Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 3,0 v6
Autor Wiadomość
sosa7 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2016
Posty: 17
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 18-09-2023, 17:40   Silnik 3,0 v6

Zastanawiam się nad kupnem Outlandera rok 2013 -2015.Interesuje mnie silnik 3,0 v6 , ale słyszałem że bardzo szybko siadają w tym silniku panewki i jest problem z wózkiem pod silnikem ze szybko rdzewieje czy ktoś coś wie na ten temat, obecnie mam grandisa 2,4 i silnik żyleta prawie 400 tys na gazie beż problemów czy 3,0 też tyle wytrzyma beż remontu.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-09-2023, 09:45   

sosa7 napisał/a:
.Interesuje mnie silnik 3,0 v6 , ale słyszałem że bardzo szybko siadają w tym silniku panewki i jest problem z wózkiem pod silnikem ze szybko rdzewieje

Gdzie tak słyszałeś ?
Ze wózek rdzewieje to pewnie norma w mitsu... ale ze panewki...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Michałek Bez 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander III 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2023
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-06-2024, 14:08   

O panewkach nie słyszałem. Nie wiem czy ktokolwiek słyszał!!. Silnik robiony na najtrudniejsze warunki, śnieg mróz, sól i upał. Rosja, USA Kanada i Australia.
Sanki. W każdym samochodzie rdzewieją sanki. Problem jest inny. Sanki mogą być pokrzywione, jeśli widłakiem ktoś go kład do kontenera w sposób na hindusa czyli bez jakiejkolwiek wiedzy. Sanki nie do kupienia w Polsce ani w zamienniku ani w oryginale. Tylko zamówienie z Japonii za około 10.000 zł. Dlatego też 3.0 często kradną w Polsce - Ukraińcy. Bardzo deficytowy towar. Dlatego trzeba przed zakupem obejrzeć dokładnie i co ważne skąd jest auto, jeśli z kanady to ważna jest prowincja Qebec, nie ma obowiązkowych przeglądów okresowych i na śniegu się odgarnia tylko na śnieg wrzuca sie miliony to soli. Stąd niemal każde auto z Kanady ma problem z nalotem rdzy. Młodsze 4 letnie tylko nalot starsze dziury na wylot. Dlatego trzeba sprawdzić dobrze. Generalnie auto 99 procent Europa oprócz, sanek silnika skrzyni i świateł. Ze skrzynią problemu nie ma jest nawet tańsza niż cvt bo to wyrób ogólno - światowy własność nissana. Mam 2018 polecam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.