Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hyundai S-Coupe - POMOCY !!!!
Autor Wiadomość
P i o n e e r
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2007, 16:47   Hyundai S-Coupe - POMOCY !!!!

Witam Wszystkich Serdecznie

Znalazłem to Forum z nadzieją , że może ktoś z Was bedzie w stanie mi pomóc

Mam Hyundai-a S-coupe 1,5 GT 92" (po lifcie)
Jest w nim mały defekt i co najgorsze niewiem czego defekt :/
Gdy silnik jest zimny by odpalić go muszę się sporo nakręcić rozrusznikiem by w koncu załapał. W praktyce wygląda to tak , ze : wkładając kluczyk w stacyjkę i przekrecając go w pozycję zapłonu auto odpowiada kreceniem rozruchu i zaskoczeniem na , moze 1 sekunde poczym znowu gasnie , nastepne podejscie wygląda podobnie tyle ze zmienia sie czas zaskoczenia silnika do moze 2 sek. i tak znowu nastepne podejscie wyglada prawie identycznie tyle ze znowu gdzies na około 3 sekundy auto pracuje i tak dalej i tak dalej az wychodzi mi ze tych staran do odpalenia auta wychodzi około , bagatela - 20 !!!

Kiedy już odpali to chodzi na wolnym gazie na obrotach nie przekraczającyh ok. 200 :x
Pochodzi tak około 4-5 minut - i jest juz wszystko ok - mozna zgasic i tuz po tym odapli bez najmniejszych problemów.

Niemam juz pojecia co moze być tego przyczyną :( Wymieniłem : silniczek krokowy , filtr paliwa , swiece wraz z kablami. - a jak tak dalej pojdzie to bedzie mnie czekac wymiana akumulatora ;)

Proszę o pomoc , jesli ktoś miał podobny przypadek - proszę o jakąś podpowiedz.

Jesli cos takiego było już opisywane na tym Forum - to z góry przepraszam Modów za Bis

Ostatnio zmieniony przez P i o n e e r 23-10-2007, 15:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-10-2007, 19:22   

musisz sprawdzic czujnik temp. silnika - taki na 2 styki
zajrzyj na moja strone www - tam w dziale bledow ECU bedzie fotka tego czujnika
sprawdz ile ma omow (omomierzem z marketu za 15 zl) przy zimnym silniku

pytanie podstawowe jeszcze - auto ma LPG?
 
 
P i o n e e r
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 20:15   

Krzyzak, Nie auto nie jest zagazowane

A co do tego czujnika to jutro po pracy lece z miernikiem w garaż , rezultat przedstawie do wglądu

Pozdrawiam





Byłem , sprawdziłem , na pinach ( na zimnym silniku ) czujnik ma równo 4,5 K Ohma
Czy to dobrze ? Czy źle ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-10-2007, 19:06   

Bardzo prawidlowo.
To teraz do zrobienia:
- wymiana kondensatorow w ECU (tez opisane na mojej WWW)
- sprawdzenie cisnienia sprezania
- sprawdzenie wydajnosci pompy paliwa
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 23-10-2007, 23:40   

W swoim bolidzie masz jeszcze kopułkę z palcem rozdzielacza, prawda?
Jeżeli TAK to przyjrzyj się temu ustrojstwu a jeżeli daawno nie wymieniałeś to wymień; aczkolwiek najpierw zrób to o czym napisał sympatyczny kolega Darek "Krzyżak", żeby nie iść od razu w koszty.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
P i o n e e r
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 23:55   

Kopułka (styki w niej umieszczone) wraz z palcem jest w porządku - zapłon jest ok

Jutro biore się za wymianę kondensatorów w ECU - mam nadzieje zadziała :)

Ale dzieki e-gen za sugestię , myślę , że z Waszą pomocą dojdę do tego co mu dolega , a wtedy :partyman:

Pozdrówka
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-10-2007, 19:09   

P i o n e e r napisał/a:

Jutro biore się za wymianę kondensatorów w ECU - mam nadzieje zadziała :)



Nie masz co sie zabierac za wymiane kondensatorkow. W scoupe sterownik jest inny niz w wiekszosci hyundaiow Motronic 2.7
Raczej rzadko awaryjny.

Szukaj raczej przyczyn w ukladzie zasilania paliwem. Na forum Hyundaia byl poruszany podobny przypadek scoupe i winna okazala sie pompa paliwa.

Poczytaj sobie watek dosc dlugi TU
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
P i o n e e r
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2007, 19:13   

Karol208,

Faktycznie - niema co tam w sumie wymieniac - moze i dobrze

w Sprawie pompy paliwa bede wiedział co i jak dopiero jutro , po pracy postaram się przysiąść i spr. jej poprawność działania.

Dzieki za linka - przeczytałem cały temacik i zastanawiam się nad tym czujnikiem Halla hmmm....

Być moze tam coś jest nie tak , dzisiaj zajzalem pod maske bardziej dokładnie i przygladając się całemu aparatowi zapłonowemu zauwazylem ze cos tam było grzebane bo wtyczka do niego dochodząca u samej nasady jest lekko obsmarowana sylikonem - moze to tylko uszczelnienie ale z drugiej strony moze to byc jakas mało fachowa ingerencja "pseudo" mechanika.

O wszystkim napisze jutro wieczorkiem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.