 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silnik 3,0 v6 |
Autor |
Wiadomość |
sosa7
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2016 Posty: 17 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 18-09-2023, 17:40 Silnik 3,0 v6
|
|
|
Zastanawiam się nad kupnem Outlandera rok 2013 -2015.Interesuje mnie silnik 3,0 v6 , ale słyszałem że bardzo szybko siadają w tym silniku panewki i jest problem z wózkiem pod silnikem ze szybko rdzewieje czy ktoś coś wie na ten temat, obecnie mam grandisa 2,4 i silnik żyleta prawie 400 tys na gazie beż problemów czy 3,0 też tyle wytrzyma beż remontu. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-09-2023, 09:45
|
|
|
sosa7 napisał/a: | .Interesuje mnie silnik 3,0 v6 , ale słyszałem że bardzo szybko siadają w tym silniku panewki i jest problem z wózkiem pod silnikem ze szybko rdzewieje |
Gdzie tak słyszałeś ?
Ze wózek rdzewieje to pewnie norma w mitsu... ale ze panewki... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Michałek Bez
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander III 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2023 Posty: 13 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-06-2024, 14:08
|
|
|
O panewkach nie słyszałem. Nie wiem czy ktokolwiek słyszał!!. Silnik robiony na najtrudniejsze warunki, śnieg mróz, sól i upał. Rosja, USA Kanada i Australia.
Sanki. W każdym samochodzie rdzewieją sanki. Problem jest inny. Sanki mogą być pokrzywione, jeśli widłakiem ktoś go kład do kontenera w sposób na hindusa czyli bez jakiejkolwiek wiedzy. Sanki nie do kupienia w Polsce ani w zamienniku ani w oryginale. Tylko zamówienie z Japonii za około 10.000 zł. Dlatego też 3.0 często kradną w Polsce - Ukraińcy. Bardzo deficytowy towar. Dlatego trzeba przed zakupem obejrzeć dokładnie i co ważne skąd jest auto, jeśli z kanady to ważna jest prowincja Qebec, nie ma obowiązkowych przeglądów okresowych i na śniegu się odgarnia tylko na śnieg wrzuca sie miliony to soli. Stąd niemal każde auto z Kanady ma problem z nalotem rdzy. Młodsze 4 letnie tylko nalot starsze dziury na wylot. Dlatego trzeba sprawdzić dobrze. Generalnie auto 99 procent Europa oprócz, sanek silnika skrzyni i świateł. Ze skrzynią problemu nie ma jest nawet tańsza niż cvt bo to wyrób ogólno - światowy własność nissana. Mam 2018 polecam. |
|
|
|
 |
|
|