Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander PHEV niski poziom baterii trakcyjnej
Autor Wiadomość
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 225
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 03-11-2025, 20:43   

Marcino napisał/a:
nemmooo napisał/a:
A podłączenie kostki OBD czy odczytanie przez mechanika napięć na celach? Jeśli będzie ponad 0.2V to będzie sypało błędami.

0.2V różnicy na celach..


Nie rozumiem komentarza. Informacje o różnicy 0.2V na poszczególnych modułach mam z serwisu, który zajmował się reanimacją mojej baterii. I już przejeździłem 70kkm w spokoju. Wymieniona został jeden moduł, plus przegląd baterii, osuszenie.
 
 
Fredro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2025
Posty: 7
Skąd: Polska

Wysłany: Wczoraj 21:41   

Właśnie się zaopatrzyłem w ELM, aplikacja car Scanner odczytała poniższe błędy

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Mitsubishi


============1==============
P0015(93)
Raw code: 001593
ECU: Jednostka sterująca silnika[ios_Archive]
Stan: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Camshaft position (CMP) actuator, exhaust/right/rear, bank 1 - timing over-retarded
B Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)

============2==============
P0123
Raw code: 0123
ECU: Jednostka sterująca silnika
Stan: Oczekująca
Throttle position (TP) switch A/accelerator pedal position (APP) switch A - high input
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit High Input; TPS(main) high

============3==============
P0301
Raw code: 0301
ECU: Jednostka sterująca silnika
Stan: Potwierdzona
Cylinder 1 - misfire detected
Cylinder 1 Misfire Detected; No.1 cylinder misfire detected

============4==============
P1693
Raw code: 1693
ECU: Jednostka sterująca silnika
Stan: Potwierdzona
Turbo Charge Control Circuit Malfunction
Turbo Charge Control Circuit Malfunction

Co do akumulatora PHEV Watchdog pokazuje 95% i 38.0Ah oraz wartość napięcia w ogniwach 4,021:4,027V.
Jutro umówiona wizyta w ASO zobaczymy co oni powiedzą
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: przemysl
Wysłany: Wczoraj 22:11   

1-Bateria zdrowa jak ryba w czystej wodzie..2--na pierwszym cylindrze albo świeca albo cewka pada..jest okazja by nowe świece wkręcić.. 3-coś tam przestawione jest na łańcuchu..
 
 
Fredro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2025
Posty: 7
Skąd: Polska

Wysłany: Wczoraj 22:18   

Jeszcze taki dziwny wpis znalazłem w zakładce kodowanie i obsługa aplikacji Car scaner

RESET CVT OIL DEGRADATION LEVEL
compatibility:Mitsubishi OutlanderII,XL, maybe other Mitsubishi CVT models too.
Operation conditions:ignition:ON, engine: not started.

[ Dodano: 04-11-2025, 22:44 ]
Link do zrzutu ekranu: https://zapodaj.net/plik-PU1fxrjaes
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24490
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Dzisiaj 7:28   

U mnie w maździe kuna przegryzła wężyk spryskiwaczy, po użyciu pompki płyn polał się po pokrywce i wlał przez otwór na bagnet na pokrywę zaworów, spłynął (bo auto stało krzywo) na fajkocewkę nr 1 i wlał się do środka... Efekt to szarpanie, wypadanie zapłonów. Oczywiście wszystko zdarzyło się dnia, kiedy kupiec miał przyjechać i oglądać :D
Wymieniłem świece i oczyściłem wszystko, ale wystarczyłoby samo suszenie i wytarcie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.