 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z odpalaniem , obrotami i dławieniem silnika. |
Autor |
Wiadomość |
kuba!!!
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 348 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-12-2022, 20:30
|
|
|
Krzyzak,
Jest dokładnie jak piszesz i jak sonda jest zwalona to gaz też będzie kulał.
Druga sprawa że nawet Jak sonda zwalona to auto by odpalało by normalnie i dopiero po jakimś czasie by były klopoty |
|
|
|
 |
mateo000
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS9W 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019 Posty: 9 Skąd: Rząska
|
Wysłany: 10-12-2022, 14:56
|
|
|
Siema!
Pompa robi ponad 90l/godz tj. Ponad 1,5l na minutę. Z tym ile mam wtrysków jest długa historia, wiec ogólnie, mam tylko jedne, kupione u gościa pod Warszawa(chyba)
Co do tego czy bierze dwa paliwa - już zakręciłem zawór w butli. Nic się nie zmieniło.
Przedłużyliśmy z bratem przed chwila instalacje i mamy filmiki z pracy wtryskiwaczy. Na moje oko, działają wszystkie tak samo. Podrzucam linki
https://youtu.be/hbsHocbd7m8
https://youtu.be/5-jT7P9rYks
Po wymianie sondy (za katalizatorem) obie sondy dają sygnał na komputerze, ale nie przez cały czas… nie wiem czy tak powinno być. Zwłaszcza druga czasem milczy.
A co ważne, po kręceniu pompą, paliwo szło do wtrysków, ale nic nie wypadało z powrotu z listwy. Co myślicie?? |
_________________ Zaczynam od problemu |
|
|
|
 |
kuba!!!
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 348 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-12-2022, 23:17
|
|
|
Regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia. Obstawiam jego jako winowajcę problemu z odpalaniem. |
|
|
|
 |
mateo000
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS9W 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019 Posty: 9 Skąd: Rząska
|
Wysłany: 11-12-2022, 09:27
|
|
|
kuba!!! napisał/a: | Regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia. Obstawiam jego jako winowajcę problemu z odpalaniem. |
Dzięki Kuba. Niestety, z przepływomierzem jest taka historia, ze mam dwa i (drugi tez używany) i na obydwóch jest taki sam efekt. Przepalenie ich czymś do czyszczenia układu paliwowego może pomoc? |
_________________ Zaczynam od problemu |
|
|
|
 |
kuba!!!
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 348 Skąd: warszawa
|
|
|
|
 |
mateo000
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS9W 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019 Posty: 9 Skąd: Rząska
|
Wysłany: 11-12-2022, 12:56
|
|
|
kuba!!! napisał/a: |
Numer 07803 na schemacie. Sprawdź to. Wpisz sobie w google objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia. |
Dokładnie to miałem na myśli. Kupiłem druga listwę wtryskowa razem z tym. Może faktycznie, po prostu obydwa Lancery (mój i dawca) przez to przestały jeździć. |
_________________ Zaczynam od problemu |
|
|
|
 |
Kristof128
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2015 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-05-2023, 20:04
|
|
|
Witam,
U mnie występuje dokładnie taki sam objaw, źle odpala, szarpie na benzynie. Na gazie wszystko ładnie chodzi.
Czy komuś udało się rozwiązać problem?
Mechanicy za takie coś się nie chcą brać, "bo stary samochód to już nie warto" albo z góry zakładają, że będą wymieniać wszystko, aż do skutku, co w przypadku złego obrotu sprawy skończy się górą wydanego grosza i beż żadnych efektów. |
|
|
|
 |
|
|