Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
plywa tyl w galancie
Autor Wiadomość
gwb
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 20:12   plywa tyl w galancie

kupilem galanta z 2000 roku wersja avance sedan 2.4 gdi auto ma standardowe felgi 17 i podczas jazdy auto po prsotu plywa z tylu jak przejezdzam przez jakies tory itd to czuc jak tyl sie przestawia. Bylem na przegladzie na szarpakach nigdzie nie ma luzow amory po 60 procent obydwa. Co to moze byc ??
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 20:44   

sprezyny
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-12-2007, 21:35   

60% amorków to moze i duzo ale jak to sa niwoamty to moze nie być tak dobrze. ja nawet ja miałem jeden całkiem padniety to auto chodziło jak po szynach, moze dobrze Arturro mowi ze sprezyny, ale co z nimi padły i sa za słabe za niskie czy co..?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 21:55   

w carismie przerabialem temat sprezyn ze trzy razy ze wzgledu na zabudowe audio w bagazniku, poprostu tracily swoje wlasciwosci.
objawialo sie to tym ze tyl wlasnie plywal a np. przy szybkiej jezdzie gdy auto podskakiwalo na nierownosci, wracalo do poziomu kiwajac sie na boki.
tak bylo u mnie stad moje sugestie.
amory tez warto sprawdzic u kogos innego, podobno te testery ze stacji diagnostycznych sa g..... warte.
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2007, 20:39   

Ja bym jeszcze sprawdzil zbieznosc z tylu.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 12-12-2007, 20:58   

Tak jak axg stawiam na zbiezność tyłu.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
gwb
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 02:39   

Na razie okazalo si eze opony sa szmelc wiec zobacze jak bedzie na zimowkach.
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 13:58   

Przyczyną mogą być amorki 60% to juz ..... Sprawdź też zbieżność oraz wahacze.
Zerknij też czy np,. Tył nie siedzi zby nisko (zużyte amorki, spręzyny) wtedy jest zupełnie inna geometria zawieszenia.

ps. stawiam że opony miałeć wyrowkowane i starte od wew. strony.

Pozdro!
 
 
gwb
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 05:13   

Amorki faktycznie slabe ale to nie bylabo az tak zle w poniedzialek jade wymienic opony to sie okaze co jeszcze.
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 12:54   

gwb a jak auto zachowuje sie na przejsciu dla pieszych(z bialymi pasami) ?? jesli tez ucieka w bok na 100% zbieznosc przerabialem taka akcje w golfie !!! mialem wrazenie ze tyl chcial mnie na pasach wyprzedzic :evil:
 
 
gwb
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 16:50   

Zmienilem dzisiaj opony i jak reka odjal . W zyciu bym nie powiedzial ze to opony wiedzialem ze sa wazne i maja duzy wplyw na prowadzenie ale nigdy nie sadzielm ze az taki.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 17-12-2007, 18:39   

gwb napisał/a:
Zmienilem dzisiaj opony i jak reka odjal
miałem to samo jak kupiłem swojego EA- opony z tyłu były tak beznadziejne, że przy większych prędkościach zdarzały mi się uskoku tyłu. Po wymianie opon problem zniknął :)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.