Stuki w przednim zawieszeniu |
Autor |
Wiadomość |
Marcin190 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 22:49
|
|
|
cześć dołączę do tematu mam ten sam problem i jutro se jadę samemu to wymienić, czy to sie ciężko wymienia chodzi mi o śruby konkretnie te co mocują obejmę i gumę |
|
|
|
 |
Laki023 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 10:13
|
|
|
Wymiana jest bardzo prosta jeżeli wiesz jak sie za to zabrać. Sam wymieniałem (za oryginalne zapłaciłem 28zł - 2 szt) i zajęlo mi to ok 1 godz. Trzeba odkręcić przednie koło i skręcić kierownicą. Wtedy bez problemu dojdziesz kluczem od strony koła oczywiście.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Marcin190 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 10:38
|
|
|
Aha, w ten sposób bo ja próbowałem od spodu ale tam jest taka jedna kwadratowa śrubka wielkie dzięki za pomoc. Też kupiłem oryginalne gumki za 28zł 2 szt |
|
|
|
 |
kaapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 20:20
|
|
|
ja ten problem przerabiam u siebie tez, zlikwidowałem ostatnio luz na gornych mocowaniach MC Phersonów, i stuka dalej, po 2 wizytach u diagnostow juz wiem co mi dolega na 100%, obie diagnozy były zgodne- przekładnia kierownicza,!!przy krotkich ruchach kierownica słychac głosne stukanie ktore przenosi sie az do podłogi! regeneracja przekładni to koszt 500 zł, w necie mozna znalezc kilka firm zajmujących sie tym procederem, link sponsorowany prowadzi firma z Łodzi z ulicy Przedzalniczej bodajze, wyglada ze sie znaja na robocie, chyba dam im zarobić , |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-01-2008, 20:32
|
|
|
kaapsel napisał/a: | przy krotkich ruchach kierownica słychac głosne stukanie ktore przenosi sie az do podłogi! | Na włączonym czy zgaszonym silniku? kaapsel napisał/a: | regeneracja przekładni to koszt 500 zł | Napewno bym nie regenerował. Nie ma to jak oryginał nieruszany przez naszych speców. Kup używkę z gwarancją rozruchową. |
|
|
|
 |
kaapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 20:53
|
|
|
stuki sa na wyłaczonym silniku i na pracującym, ,,,,,,regeneratorzy daja pisemną gwarancje na 365 dni (!), koszt nowej przekładni to uwaga - 11 000zł !!!! sprawdzałem dzis u p. Malika w Pabianicach, a kupic używke pojezdzic troszke i znowu sie bujac??? ciekawie jest w sieci FOTA , przekładnia regenerowana we Francji kosztuje 1500zł ale trzeba jeszcze dopłacić tysiac i oddac swoja, jak z Francji przyjdzie expertyza że oddana przekładnie da sie zregenerowac to ten tysiąc zwracają. |
|
|
|
 |
grogo22 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 21:58
|
|
|
Koledzy ja również dołączę do tematu odnośnie stuków w przednim zawieszeniu. U mnie na prostych kolach przy jeździe po dziurach słychać delikatne stuki. Mechanik stwierdził że to luz na przekładni czy jest to możliwe przy oryginalnym przebiegu 185 000 km dodam że auto przy przebiegu 175 000 eksploatowane na polskich drogach wcześniej w Niemczech? |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-11-2008, 22:01
|
|
|
grogo22 napisał/a: | U mnie na prostych kolach przy jeździe po dziurach słychać delikatne stuki. Mechanik stwierdził że to luz na przekładni czy jest to możliwe przy oryginalnym przebiegu 185 000 km |
Możliwe.
Kiedy ostatni raz zmieniałeś gumy stablizatora - od tego pasuje zacząć na samym początku.
Przeczytaj uważnie i dokładnie ten temat - będziesz wiedział więcej i będzie można gdybać co dalej |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
grogo22 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 22:05
|
|
|
Nie wymieniałem gum stabilizatora, ale widzę że warto w to zainwestować. Dzięki za radę |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2008, 22:16
|
|
|
Nie kupuj tylko gum JC Auto, zainwestuj w oryginalne. Droższe zaledwie o kilka zł, i zapomnisz o temacie. Gumy JC wytrzymały u mnie dwa miesiące. (rozpoznasz bez problemu, oryginalna ma przecięcie u góry). Przy okazji wymień też łączniki stabilizatora.
PS: luz w przekładni łatwo zdiagnozować. Często stuka drążek kierowniczy (przegub kulowy w miejscu gdzie wkręca się go w przekładnię, pod osłoną gumową) - bywa to często mylnie interpretowane jako luz na listwie. Luz osiowy i luz zazębienia reguluje się śrubą. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
grogo22 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 22:25
|
|
|
Dzięki KALEID za rade wezmę to na pewno pod uwagę.
Problem został zdiagnozowany i u mnie stuka łożysko amortyzatora |
|
|
|
 |
|