 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
4G92 na gazie trzyma obroty na benzynie obroty faluja |
Autor |
Wiadomość |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 10-08-2007, 07:14 4G92 na gazie trzyma obroty na benzynie obroty faluja
|
|
|
Witam wszystkich...
od kilku dni zauwazylem ze po przelaczeniu z gazu na benzyne obroty spadaja do minimalnych, silnik chodzi nierowno, wczoraj nawet uslyszalem klekot dochodzacy z okolic silnika przy obrotach 200-300. Najdziwniejsze jest to jednak,ze jadac np 30-40km/h biorę na luz i obroty fajnie zjeżdżają do ok 800.Dopiero po zatrzymaniu opadają sobie odpocząć po czym wskakują na odpowiednie badz nie i opadaja.
Na gazie auto na wolnych obrotach trzyma je, na benzynie nie.
Co ciekawe podczas jazdy na benzynie auto ma moc w kazdym zakresie i lepiej sie zbiera niz na gazie. Problem dzieje sie tylko na wolnych obrotach.
Obawiam sie ze to wtryskiwacze dlatego tez dzis cala droge do pracy przejechalem na benzynie zeby je troche przegonic.
Powiedzcie co wy uwazacie na ten temat, co to moze byc, jak sie tym zajac ?
Jakie konsekwencje groza silnikowi z tego powodu.
p.s. Dodam jeszcze ze gaz mam od roku no i 15-20 tys juz na nim przejechalem, staralem sie tez czasami jezdzic na benzynce ale przyznam sie ze ostatnimi czasy o tym zapomnialem.
Prosze o porade ! |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-08-2007, 08:00
|
|
|
Masz objawy typowe dla zresetowanego ECU. Nie odłączałeś ostatnio akumulatora? Poza tym przydałaby się wymiana kondensatorów. |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 10-08-2007, 08:27
|
|
|
resetowalem komp tylko raz - 2 miesiace temu, od tego czasu wlaczyl mi sie CE ze trzy razy wlasnie w tym i zeszlym tygodniu.
mam gaz i po calej procedurze resetu, przejechalem 100km na benzynie potem juz tylko na gazie ! wiec zachowalem sie zgodnie z procedura !
Wymiana kondensatorow ? czyli czego ? kondensatory sa w ECU ?
gdzie moge to zrobic ? ( bo sam niepotrafie )
poza tym czy powinienem zrestetowac ECU raz jeszcze ? |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Doniu [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2007, 12:39
|
|
|
Na początek spróbuj zresetować kompa jeszcze raz. Odłącz aku na parę minut dla pewności.
Po podłączeniu odpal autko na benzynce i pozwól aby się rozgrzał do uruchomienia wentylatora chłodnicy, póżniej włącz jak najwięcej odbiorników prądu na chwilę na tak działającym silniku.
Po tych czynnościach wyłącz silnik - po ponownym odpaleniu powinno być ok.
Jeżeli jednak tak się nie stanie to możliwe, że będziesz musiał te kondki zmienić w ECU.
Opis masz na stronie Krzyzaka kliknij tu
Jeżeli jednak nie potrafisz tego zrobić sam to daj do jakiegoś zakładu napraw RTV (zapłacisz poprostu za usługę) |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 10-08-2007, 14:03
|
|
|
spoko dzieki za info bede sie bawil w weekned |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
|
|