 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer 1.8 140KM z 2011 roku |
Autor |
Wiadomość |
Piotr1012
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2022 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-04-2022, 18:22 Lancer 1.8 140KM z 2011 roku
|
|
|
Cześć,
zastanawiam się nad zakupem Lancera z 2011 roku (rejestracja 2012) z silnikiem 1.8 140KM i przebiegiem 135k. Jako, że nie mam doświadczenia z japończykami z tego okresu, będę wdzięczny za pomoc w paru kwestiach:
1) Przeglądając internet, potencjalnie drogim serwisem jest regulacja luzów zaworowych - jednak właściciel tego Lancera przekazał mi, że mechaniczna regulacja luzów wymagana była w 1.8 143KM, natomiast w wersji 140KM występują hydrauliczne popychacze, co eliminuje potencjalny problem regulacji luzów - czy ktoś może potwierdzić, że faktycznie tak jest w tym silniku i z tego rocznika?
2) Wymiana rozrządu - internety sugerują, że realistycznie będzie do wymiany po 250k przebiegu - jakie są Wasze doświadczenia?
3) Ostatnie pytanie natury ogólnej - jakich naprawa można się spodziewać po Lancerze z takim przebiegiem i z tego rocznika? (pomijam klasyki typu olej i filtry).
Z góry dzięki za pomoc! |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-04-2022, 18:43
|
|
|
Piotr1012 napisał/a: | 1) Przeglądając internet, potencjalnie drogim serwisem jest regulacja luzów zaworowych - jednak właściciel tego Lancera przekazał mi, że mechaniczna regulacja luzów wymagana była w 1.8 143KM, natomiast w wersji 140KM występują hydrauliczne popychacze, co eliminuje potencjalny problem regulacji luzów - czy ktoś może potwierdzić, że faktycznie tak jest w tym silniku i z tego rocznika? |
Chyba nie do końca.
W silniku 1,8Pb 4B10 są szklanki.
W silniku 1,8Pb 4J10 patrząc na fotkę poniżej jest regulacja na śrubkę.
Chyba, że się mylę.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Piotr1012
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2022 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-04-2022, 18:57
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Piotr1012 napisał/a: | 1) Przeglądając internet, potencjalnie drogim serwisem jest regulacja luzów zaworowych - jednak właściciel tego Lancera przekazał mi, że mechaniczna regulacja luzów wymagana była w 1.8 143KM, natomiast w wersji 140KM występują hydrauliczne popychacze, co eliminuje potencjalny problem regulacji luzów - czy ktoś może potwierdzić, że faktycznie tak jest w tym silniku i z tego rocznika? |
Chyba nie do końca.
W silniku 1,8Pb 4B10 są szklanki.
W silniku 1,8Pb 4J10 patrząc na fotkę poniżej jest regulacja na śrubkę.
Chyba, że się mylę.
Obrazek |
A przy regulacji na śruby, jak wygląda kwestia z kosztami serwisu i interwałami sprawdzania? |
|
|
|
 |
mesual
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2020 Posty: 18 Skąd: zza krzaka
|
Wysłany: 22-04-2022, 21:17
|
|
|
Co do rozrządu to ja w silniku 4b10 miałem na długości rozciągnięty łańcuszek o 3 cm przy przebiegu 140k a koszt oryginalnych części to około 1000zł. A jeżeli chodzi o regulacje czy to będą szklanki czy śrubki warto to wykonać profilaktycznie co jakiś czas, a tak poza tym to cieszyć się jazdą. |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 08-06-2022, 09:50
|
|
|
Ja mam swoją perełkę do sprzedania ale 1.8 did diesel |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
|
|