Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
16-08-2009, 14:10
Wydech do Lancera 1,6 16V 113KM
Autor Wiadomość
Jonny156 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 88
Skąd: Piotrków Trybunalski
  Wysłany: 10-09-2007, 08:49   Wydech do Lancera 1,6 16V 113KM

Witam.
Planuje w najbliższym czasie zmienić kompletny wydech w lancerze.
Mam zamiar pozbyć się katalizatora, wstawić strumienice i ładnie brzmiący wydech końcowy, a także jakiś stożek.
Co o tym sądzicie i co byście polecili?
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2007, 09:35   

Myslę ze do lancerka to lepiej kupić oryginalny wydech, w moim z 93r 280tkm przebiegu mam jeszcze pierwsze oryginalne tłumiki i nie widać zadnej korozji na nich!!!!!!!!
Strumienica czy stożek wiele nie poprawią to raczej takie zabawki ot tak zeby poprawić psychikę kierowcy, a żeby na tym zarobić, Zeby miał sens uzycia takich elementów cały silnik musi być tuningowany (jeżeli moc autka w wyniku tuningu silnika podniesie sie do 160-180KM to zakałdanie strumienicy i stożka ma sens)
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 08-11-2007, 19:55   

280tkm na jednym tłumiku? Jesteś pierwszym i jedynym właścicielem swojego misia?

Szerze mowiąc to wątpie w ten przebieg, jednak zaden tłumik nie wytrzyma tak długo jak ori.
_________________

 
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2007, 22:18   

Chyba, że ze stali kwasoodpornej:)
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 09-11-2007, 21:14   

niesamowicie imponujacy wynik zywotnosci jesli chodzi o seryjny tlumik, w moim aucie padaly mi tlumiki srednio co dwa lata (bosal, walker, JC) ,az nie zmienilem tlumika na wersje z stali kwasoodpornej.

silniki wolnossace raczej fabrycznie maja obliczone przepustowosci tak by wykozystac jak najkozystniejsze cisnienia spalil dla kultury pracy silnika.

mozesz mi ufac bo sprawdzalem to na wlasnej skorze i uszach

nawet koncowa przelotowa puszka wplywala negatywnie na prace wydechu, poza efektami RYKU nie bylo zadnych pozytywow, za inne negatywy uznac mozna byo
-BóL glowy na dlugich trasach
-wieksze drgania wewnatrz samochodu
-wieksza uwaga policji
- wlaczanie alarmow na osiedlu w srod aut sasiadow podczas np. nocnego parkowania

za plus uznalem jedynie wrazenia dzwiekowe podczas dynamicznej jazdy na kretych trasach wymagajacych czestego machania skrzynia biegow.


sprawa strumiennicy tez sprawdzona zostala, odczolem spadek mocy pod wlasna nogá i bardziej blaszany dzwiek wydechu

filtr powietrza o ile jest prawidlowo uzytkowany jest to dobra sprawa ALE
dobry filtr tez sobie kosztue oraz wymaga smarowania i czyszczenia co wcale nie jest tanie, zle uzytkowany stozek przepuszcza zbyt duzy brud do naszej przepustnicy.

za plus uznam efekt dzwiékowy gdy filtr powietrza zasysa powietrze, niestety skutecznosc filtra wzrasta wraz z obudowaniem go przeciwko zasysaniu lewego cieplego powietrza, co niestety potrawi eliminowac efekty dzwiékowe do zera.

wydech sportowy najlepiej zeby byl dedykowany przez renomowaná firme albo chcoiaz zrobiony przez jakiegos fachowca na wzor dedykowanych, wiem ze do wolnossakow tez mozna znalesc dedykowane zestawy ale nie daja one takich efektow jak w silnikach doladowanych.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.