 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
czujnik wysokosci |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 15-12-2007, 19:10 czujnik wysokosci
|
|
|
Czesc. Wymontowałem przedni czujnik wysokosci. Czy da sie to sprawdzić za pomoca zasilacza 5V, mierników itd? Instrukcja coś mówi o sprawdzaniu odczytu z czujników ale nie wiem czy maja na mysli odczyt przy pomocy skanera (bo pojawia sie informacja o tym żeby kluczyk pozostawić w pozycji ON wiec domyslam sie ze chodzi po pozostawienie czunika w aucie) czy co? Inna sprawa jak sprawdzić ten nieszczęsny tylny czujnik ciśnienia, instrukcja milczy na ten temat |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 21:00
|
|
|
Cześć !
Łukasz nie musiałeś wymontowywać czujnika wysokości z przodu wystarczyło poluzować przeciwnakrętki i wydłużyć cięgno za pomocą tej długiej sześciokątnej nakrętki o parę obrotów i po włączeniu powinien się podnieść popatrz na mój post powyżej prawy przód ma mieć od osi piasty do brzegu nadkola (mniej więcej w środku) 400mm a lewy tył 370mm- wcześnie oczywiście zmierz wysokość jaką masz teraz.(klucze to 2 szt 12 płaska.
Sczytaj jeszcze raz błędy po uprzednim skasowaniu.
Ps. Ja będę w Krakowie w poniedziałek na Kopernika 17 zwykle stoję po prawej stronie jakieś koło Katedry która jest po lewej, jak masz ochotę możemy się spotkać
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 15-12-2007, 23:12
|
|
|
Na razie zastosowałem półśrodek - zmieniłem połączenia rurek od amortyzatorów i dobiłem powietrza wiec autko jest troche wyżej, lepsze to niż nic. Spoktac się możemy, bardzo chętnie tylko powiedz o jakiej porze tam bywasz? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 23:34
|
|
|
Między 9 a 9,30 do 13-15 to zależy oczywiście nie ode mnie |
|
|
|
 |
|
|