plywa tyl w galancie |
Autor |
Wiadomość |
gwb [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 20:12 plywa tyl w galancie
|
|
|
kupilem galanta z 2000 roku wersja avance sedan 2.4 gdi auto ma standardowe felgi 17 i podczas jazdy auto po prsotu plywa z tylu jak przejezdzam przez jakies tory itd to czuc jak tyl sie przestawia. Bylem na przegladzie na szarpakach nigdzie nie ma luzow amory po 60 procent obydwa. Co to moze byc ?? |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 20:44
|
|
|
sprezyny |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-12-2007, 21:35
|
|
|
60% amorków to moze i duzo ale jak to sa niwoamty to moze nie być tak dobrze. ja nawet ja miałem jeden całkiem padniety to auto chodziło jak po szynach, moze dobrze Arturro mowi ze sprezyny, ale co z nimi padły i sa za słabe za niskie czy co..? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 21:55
|
|
|
w carismie przerabialem temat sprezyn ze trzy razy ze wzgledu na zabudowe audio w bagazniku, poprostu tracily swoje wlasciwosci.
objawialo sie to tym ze tyl wlasnie plywal a np. przy szybkiej jezdzie gdy auto podskakiwalo na nierownosci, wracalo do poziomu kiwajac sie na boki.
tak bylo u mnie stad moje sugestie.
amory tez warto sprawdzic u kogos innego, podobno te testery ze stacji diagnostycznych sa g..... warte. |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 20:39
|
|
|
Ja bym jeszcze sprawdzil zbieznosc z tylu. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-12-2007, 20:58
|
|
|
Tak jak axg stawiam na zbiezność tyłu. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
gwb [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2007, 02:39
|
|
|
Na razie okazalo si eze opony sa szmelc wiec zobacze jak bedzie na zimowkach. |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2007, 13:58
|
|
|
Przyczyną mogą być amorki 60% to juz ..... Sprawdź też zbieżność oraz wahacze.
Zerknij też czy np,. Tył nie siedzi zby nisko (zużyte amorki, spręzyny) wtedy jest zupełnie inna geometria zawieszenia.
ps. stawiam że opony miałeć wyrowkowane i starte od wew. strony.
Pozdro! |
|
|
|
 |
gwb [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 05:13
|
|
|
Amorki faktycznie slabe ale to nie bylabo az tak zle w poniedzialek jade wymienic opony to sie okaze co jeszcze. |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 12:54
|
|
|
gwb a jak auto zachowuje sie na przejsciu dla pieszych(z bialymi pasami) ?? jesli tez ucieka w bok na 100% zbieznosc przerabialem taka akcje w golfie !!! mialem wrazenie ze tyl chcial mnie na pasach wyprzedzic |
|
|
|
 |
gwb [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 16:50
|
|
|
Zmienilem dzisiaj opony i jak reka odjal . W zyciu bym nie powiedzial ze to opony wiedzialem ze sa wazne i maja duzy wplyw na prowadzenie ale nigdy nie sadzielm ze az taki. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 17-12-2007, 18:39
|
|
|
gwb napisał/a: | Zmienilem dzisiaj opony i jak reka odjal | miałem to samo jak kupiłem swojego EA- opony z tyłu były tak beznadziejne, że przy większych prędkościach zdarzały mi się uskoku tyłu. Po wymianie opon problem zniknął
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
|