Przesunięty przez: Kmer 13-10-2009, 12:43 |
GALANT VR 4 |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-11-2007, 21:36
|
|
|
Gratulacje Tomek!!!!
Zajefajny samochód....:)
czekamy na relacje z ...... jazdy a pozniej..... przeróbki i z jazdy po naszej stronie:)
Pozdro |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-11-2007, 22:19
|
|
|
No Tomek gratulacje - w końcu dopiąłeś swego
3mam kciuki za postępy w przerabianiu na LHD
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2007, 00:07
|
|
|
Świetne autko, ponownie gratuluję. Mogę równiez uwieżyć że cena była duuuużo niższa przy takich uszkodzeniach. U nas to drobiazg a u angoli to damage graniczący z opłacalnością naprawy Widzę też że sztuka nie jest RalliArt (a więc import z Japan) co również obniża cenę. Nadal jednak uważam że 3500 z transportem to cena granicząca z cudem i gratuluję że udało się za takie pieniądze takie cudo sprowadzić.
Szczerze powiem że za taką cenę to sam bym go wziął i 3mał 2 sztuki: jedną na codzień a drugą do grzebania i na tor |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 09-11-2007, 00:27
|
|
|
no to ladnie... GRATULACJE |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2007, 07:34
|
|
|
No lalunia
Czyli nic się nie zmieniło jezeli chodzi oceny a i 'cuda' są na porządku dziennym
Ostatnio 98 na glebie, 18'' i profi wydechu poszedł za 1670 funciaków(Anglia).
Trzeba tylko szukać na aukcjach zamknietych.
P.S. Tomek twój tez z aukcji? |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 09-11-2007, 07:45
|
|
|
tak równiez z aukcji zamknietej... cena samego auta to 2650 F... |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2007, 07:48
|
|
|
kochajj napisał/a: | tak równiez z aukcji zamknietej... cena samego auta to 2650 F... |
dobre, może w końcu się wiara przekona że można tanio i dobrze kupić
powodzenia w konwersji jakby co słuze radą
P.S. Może dasz się namówić na graty z Japonii do VR?FMIC Greddy i profi dolot ARC?
Shipping będzie tani O tu: www.rhdjapan.com |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-11-2007, 08:25
|
|
|
Znalazałem fajna stronke na temat modyfikacji galanta z fotkami...
http://homepage.ntlworld.com/david.akers/vr4.htm |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 09-11-2007, 10:03
|
|
|
Tomku... jaki oszacowales potrzebny czas warsztatowy do momentu wyjazdu nowym rekinem na polskie trasy?
tak pi razy dzwi |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-11-2007, 11:35
|
|
|
Gratuluję i cieszę się, że impossible is nothing |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 09-11-2007, 15:40
|
|
|
szacunkowy czas to kwiecien 2008... samo przerobienie na LHD duzo szybciej, ale plany są o wiele wieksze od LHD wiec troszeczke sie przedłuzy... bedzie osobny temat z postepem prac... juz mam praktycznie wszystkie graty do przerobienia na LHD wiec powinno pojsc szybko... |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2007, 23:08
|
|
|
Ha, no i kolejny VR4 przybył!!!
Kolega nie chce się chwalić więc robię to za niego, tym razem manual a więc mamy pierwszego
Może nie powinienem mówić kto więc powiem gdzie: Kielce też mają swojego VR |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 10-11-2007, 23:29
|
|
|
EPIDEMIA |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 01:29
|
|
|
Angole już się boją że im wszystkie wykupimy
Jakbym kiedyś swojego sprzedawał to pewnie też pojedzie do PL |
|
|
|
 |
|