Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem , obrotami i dławieniem silnika.
Autor Wiadomość
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-12-2022, 20:30   

Krzyzak,
Jest dokładnie jak piszesz i jak sonda jest zwalona to gaz też będzie kulał.
Druga sprawa że nawet Jak sonda zwalona to auto by odpalało by normalnie i dopiero po jakimś czasie by były klopoty
 
 
mateo000 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS9W 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019
Posty: 9
Skąd: Rząska
Wysłany: 10-12-2022, 14:56   

Siema!
Pompa robi ponad 90l/godz tj. Ponad 1,5l na minutę. Z tym ile mam wtrysków jest długa historia, wiec ogólnie, mam tylko jedne, kupione u gościa pod Warszawa(chyba)

Co do tego czy bierze dwa paliwa - już zakręciłem zawór w butli. Nic się nie zmieniło.

Przedłużyliśmy z bratem przed chwila instalacje i mamy filmiki z pracy wtryskiwaczy. Na moje oko, działają wszystkie tak samo. Podrzucam linki

https://youtu.be/hbsHocbd7m8

https://youtu.be/5-jT7P9rYks

Po wymianie sondy (za katalizatorem) obie sondy dają sygnał na komputerze, ale nie przez cały czas… nie wiem czy tak powinno być. Zwłaszcza druga czasem milczy.

A co ważne, po kręceniu pompą, paliwo szło do wtrysków, ale nic nie wypadało z powrotu z listwy. Co myślicie??
_________________
Zaczynam od problemu
 
 
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-12-2022, 23:17   

Regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia. Obstawiam jego jako winowajcę problemu z odpalaniem.
 
 
mateo000 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS9W 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019
Posty: 9
Skąd: Rząska
Wysłany: 11-12-2022, 09:27   

kuba!!! napisał/a:
Regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia. Obstawiam jego jako winowajcę problemu z odpalaniem.


Dzięki Kuba. Niestety, z przepływomierzem jest taka historia, ze mam dwa i (drugi tez używany) i na obydwóch jest taki sam efekt. Przepalenie ich czymś do czyszczenia układu paliwowego może pomoc?
_________________
Zaczynam od problemu
 
 
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-12-2022, 11:53   

Nie pisze o przepływomierzu, tylko o regulatorze ciśnienia paliwa
https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=MMC202203&ssd=%24%2AKwEvGwoTWEhhXFZ9VVUbJXdjQ0RaKyQpKDopFmY-bzgnPkE7aGg1PyYqZ2NpW2JmPnQnPkE4MT54d2ZwdF8qKyxWLCsuBWh6P39yOCctNzsxaGw_LSg3KCkrO2hoPz8mOSssLzQodXkJKCkrXC0sKy93HnRgYm1_dVxgOydobD0-WSwtKlApdH0XPzA7OHA-ITlmCQUkSzk2PT54dWZwdj9QVVBQUC07OQAAAABz8SXe%24&vid=0&cid=&uid=51462&q=
Numer 07803 na schemacie. Sprawdź to. Wpisz sobie w google objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia.
 
 
mateo000 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS9W 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019
Posty: 9
Skąd: Rząska
Wysłany: 11-12-2022, 12:56   

kuba!!! napisał/a:

Numer 07803 na schemacie. Sprawdź to. Wpisz sobie w google objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia.


Dokładnie to miałem na myśli. Kupiłem druga listwę wtryskowa razem z tym. Może faktycznie, po prostu obydwa Lancery (mój i dawca) przez to przestały jeździć.
_________________
Zaczynam od problemu
 
 
Kristof128 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-05-2023, 20:04   

Witam,
U mnie występuje dokładnie taki sam objaw, źle odpala, szarpie na benzynie. Na gazie wszystko ładnie chodzi.
Czy komuś udało się rozwiązać problem?

Mechanicy za takie coś się nie chcą brać, "bo stary samochód to już nie warto" albo z góry zakładają, że będą wymieniać wszystko, aż do skutku, co w przypadku złego obrotu sprawy skończy się górą wydanego grosza i beż żadnych efektów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.