Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G92 na gazie trzyma obroty na benzynie obroty faluja
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 10-08-2007, 07:14   4G92 na gazie trzyma obroty na benzynie obroty faluja

Witam wszystkich...

od kilku dni zauwazylem ze po przelaczeniu z gazu na benzyne obroty spadaja do minimalnych, silnik chodzi nierowno, wczoraj nawet uslyszalem klekot dochodzacy z okolic silnika przy obrotach 200-300. Najdziwniejsze jest to jednak,ze jadac np 30-40km/h biorę na luz i obroty fajnie zjeżdżają do ok 800.Dopiero po zatrzymaniu opadają sobie odpocząć po czym wskakują na odpowiednie badz nie i opadaja.

Na gazie auto na wolnych obrotach trzyma je, na benzynie nie.
Co ciekawe podczas jazdy na benzynie auto ma moc w kazdym zakresie i lepiej sie zbiera niz na gazie. Problem dzieje sie tylko na wolnych obrotach.

Obawiam sie ze to wtryskiwacze dlatego tez dzis cala droge do pracy przejechalem na benzynie zeby je troche przegonic.

Powiedzcie co wy uwazacie na ten temat, co to moze byc, jak sie tym zajac ?

Jakie konsekwencje groza silnikowi z tego powodu.

p.s. Dodam jeszcze ze gaz mam od roku no i 15-20 tys juz na nim przejechalem, staralem sie tez czasami jezdzic na benzynce ale przyznam sie ze ostatnimi czasy o tym zapomnialem.


Prosze o porade !
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-08-2007, 08:00   

Masz objawy typowe dla zresetowanego ECU. Nie odłączałeś ostatnio akumulatora? Poza tym przydałaby się wymiana kondensatorów.
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 10-08-2007, 08:27   

resetowalem komp tylko raz - 2 miesiace temu, od tego czasu wlaczyl mi sie CE ze trzy razy wlasnie w tym i zeszlym tygodniu.

mam gaz i po calej procedurze resetu, przejechalem 100km na benzynie potem juz tylko na gazie ! wiec zachowalem sie zgodnie z procedura !


Wymiana kondensatorow ? czyli czego ? kondensatory sa w ECU ?
gdzie moge to zrobic ? ( bo sam niepotrafie )

poza tym czy powinienem zrestetowac ECU raz jeszcze ?
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2007, 12:39   

Na początek spróbuj zresetować kompa jeszcze raz. Odłącz aku na parę minut dla pewności.
Po podłączeniu odpal autko na benzynce i pozwól aby się rozgrzał do uruchomienia wentylatora chłodnicy, póżniej włącz jak najwięcej odbiorników prądu na chwilę na tak działającym silniku.
Po tych czynnościach wyłącz silnik - po ponownym odpaleniu powinno być ok.
Jeżeli jednak tak się nie stanie to możliwe, że będziesz musiał te kondki zmienić w ECU.
Opis masz na stronie Krzyzaka kliknij tu :)
Jeżeli jednak nie potrafisz tego zrobić sam to daj do jakiegoś zakładu napraw RTV (zapłacisz poprostu za usługę)
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 10-08-2007, 14:03   

spoko dzieki za info bede sie bawil w weekned
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.