzak, oba błotniki, maska i lampa prawa) cały lewy bok (drzwi przód+tył i ćwiartka tył).

Jestem z Warszawy (Białołęka). Możecie polecić jakiś warsztat, który ma możliwości aby określić co to za błąd i ewentualnie naprawić co trzeba aby go wyeliminować?

Dzięki za ewentualną pomoc.

Pozdrawiam
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-02-2021, 12:24   

"Serwis Mitsumaniaków" spróbuj.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
gieborywar 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback - 1,8 143Km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2019
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2021, 12:30   

O bardzo dziękuję za namiar. Super bo bardzo blisko:)

Dzięki i pozdrawiam
 
 
777AP777 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2021
Posty: 1
Skąd: Rybnik
Wysłany: 17-03-2021, 20:33   [CY2A 1.5] Wtyczka ABS - potrzebny schemat/rozpiska

Witam
Wyskoczył mi błąd C2116 i mechanik potrzebuje schemat lub rozpiskę poodłączanie wtyczki pompy ABS.

Pozdrawiam.
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 18-03-2021, 06:38   

Instrukcja serwisowa w dziale Download.
 
 
th0.m 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 14
Skąd: wwa
Wysłany: 02-05-2022, 17:56   [Check Engine] [P0463] Czujnik paliwa

Jakieś dwa miesiące temu pojawiło mi się na desce check engine - podpiąłem swój moduł OBDII - zczytałem kod:
Kod:

DTC report
Selected brand: Mitsubishi
============1==============
P0463
Raw code: 0463
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: Fuel tank level sensor - high input
Mitsubishi: Fuel level Sensor Circuit High Input; Fuel level sensor high


pojechałem do mechanika, podpiął się komputerem - skasował błąd: "jeździć, obserwować".

Błąd powrócił po dwóch miesiącach. Tym razem sam go skasowałem, nie było go przez jakieś dwa tygodnie, dzisiaj pojawił się znowu. Czy możecie podpowiedzieć co to może być? Albo jak dalej diagnozować problem? Wskaźnik paliwa działa dobrze.
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 316
Skąd: Toruń
Wysłany: 06-05-2022, 19:52   

Kod błędu Obd ii p0463 jest zdefiniowany jako „wysokie wejście obwodu czujnika poziomu paliwa” i jest ustawiany, gdy pcm (moduł sterujący układu napędowego) lub bcm (moduł sterujący nadwozia w niektórych aplikacjach) wykrywa sygnał z jednostki czujnika poziomu paliwa, który wskazuje poziom paliwa przekraczający poziom w zbiorniku paliwa.
 
 
annih1 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2022
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2022, 15:27   Błąd p0500 - czujnik vss

Wywala mi check i w kompie błąd p0500 czyli czujnik prędkości

Gdzie znajdę ten czujnik ?
Lookałem pod samochodem na skrzynię i nie mogę zlokalizować .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.