Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
schemat elektryki pajero 95 2800 td
Autor Wiadomość
jas75
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 12:48   schemat elektryki pajero 95 2800 td

Witam wszystkich użytkowników Mitsumaniaków . Jestem posiadaczem Pajero 2,8 td z 95 roku i mam problem z odpalaniem ,ale usterka występuje bardzo sporadycznie tzn.raz na jakiś czas i niema tu znaczenie ,czy silnik jest zimny ,czy rozgrzany.Rozrusznik kręci ale auto nie pali.Usterka tak samo nagle jak się pojawia tak i ustępuje .Mam podejrzenia co do elektrozaworu ,ale niebardzo wiem jak jest on sterowany.Może któryś z kolegów spotkał się już podobną usterką .Bardzo proszę o pomoc ,oraz ewenyualny schemacik elektryki.


Jak na złość obecnie wszystko prądzi i pewnie jak to bywa zaskoczy mnie w najmniej oczekiwanym momencie.
Ostatnio zmieniony przez jas75 07-06-2007, 22:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2007, 10:22   

Ze schematem to bedzie problem. Nie znam sie na elektryce ale moze zacznij od sprawdzenia kabelkow. Auto swoje juz przeszlo. Bywa tak, ze przewody sie krusza. Taki drucik np od swiec zarowych moze byc zwalony. Bedzie sie kruszyl, pękał, aż calkiem sie zerwie i w końcu w ogóle nie zaplalisz.

[ Dodano: 01-06-2007, 15:13 ]
Nie to nie bedzie kabel od swiec bo jak wspominasz, ze na cieplym tez sie buntuje to odpada. Cieply motor nie potrzebuje podgrzania.
Elektrozawor na pompie nie jest drogi, moze go wymienic lub poprostu wykrecic i sprawdzic dzialanie podajac mu prad. Swiece odpadaja a moze sie uklad paliwowy zapowietrzyl? Nie pomyslalem o tym bo ja mam nowe autko i zawsze leje paliwo przed rezerwa. Nie jezdziles czasem na rezerwie lub na lichej gnojowce? Zatkany filtr paliwa też może powodować podciśnienie i sćiągnie paliwo. Jeśli po przekręceniu rozrusznika na chwilę zagra do 5 sekund to przyczyna jest skucha w ukladzie paliwowym. Oczywiscie elektrozawór na pompie tez moze nawalac. Pytalem madrzejszych co siedza w syfach od lat ale na odleglosc to ciezko jednoznacznie stwierdzic. Daj znac jak sobie poradzisz co tak naprawde piardlo.
Pozdrawiam
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.