Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
13-06-2007, 14:46
[CS9W 2.0] Lancer który ząbkuje....
Autor Wiadomość
Koyot
[Usunięty]

  Wysłany: 29-03-2007, 10:28   [CS9W 2.0] Lancer który ząbkuje....

Witam wszystkich bardzo serdecznie.Jestem nowy na tym forum.To mój pierwszy post.
Posiadam Lancera 2,0 Sport Kombi.2003r.Wszystko z Miskiem jest Ok poza jedną rzeczą.Opony tylnie(195/50/16) ulegaja tzw."zabkowaniu" od wewnetrznej strony opony.Z przodu też sie tak dzieje ale w mniejszym stopniu.Auto ma 2,5 roku i przejechane 70 tyś km.Przez ten czas zniszczyłem już komplet opon letnich i te zimowe,które mam obecnie też już są do wyrzucenia.Autko jest na gwarancji ale serwis ogranicza się do regulacji zbieżnosci i unikania tematu.Kiedyś miałem podobny problem z Carisma.Ale ona miała 300 tys.km. przebiegu i duże luzy na zawieszeniu. Tutaj niby wszystko z zawieszeniem jest ok a opony tnie i to ostro.Proszę o pomoc bo nie zarobie na wymianę opon.Może pomozecie mi też jak postapić z ASO aby do tego podeszli powaznie i zrobili coś z tym tematem Bo masakra. :?:
PS.

Co do opon to są a właściwie były symetryczne japońskie,orginalne fabryczne marki YOKOHAMA.Serwis odbijając piłkę też wskazał na opony.Wezwałem więc przedstawiciela firmy YOKOHAMA a on po dokonaniu oględzin wydał opinię na piśmie,że to nie jest wina oponTo nie może być wina opon bo zimówki mam akurat asymetryvczne Continentala i dzieje się to samo tylko w mniejszym stopniu bo są węższe i mają wyższy profil.(185/60/15).Nic z zawieszeniem nie robiłem wszystko jest orginal .Jak już wspomniałem auto jest do października na gwarancji.Proszę o opinię innych użytkowników Lancerów czy u Was nie dzieje się podobnie ?
Pozdrawiam
Koyot :?:
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 29-03-2007, 10:43   

Ja bym chyba pojechal do innego warsztatu i niech wydadza opinie co do zbieznosci i katow.
Jezeli bedzie zla to na pismie o wtedy do ASO i wojna...
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 10:53   

Przydała by się opinia rzeczoznawcy. Kiedyś byli tacy w pzmotach może warto się rozejrzeć.
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2007, 22:31   

Przejedz się do salonu, zobacz na jakich oponach wyjeżdzają teraz lancery i kup takie same
 
 
misiek1
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2007, 19:12   

Ponoc sa opony dedykowane do zawieszen wielowahaczowych.Te "zwykłe" podobno w zestawieniu z zawieszeniem wielowahaczowym zabkuja.Kumpel to przerabial w Alfie
 
 
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-06-2007, 08:38   

Focus ma to samo.

Topic 1
Topic 2
_________________
michalp
 
 
 
piciu_p
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2007, 11:26   

W poniższym artykule ładnie opisali zawiłości gwarancyjne w takim jak Twój przypadku:

http://www.auto-swiat.pl/...=17892&Strona=2
 
 
hiper2
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 21:44   

Miałem ten sam problem i w serwisie wymienili mi prawie całe zawieszenie było wytłuczone .Ale mi sie jeszcze udało zrobili mi to na gwarancji 3 dni przed jej zakończeniem :lol:
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-09-2007, 10:18   

Miałem ten sam problem.
Pracownik firmy oponioarskiej powiedział mi, że to jest normalne w zawieszeniach wielowachaczowych. Do takich samochodów (czyli np. tak jak moj galant) najlepsze są opony niesymertyczne o zamkniętym profilu bocznym. Z jednej strony zawieszenie wielowachaczowe poprawia stabilność jazdy, a drugiej strony niszczy opony. Tak już jest. Nie jest to natomiast spowodowane (wyłącznie) przez zepsute zawieszenie. Ząbkowanie natomiast sie zwiększa, jeśli mamy obniżone zawieszenie, i kąt nachylenia kół do jezdni jest większy niż dopuszczalny ( u mnie np. nie ma regulacji tego kąta w tylnym zawieszeniu).
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.