 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: mkm 16-08-2009, 14:10 |
Wydech do Lancera 1,6 16V 113KM |
Autor |
Wiadomość |
Jonny156
Forumowicz

Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 88 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 10-09-2007, 08:49 Wydech do Lancera 1,6 16V 113KM
|
|
|
Witam.
Planuje w najbliższym czasie zmienić kompletny wydech w lancerze.
Mam zamiar pozbyć się katalizatora, wstawić strumienice i ładnie brzmiący wydech końcowy, a także jakiś stożek.
Co o tym sądzicie i co byście polecili? |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2007, 09:35
|
|
|
Myslę ze do lancerka to lepiej kupić oryginalny wydech, w moim z 93r 280tkm przebiegu mam jeszcze pierwsze oryginalne tłumiki i nie widać zadnej korozji na nich!!!!!!!!
Strumienica czy stożek wiele nie poprawią to raczej takie zabawki ot tak zeby poprawić psychikę kierowcy, a żeby na tym zarobić, Zeby miał sens uzycia takich elementów cały silnik musi być tuningowany (jeżeli moc autka w wyniku tuningu silnika podniesie sie do 160-180KM to zakałdanie strumienicy i stożka ma sens) |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 08-11-2007, 19:55
|
|
|
280tkm na jednym tłumiku? Jesteś pierwszym i jedynym właścicielem swojego misia?
Szerze mowiąc to wątpie w ten przebieg, jednak zaden tłumik nie wytrzyma tak długo jak ori. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2007, 22:18
|
|
|
Chyba, że ze stali kwasoodpornej:) |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 09-11-2007, 21:14
|
|
|
niesamowicie imponujacy wynik zywotnosci jesli chodzi o seryjny tlumik, w moim aucie padaly mi tlumiki srednio co dwa lata (bosal, walker, JC) ,az nie zmienilem tlumika na wersje z stali kwasoodpornej.
silniki wolnossace raczej fabrycznie maja obliczone przepustowosci tak by wykozystac jak najkozystniejsze cisnienia spalil dla kultury pracy silnika.
mozesz mi ufac bo sprawdzalem to na wlasnej skorze i uszach
nawet koncowa przelotowa puszka wplywala negatywnie na prace wydechu, poza efektami RYKU nie bylo zadnych pozytywow, za inne negatywy uznac mozna byo
-BóL glowy na dlugich trasach
-wieksze drgania wewnatrz samochodu
-wieksza uwaga policji
- wlaczanie alarmow na osiedlu w srod aut sasiadow podczas np. nocnego parkowania
za plus uznalem jedynie wrazenia dzwiekowe podczas dynamicznej jazdy na kretych trasach wymagajacych czestego machania skrzynia biegow.
sprawa strumiennicy tez sprawdzona zostala, odczolem spadek mocy pod wlasna nogá i bardziej blaszany dzwiek wydechu
filtr powietrza o ile jest prawidlowo uzytkowany jest to dobra sprawa ALE
dobry filtr tez sobie kosztue oraz wymaga smarowania i czyszczenia co wcale nie jest tanie, zle uzytkowany stozek przepuszcza zbyt duzy brud do naszej przepustnicy.
za plus uznam efekt dzwiékowy gdy filtr powietrza zasysa powietrze, niestety skutecznosc filtra wzrasta wraz z obudowaniem go przeciwko zasysaniu lewego cieplego powietrza, co niestety potrawi eliminowac efekty dzwiékowe do zera.
wydech sportowy najlepiej zeby byl dedykowany przez renomowaná firme albo chcoiaz zrobiony przez jakiegos fachowca na wzor dedykowanych, wiem ze do wolnossakow tez mozna znalesc dedykowane zestawy ale nie daja one takich efektow jak w silnikach doladowanych. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
|
|