Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stuki w przednim zawieszeniu
Autor Wiadomość
Marcin190
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2007, 22:49   

cześć dołączę do tematu mam ten sam problem i jutro se jadę samemu to wymienić, czy to sie ciężko wymienia chodzi mi o śruby konkretnie te co mocują obejmę i gumę 8)
 
 
Laki023
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 10:13   

Wymiana jest bardzo prosta jeżeli wiesz jak sie za to zabrać. Sam wymieniałem (za oryginalne zapłaciłem 28zł - 2 szt) i zajęlo mi to ok 1 godz. Trzeba odkręcić przednie koło i skręcić kierownicą. Wtedy bez problemu dojdziesz kluczem od strony koła oczywiście.
Pozdrawiam
 
 
Marcin190
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 10:38   

Aha, w ten sposób bo ja próbowałem od spodu ale tam jest taka jedna kwadratowa śrubka wielkie dzięki za pomoc. Też kupiłem oryginalne gumki za 28zł 2 szt :wink:
 
 
kaapsel
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 20:20   

ja ten problem przerabiam u siebie tez, zlikwidowałem ostatnio luz na gornych mocowaniach MC Phersonów, i stuka dalej, po 2 wizytach u diagnostow juz wiem co mi dolega na 100%, obie diagnozy były zgodne- przekładnia kierownicza,!!przy krotkich ruchach kierownica słychac głosne stukanie ktore przenosi sie az do podłogi! regeneracja przekładni to koszt 500 zł, w necie mozna znalezc kilka firm zajmujących sie tym procederem, link sponsorowany prowadzi firma z Łodzi z ulicy Przedzalniczej bodajze, wyglada ze sie znaja na robocie, chyba dam im zarobić :) ,
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-01-2008, 20:32   

kaapsel napisał/a:
przy krotkich ruchach kierownica słychac głosne stukanie ktore przenosi sie az do podłogi!
Na włączonym czy zgaszonym silniku?
kaapsel napisał/a:
regeneracja przekładni to koszt 500 zł
Napewno bym nie regenerował. Nie ma to jak oryginał nieruszany przez naszych speców. Kup używkę z gwarancją rozruchową.
 
 
kaapsel
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 20:53   

stuki sa na wyłaczonym silniku i na pracującym, ,,,,,,regeneratorzy daja pisemną gwarancje na 365 dni (!), koszt nowej przekładni to uwaga - 11 000zł !!!! sprawdzałem dzis u p. Malika w Pabianicach, a kupic używke pojezdzic troszke i znowu sie bujac??? ciekawie jest w sieci FOTA , przekładnia regenerowana we Francji kosztuje 1500zł ale trzeba jeszcze dopłacić tysiac i oddac swoja, jak z Francji przyjdzie expertyza że oddana przekładnie da sie zregenerowac to ten tysiąc zwracają.
 
 
grogo22
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 21:58   

Koledzy ja również dołączę do tematu odnośnie stuków w przednim zawieszeniu. U mnie na prostych kolach przy jeździe po dziurach słychać delikatne stuki. Mechanik stwierdził że to luz na przekładni czy jest to możliwe przy oryginalnym przebiegu 185 000 km dodam że auto przy przebiegu 175 000 eksploatowane na polskich drogach wcześniej w Niemczech?
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-11-2008, 22:01   

grogo22 napisał/a:
U mnie na prostych kolach przy jeździe po dziurach słychać delikatne stuki. Mechanik stwierdził że to luz na przekładni czy jest to możliwe przy oryginalnym przebiegu 185 000 km


Możliwe.
Kiedy ostatni raz zmieniałeś gumy stablizatora - od tego pasuje zacząć na samym początku.
Przeczytaj uważnie i dokładnie ten temat - będziesz wiedział więcej i będzie można gdybać co dalej ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
grogo22
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 22:05   

Nie wymieniałem gum stabilizatora, ale widzę że warto w to zainwestować. Dzięki za radę :)
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-11-2008, 22:16   

Nie kupuj tylko gum JC Auto, zainwestuj w oryginalne. Droższe zaledwie o kilka zł, i zapomnisz o temacie. Gumy JC wytrzymały u mnie dwa miesiące. (rozpoznasz bez problemu, oryginalna ma przecięcie u góry). Przy okazji wymień też łączniki stabilizatora.

PS: luz w przekładni łatwo zdiagnozować. Często stuka drążek kierowniczy (przegub kulowy w miejscu gdzie wkręca się go w przekładnię, pod osłoną gumową) - bywa to często mylnie interpretowane jako luz na listwie. Luz osiowy i luz zazębienia reguluje się śrubą.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
grogo22
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 22:25   

Dzięki KALEID za rade wezmę to na pewno pod uwagę.

Problem został zdiagnozowany i u mnie stuka łożysko amortyzatora :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.