Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4W 1.6] Trzęsie przy hamowaniu, przetoczyłem ta
Autor Wiadomość
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 10-06-2007, 11:32   

japas napisał
Szwagier pracuje w firmie, w której odlewali tarcze dla Mikody

Widocznie byle jak odlewał, skoro już nie odlewa. Ja podałem tylko przykład tarczy. A dlaczego akurat MIKODA? A no dlatego że szwagier ma, 2 kolesi też jeździ, Ja używam i nie możemy złego zdania o nich powiedzieć. No cóż, jedni chodzą w ciuchach RBK z firmowego salonu, a drudzy z Second Hand'u i tylko dlatego, że te z SH są made in EU, a te z salonu made in CHINA. Ja promuje polskie wyroby,chociaż nie raz robi je czyjś odwalający manianę szwagier.[/b][/quote]
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 11-06-2007, 08:17   

qpal, Mikoda-mial moj znajomy w VW Polo. Pojezdzil moze z miesiac i wywalil.
Po rozgraniu falowaly jak chcialy.
Jak chcesz dobre i nie drogie to wrzuc firme ATE i bedziesz spal spokojnie.
 
 
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 11-06-2007, 23:41   

Ka Wu Każda dobra rada jest warta i należy ją rozpatrzeć. Na pewno z niej skorzystam, jak padną moje obecne tarcze. Warto jednak wspomnieć, że mamy tarcze wentylowane, a te z natury są sztywniejsze, no i zwykłe, a te często się wichrują od przegrzania. Wszyscy, o których wspomniałem mają tarcze wentylowane, Xara VTS, Avensis, Vektra, a o moim wyborze szczególnie zadecydowała opinia posiadacza Avensisa, u którego MIKODY okazały się leprze od oryginałów! Wybór należy do was, ale porównujmy elementy podobne konstrukcyjnie, nie przekreślajmy z góry wyrobów naszych producentów, inaczej skończymy w dresach z 3 lampasami :P
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 13-06-2007, 19:53   

U mnie powodem telep[ania w czasie hamowania było.....

Niedokecona główna śróba - ta co trzyma piastę itp - dokręcenie o 30st dało 100%poprawę - do tego toszedł też odkręcona końcówka drążka kierowniczego - przy maglownicy - z jkaiegoś powodu zsunęło się zabezpieczenie - po dokreceniu ty 2 rzeczy wszystko gra.

Byłu to bardzo małe niedorkęcenia ale zawssze.

Auto : Mazda 6.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
menadzer
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2007, 16:45   

Czy zna ktoś taką firmę jak TRW? Ktoś miał te tarcze? Albo Nipparts? ATE moge kupić za 140 zł za sztukę. Chyba że ktoś wie gdzie można kupić taniej. Dzięki za każdą odpowiedź.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 16-06-2007, 08:29   

Ja się tak zastanawiam co to za tarcze dostępne na Ebay - nawiercane pod każdy model samochodu - i ceny nie za duże - tyle że firma jakiś bolek lolek.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-06-2007, 23:44   

Karwoś napisał/a:
U mnie powodem telep[ania w czasie hamowania było.....

Niedokecona główna śróba - ta co trzyma piastę itp - dokręcenie o 30st dało 100%poprawę - do tego toszedł też odkręcona końcówka drążka kierowniczego - przy maglownicy - z jkaiegoś powodu zsunęło się zabezpieczenie - po dokreceniu ty 2 rzeczy wszystko gra.

Byłu to bardzo małe niedorkęcenia ale zawssze.

Auto : Mazda 6.


W Lancerach ta śruba jest dokręcona na pałę 210Nm i jest zabezpieczona zawleczką, trzyma ona piastę i półoś. Tarcza jest dokręcona tylko śrubami od kół, więc trudno ich nie dokręcić, bo koła by biły :D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.