Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:21 |
wysokie obroty silnika nowego outlandera |
Autor |
Wiadomość |
roman56 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2007, 11:00 wysokie obroty silnika nowego outlandera
|
|
|
Witam jestem nowy użytkownikie tego forum chciałbym poznać się zdanie uzytkowników outlandera ja mam przejechane 14 tys km i prawie wszystko jest ok tzn radio już mam wymienione. Zauważyłem że przy temperaturze poniżej 12stopni po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie (około) 1200 dlaczego około otóż raz 1000 innym razem 1100
i trzyma te obrotu ok 15 min serwis tłumaczy mi iz tak ma byc ja się z tym nie zgadzam
kompletna bzdura to co oni mi tlumaczą. Chetnie poznam Wasza zdania |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-10-2007, 11:35
|
|
|
W prawie każdym miśku tak jest że na starcie podnosi obroty na rozgrzewkę a potem obniża u jednych szybciej u innych wolniej, w jednych modelach na chwilę w innych na dłużej - niech ktos inny z takim samym outkiem jak Twój sie wypowie jak jest u niego. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 16-10-2007, 11:51
|
|
|
saphire napisał/a: | niech ktos inny z takim samym outkiem | Taa, tylko bądź tu mądrym jakiego Outlandera ma kolega roman56.
Panowie - trochę precyzji, trochę konkretów. Pytajcie a zostanie wam odpowiedziane.
PS. Zdanie zaczyna się z dużej litery a kończy kropką. Czasem warto też postawić przecinek. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Mateusz
Forumowicz

Auto: L 200, 2011 HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 116 Skąd: Warszawa/Kalisz/Polska
|
Wysłany: 16-10-2007, 13:44
|
|
|
Witam,
w moim Outku II sytuacja ma sie nastepujaco, zaraz po uruchomieniu obroty okolo 1100-1200 (zwlaszcza teraz, gdy temperatura zewnetrzna rano wynosi okolo 1-2stopni C)po rozgrzaniu wraca na swoj wlasciwy poziom ok 900 obrotow.
pozdrawiam,
Mateusz |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2007, 20:29
|
|
|
Normlna sprawa. Kazdy silnik po uruchomieniu na zimno ma wyzsze obroty od biegu jalowego na rozgrzanym. Kiedys samemu trzeba bylo wlaczac ssanie |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 16-10-2007, 21:10
|
|
|
No tak, ale roman56 napisał, że te obroty silnik trzyma przez 15 minut ???
Więc chyba jednak coś nie halo. No chyba, że po prostu odpala silnik i czeka aż się zagrzeje
U mnie, podobnie jak pisał Mateusz z wysokością obrotów, ale co do czasu to szybko się silnik nagrzewa, ponieważ ja odpalam i jadę - powoli i łagodnie - a jak się zagrzeje to normalnie |
|
|
|
 |
tommay [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2007, 22:02
|
|
|
Tzw. ssanie na rozgrzewkę oczywiście tak! Jest to normalne, ale zwróćcie uwagę na fakt, że zaraz po odpaleniu silnika, wchodzi on na wyższe obroty z powodu włączonej klimatyzacji !!! Wystarczy wyłączyć, i od razu wraca na niskie...
A po drugie, po zmianie softu (o czym było pisane wcześniej na innym wątku) poprawia się praca silnika na zimnym starcie. Ot i cała filozofia... Ale 15 minut... hmmm, coś nie tak |
|
|
|
 |
Mateusz
Forumowicz

Auto: L 200, 2011 HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 116 Skąd: Warszawa/Kalisz/Polska
|
Wysłany: 16-10-2007, 23:12
|
|
|
Tommay, masz calkowita racje, chodzi o ssanie na zimnym, fakt klimatyzacja chodzi u mnie non stop, przez caly rok i ma to znaczenie ale podobne "zjawisko" obserwowalem wczesniej w moim Passacie pomimo wylaczonej klimatyzacji przy niskiej temperaturze zewnetrznej obroty byly wyzsze od normalnych. Inna sprawa ze po odpaleniu ruszam nie czekam az sie rozgrzeje na postoju, klimatyzacja odszrania szyby i co jest dla mnie milym zaskoczeniem bardzo szybko ogrzewanie jest efektywne- mam nadzieje ze podczas siarczystych mrozow bedzie podobnie
pozdrawiam,
mateusz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-10-2007, 09:36
|
|
|
Nie che pocieszac ale te 15 minut przy takim poborze energii i ciepla to nie najgorszy wynik. Nie sadze aby to byla usterka. Kazdy inaczej uzywa auta. Sprawdz czy przy wskazniku temperatury silnika pokazujacym zwykla temperature (1/2 skali) Nadal trzyma te obroty. Wydaje mi sie, ze po prostu silnik dluzej sie nagrzewa i dlatego te obiawy. Oczywiscie wszystko inne tez ma wplyw, wlaczone urzadzenia w aucie, temperatura na zewnatrz, styl jazdy.
He he a z tymi siarczystymi mrozami to uwazaj bo moze juz nie byc tak pieknie i chwile to potrwa za nim ruszysz. No chyba, ze jestes z tych co jezdza "czolgiem". |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
roman56 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2007, 11:46
|
|
|
Jezdze II , do tych obrotow jest jeszcze jeden problem ze wskaznik spalania chwilowego wskazuje mi max czyli z tego co pamietam 22 litry. Nie wydaje mi sie zeby to byla kwestia nagrzania bo temp. 8-10 stopni to nie sa mrozy do tego samochod stoi w garazu wiec chyba nie powinno to tak dlugo trwac. |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2007, 16:13
|
|
|
Na postoju zawsze wskazuje max. |
|
|
|
 |
roman56 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2007, 18:07
|
|
|
Jaki jest sens w tym ze pokazuje maxymalne spalanie ? |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 01-11-2007, 22:19
|
|
|
Pewnie nie, ale co ma pokazać z braku danych o aktualnej prędkości
Jak już ktoś pisał, na postoju komp powinien pokazywać zużycie w l/h |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
benek45 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2007, 20:29
|
|
|
Witajcie czytam systematycznie wasze posty.Posiadam Outlandera 2 od maja nakręciłem nim 14000 km.Co do wysokich obrotów po uruchomieniu ok 1100 obr.min utrzymują się kilka min.Po zapaleniu.prawie natychmiast rozpoczynam jazdę.Niedługo pierwszy przegląd,nie licząc olejowego po 2000 tyś.Jestem z niego zadowolony spełnia jak dotąd moje oczekiwania,byłem rozdarty między Outlanderem a Nawarą-wiecie odpis vat.Słabo widoczny wyświetlacz centralny znana sprawa,spróbuję coś zrobić na przeglądzie |
|
|
|
 |
tomek.rzepek
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Mar 2007 Posty: 239 Skąd: polska
|
Wysłany: 05-11-2007, 23:11
|
|
|
Out I 2.0 136KM tez utrzymuja się do chwili zagrzania się, kilka minut, ale po około 1-2 już ruszam. Także wszystko w porządku. |
_________________ Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 |
|
|
|
 |
|