 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CB4W 1.6] Trzęsie przy hamowaniu, przetoczyłem ta |
Autor |
Wiadomość |
qpal
Forumowicz Mariusz
Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 130 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 10-06-2007, 11:32
|
|
|
japas napisał
Szwagier pracuje w firmie, w której odlewali tarcze dla Mikody
Widocznie byle jak odlewał, skoro już nie odlewa. Ja podałem tylko przykład tarczy. A dlaczego akurat MIKODA? A no dlatego że szwagier ma, 2 kolesi też jeździ, Ja używam i nie możemy złego zdania o nich powiedzieć. No cóż, jedni chodzą w ciuchach RBK z firmowego salonu, a drudzy z Second Hand'u i tylko dlatego, że te z SH są made in EU, a te z salonu made in CHINA. Ja promuje polskie wyroby,chociaż nie raz robi je czyjś odwalający manianę szwagier.[/b][/quote] |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 11-06-2007, 08:17
|
|
|
qpal, Mikoda-mial moj znajomy w VW Polo. Pojezdzil moze z miesiac i wywalil.
Po rozgraniu falowaly jak chcialy.
Jak chcesz dobre i nie drogie to wrzuc firme ATE i bedziesz spal spokojnie. |
|
|
|
 |
qpal
Forumowicz Mariusz
Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 130 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 11-06-2007, 23:41
|
|
|
Ka Wu Każda dobra rada jest warta i należy ją rozpatrzeć. Na pewno z niej skorzystam, jak padną moje obecne tarcze. Warto jednak wspomnieć, że mamy tarcze wentylowane, a te z natury są sztywniejsze, no i zwykłe, a te często się wichrują od przegrzania. Wszyscy, o których wspomniałem mają tarcze wentylowane, Xara VTS, Avensis, Vektra, a o moim wyborze szczególnie zadecydowała opinia posiadacza Avensisa, u którego MIKODY okazały się leprze od oryginałów! Wybór należy do was, ale porównujmy elementy podobne konstrukcyjnie, nie przekreślajmy z góry wyrobów naszych producentów, inaczej skończymy w dresach z 3 lampasami |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 13-06-2007, 19:53
|
|
|
U mnie powodem telep[ania w czasie hamowania było.....
Niedokecona główna śróba - ta co trzyma piastę itp - dokręcenie o 30st dało 100%poprawę - do tego toszedł też odkręcona końcówka drążka kierowniczego - przy maglownicy - z jkaiegoś powodu zsunęło się zabezpieczenie - po dokreceniu ty 2 rzeczy wszystko gra.
Byłu to bardzo małe niedorkęcenia ale zawssze.
Auto : Mazda 6. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
menadzer [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2007, 16:45
|
|
|
Czy zna ktoś taką firmę jak TRW? Ktoś miał te tarcze? Albo Nipparts? ATE moge kupić za 140 zł za sztukę. Chyba że ktoś wie gdzie można kupić taniej. Dzięki za każdą odpowiedź. |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 16-06-2007, 08:29
|
|
|
Ja się tak zastanawiam co to za tarcze dostępne na Ebay - nawiercane pod każdy model samochodu - i ceny nie za duże - tyle że firma jakiś bolek lolek. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-06-2007, 23:44
|
|
|
Karwoś napisał/a: | U mnie powodem telep[ania w czasie hamowania było.....
Niedokecona główna śróba - ta co trzyma piastę itp - dokręcenie o 30st dało 100%poprawę - do tego toszedł też odkręcona końcówka drążka kierowniczego - przy maglownicy - z jkaiegoś powodu zsunęło się zabezpieczenie - po dokreceniu ty 2 rzeczy wszystko gra.
Byłu to bardzo małe niedorkęcenia ale zawssze.
Auto : Mazda 6. |
W Lancerach ta śruba jest dokręcona na pałę 210Nm i jest zabezpieczona zawleczką, trzyma ona piastę i półoś. Tarcza jest dokręcona tylko śrubami od kół, więc trudno ich nie dokręcić, bo koła by biły |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
|
|