 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Outlander PHEV niski poziom baterii trakcyjnej |
| Autor |
Wiadomość |
nemmooo
Mitsumaniak
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 225 Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 03-11-2025, 20:43
|
|
|
| Marcino napisał/a: | | nemmooo napisał/a: | | A podłączenie kostki OBD czy odczytanie przez mechanika napięć na celach? Jeśli będzie ponad 0.2V to będzie sypało błędami. |
0.2V różnicy na celach.. |
Nie rozumiem komentarza. Informacje o różnicy 0.2V na poszczególnych modułach mam z serwisu, który zajmował się reanimacją mojej baterii. I już przejeździłem 70kkm w spokoju. Wymieniona został jeden moduł, plus przegląd baterii, osuszenie. |
|
|
|
 |
Fredro
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2025 Posty: 7 Skąd: Polska

|
Wysłany: Wczoraj 21:41
|
|
|
Właśnie się zaopatrzyłem w ELM, aplikacja car Scanner odczytała poniższe błędy
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Mitsubishi
============1==============
P0015(93)
Raw code: 001593
ECU: Jednostka sterująca silnika[ios_Archive]
Stan: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Camshaft position (CMP) actuator, exhaust/right/rear, bank 1 - timing over-retarded
B Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)
============2==============
P0123
Raw code: 0123
ECU: Jednostka sterująca silnika
Stan: Oczekująca
Throttle position (TP) switch A/accelerator pedal position (APP) switch A - high input
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit High Input; TPS(main) high
============3==============
P0301
Raw code: 0301
ECU: Jednostka sterująca silnika
Stan: Potwierdzona
Cylinder 1 - misfire detected
Cylinder 1 Misfire Detected; No.1 cylinder misfire detected
============4==============
P1693
Raw code: 1693
ECU: Jednostka sterująca silnika
Stan: Potwierdzona
Turbo Charge Control Circuit Malfunction
Turbo Charge Control Circuit Malfunction
Co do akumulatora PHEV Watchdog pokazuje 95% i 38.0Ah oraz wartość napięcia w ogniwach 4,021:4,027V.
Jutro umówiona wizyta w ASO zobaczymy co oni powiedzą |
|
|
|
 |
waran73
Forumowicz
Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 201 Skąd: przemysl
|
Wysłany: Wczoraj 22:11
|
|
|
| 1-Bateria zdrowa jak ryba w czystej wodzie..2--na pierwszym cylindrze albo świeca albo cewka pada..jest okazja by nowe świece wkręcić.. 3-coś tam przestawione jest na łańcuchu.. |
|
|
|
 |
Fredro
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2025 Posty: 7 Skąd: Polska

|
Wysłany: Wczoraj 22:18
|
|
|
Jeszcze taki dziwny wpis znalazłem w zakładce kodowanie i obsługa aplikacji Car scaner
RESET CVT OIL DEGRADATION LEVEL
compatibility:Mitsubishi OutlanderII,XL, maybe other Mitsubishi CVT models too.
Operation conditions:ignition:ON, engine: not started.
[ Dodano: 04-11-2025, 22:44 ]
Link do zrzutu ekranu: https://zapodaj.net/plik-PU1fxrjaes |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24490 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: Dzisiaj 7:28
|
|
|
U mnie w maździe kuna przegryzła wężyk spryskiwaczy, po użyciu pompki płyn polał się po pokrywce i wlał przez otwór na bagnet na pokrywę zaworów, spłynął (bo auto stało krzywo) na fajkocewkę nr 1 i wlał się do środka... Efekt to szarpanie, wypadanie zapłonów. Oczywiście wszystko zdarzyło się dnia, kiedy kupiec miał przyjechać i oglądać
Wymieniłem świece i oczyściłem wszystko, ale wystarczyłoby samo suszenie i wytarcie... |
|
|
|
 |
|
|
|