  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Hyundai S-Coupe - POMOCY !!!! | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 P i o n e e r [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-10-2007, 15:47   Hyundai S-Coupe - POMOCY !!!!
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam Wszystkich Serdecznie 
 
 
Znalazłem to Forum z nadzieją , że może ktoś z Was bedzie w stanie mi pomóc 
 
 
Mam Hyundai-a S-coupe 1,5 GT  92" (po lifcie) 
 
Jest w nim mały defekt i co najgorsze niewiem czego defekt :/
 
Gdy silnik jest zimny by odpalić go muszę się sporo nakręcić rozrusznikiem by w koncu załapał. W praktyce wygląda to tak , ze : wkładając kluczyk w stacyjkę i przekrecając go w pozycję zapłonu auto odpowiada kreceniem rozruchu i zaskoczeniem na , moze 1 sekunde poczym znowu gasnie , nastepne podejscie wygląda podobnie tyle  ze zmienia sie czas zaskoczenia silnika do moze 2 sek. i tak znowu nastepne podejscie wyglada prawie identycznie tyle ze znowu gdzies na około 3 sekundy auto pracuje i tak dalej i tak dalej az wychodzi mi ze tych staran do odpalenia auta wychodzi około , bagatela - 20 !!! 
 
 
Kiedy już odpali to chodzi na wolnym gazie na obrotach nie przekraczającyh ok. 200      
 
Pochodzi tak około 4-5 minut - i jest juz wszystko ok - mozna zgasic i tuz po tym odapli bez najmniejszych problemów.
 
 
Niemam juz pojecia co moze być tego przyczyną    Wymieniłem : silniczek krokowy , filtr paliwa , swiece wraz z kablami. - a jak tak dalej pojdzie to bedzie mnie czekac wymiana akumulatora    
 
 
Proszę o pomoc , jesli ktoś miał podobny przypadek - proszę o jakąś podpowiedz. 
 
 
Jesli cos takiego było już opisywane na tym Forum - to z góry przepraszam Modów za Bis 
 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez P i o n e e r 23-10-2007, 14:40, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-10-2007, 18:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               musisz sprawdzic czujnik temp. silnika - taki na 2 styki
 
zajrzyj na moja strone www - tam w dziale bledow ECU bedzie fotka tego czujnika
 
sprawdz ile ma omow (omomierzem z marketu za 15 zl) przy zimnym silniku
 
 
pytanie podstawowe jeszcze - auto ma LPG? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P i o n e e r [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-10-2007, 19:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Krzyzak,    Nie auto nie jest zagazowane
 
 
A co do tego czujnika to jutro po pracy lece z miernikiem w garaż , rezultat przedstawie do wglądu 
 
 
Pozdrawiam
 
 
 
 
 
 
Byłem , sprawdziłem , na pinach ( na zimnym silniku ) czujnik ma równo 4,5 K Ohma 
 
Czy to dobrze ? Czy źle ? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-10-2007, 18:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bardzo prawidlowo.
 
To teraz do zrobienia:
 
- wymiana kondensatorow w ECU (tez opisane na mojej WWW)
 
- sprawdzenie cisnienia sprezania
 
- sprawdzenie wydajnosci pompy paliwa | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 e-gen  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-10-2007, 22:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W swoim bolidzie masz jeszcze kopułkę z palcem rozdzielacza, prawda?
 
Jeżeli TAK to przyjrzyj się temu ustrojstwu a jeżeli daawno nie wymieniałeś to wymień; aczkolwiek najpierw zrób to o czym napisał sympatyczny kolega Darek "Krzyżak", żeby nie iść od razu w koszty. | 
             
						
				_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P i o n e e r [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-10-2007, 22:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kopułka (styki w niej umieszczone) wraz z palcem jest w porządku - zapłon jest ok
 
 
Jutro biore się za wymianę kondensatorów w ECU - mam nadzieje zadziała   
 
 
Ale dzieki e-gen  za sugestię , myślę , że z Waszą pomocą dojdę do tego co mu dolega , a wtedy     
 
 
Pozdrówka | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Karol208  		  
		 
         Forumowicz Hose
  
  
                  Auto: Audi a8 4.2 + LPG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-10-2007, 19:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | P i o n e e r napisał/a: | 	 		  
 
Jutro biore się za wymianę kondensatorów w ECU - mam nadzieje zadziała   
 
 
 | 	  
 
 
Nie masz co sie zabierac  za wymiane kondensatorkow.  W scoupe  sterownik jest  inny niz w wiekszosci hyundaiow Motronic 2.7
 
Raczej rzadko awaryjny.
 
 
Szukaj raczej przyczyn w ukladzie zasilania paliwem. Na forum Hyundaia byl poruszany podobny przypadek scoupe i winna okazala sie pompa paliwa.
 
 
Poczytaj sobie watek dosc dlugi TU | 
             
						
				_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P i o n e e r [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-10-2007, 19:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Karol208, 
 
 
Faktycznie - niema co tam w sumie wymieniac - moze i dobrze 
 
 
w Sprawie pompy paliwa bede wiedział co i jak dopiero jutro , po pracy postaram się przysiąść  i  spr. jej poprawność działania. 
 
 
Dzieki za linka - przeczytałem cały temacik i zastanawiam się nad tym czujnikiem Halla hmmm.... 
 
 
Być moze tam coś jest nie tak , dzisiaj zajzalem pod maske bardziej dokładnie i przygladając się całemu aparatowi zapłonowemu zauwazylem ze cos tam było grzebane bo wtyczka do niego dochodząca u samej nasady jest lekko obsmarowana sylikonem - moze to tylko uszczelnienie ale z drugiej strony moze to byc jakas mało fachowa ingerencja "pseudo" mechanika. 
 
 
O wszystkim napisze jutro wieczorkiem | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |