Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kmer
13-10-2009, 12:43
GALANT VR 4
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-11-2007, 21:36   

Gratulacje Tomek!!!!
Zajefajny samochód....:)

czekamy na relacje z ...... jazdy a pozniej..... przeróbki i z jazdy po naszej stronie:)
Pozdro
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-11-2007, 22:19   

No Tomek gratulacje - w końcu dopiąłeś swego :D :twisted: =D> :thumbright:

3mam kciuki za postępy w przerabianiu na LHD

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 00:07   

Świetne autko, ponownie gratuluję. Mogę równiez uwieżyć że cena była duuuużo niższa przy takich uszkodzeniach. U nas to drobiazg a u angoli to damage graniczący z opłacalnością naprawy :D Widzę też że sztuka nie jest RalliArt (a więc import z Japan) co również obniża cenę. Nadal jednak uważam że 3500 z transportem to cena granicząca z cudem i gratuluję że udało się za takie pieniądze takie cudo sprowadzić.
Szczerze powiem że za taką cenę to sam bym go wziął i 3mał 2 sztuki: jedną na codzień a drugą do grzebania i na tor :D :D :D
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 09-11-2007, 00:27   

no to ladnie... GRATULACJE
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 07:34   

No lalunia :mrgreen:
Czyli nic się nie zmieniło jezeli chodzi oceny a i 'cuda' są na porządku dziennym :wink:
Ostatnio 98 na glebie, 18'' i profi wydechu poszedł za 1670 funciaków(Anglia).
Trzeba tylko szukać na aukcjach zamknietych.


P.S. Tomek twój tez z aukcji?
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 09-11-2007, 07:45   

tak równiez z aukcji zamknietej... cena samego auta to 2650 F...
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 07:48   

kochajj napisał/a:
tak równiez z aukcji zamknietej... cena samego auta to 2650 F...


dobre, może w końcu się wiara przekona że można tanio i dobrze kupić
powodzenia w konwersji :wink: jakby co słuze radą

P.S. Może dasz się namówić na graty z Japonii do VR?FMIC Greddy i profi dolot ARC?
Shipping będzie tani :wink: O tu: www.rhdjapan.com
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-11-2007, 08:25   

Znalazałem fajna stronke na temat modyfikacji galanta z fotkami...
http://homepage.ntlworld.com/david.akers/vr4.htm
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 09-11-2007, 10:03   

Tomku... jaki oszacowales potrzebny czas warsztatowy do momentu wyjazdu nowym rekinem na polskie trasy?
tak pi razy dzwi
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-11-2007, 11:35   

Gratuluję i cieszę się, że impossible is nothing :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 09-11-2007, 15:40   

szacunkowy czas to kwiecien 2008... samo przerobienie na LHD duzo szybciej, ale plany są o wiele wieksze od LHD wiec troszeczke sie przedłuzy... bedzie osobny temat z postepem prac... juz mam praktycznie wszystkie graty do przerobienia na LHD wiec powinno pojsc szybko...
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-11-2007, 21:37   

No ja wymiękam! Za.....sty!!! :twisted:
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2007, 23:08   

Ha, no i kolejny VR4 przybył!!!
Kolega nie chce się chwalić więc robię to za niego, tym razem manual a więc mamy pierwszego :twisted:
Może nie powinienem mówić kto więc powiem gdzie: Kielce też mają swojego VR :twisted:
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 10-11-2007, 23:29   

:twisted: EPIDEMIA :twisted:
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2007, 01:29   

Angole już się boją że im wszystkie wykupimy :-)
Jakbym kiedyś swojego sprzedawał to pewnie też pojedzie do PL :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.