Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
07-01-2009, 12:21
ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ?
Autor Wiadomość
PIONIER333
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 21:21   ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ?

"NIE DO WIARY" jak zwykł mówić mój kolega ,
L-czka stała 3 dni pod blokiem przy temperaturach od -3 do -7 C dzisiaj ledwo co odpaliła z wielkim wysiłkiem i niechęcią po czym silnik co najmniej dziwnie chodził jak w URSUSIE, jakieś stuki jak by wtryskiwacza nawet po rozgrzaniu , co się dzieje .
Sąsiad z pożałowaniem i drwiącym uśmieszkiem pokiwał tylko głową , ale obciach.

Jak u was koledzy się sprawy mają i jeszcze czy można w razie W. wyciągnąć bezpiecznie akumulator bez obawy skasowania komputera czy coś w tym rodzaju.
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 21:41   

U mnie dzisiaj to samo było
Najpierw ledwo odpalił jakby akumulator miał ze 3 lata i był przełozony od malucha
Potem po wyjechaniu na drogę przez 10-15 minut co jakiś czas tracił moc
A oprócz tego cyklicznie co jakieś 30 sekund coś włączało się pod maską i dziwnie skrzeczało jak zużyty ruski samochodzik na baterie.
Dopiero po jakiejś godzinie jazdy wszystko wróciło do normy
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 27-12-2007, 21:45   

Witam,
na mrozie silnik moze i chodzi troche glosniej - to subiektywne - ale tylko przez chwile na zimnym...

W Danzig od tyg mniej wiecej jest ponizej zera (przynajmniej tam gdzie mieszkam) i problemow z odpalaniem brak (nawet po dwoch dniach postoju)...

Pamietaj, ze 2.5l to duzy silnik i troche potrwa zanim wejdzie na odpowiednia temp...

W instrukcji napisali, ze jak silnik zimny to z gazem odpalac a jak cieply to gazu nie tykac...a co do slabego krecenia to jakas kicha bo akumulator jest duzy i nie powinno byc problemu

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 22:13   

w dieslu jak jest mocny mroz podczas odpalania mozna podpąpowac pedalem gazu, czasem nawet trzeba jak niechce zaskoczyc.
 
 
1wyszojunior
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 22:46   

ja zalwazylem ze ilekroc zapalam po zgasnieciu kontrolki od grzania swiec zapala bez niczego ale juz 5,10,15 sekund po zgasnieciu moge krecic i krecic gdy jest ponizej zera dodaje tez gazu rowno w chwili gdy silnik zapali i po problemie ale jak tylko innaczej sprobuje to tak jak 10 letni diesel w 30 stopniowy mroz
 
 
LUMPY
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 22:55   

proponuje zajrzeć czasem do filtra paliwa i spuścić z niego wodę może problemy z odpalaniem
znikną :twisted:
Lumpy
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 27-12-2007, 23:07   

1wyszojunior napisał/a:
ja zalwazylem ze ilekroc zapalam po zgasnieciu kontrolki od grzania swiec zapala bez niczego ale juz 5,10,15 sekund po zgasnieciu moge krecic i krecic gdy jest ponizej zera dodaje tez gazu rowno w chwili gdy silnik zapali i po problemie ale jak tylko innaczej sprobuje to tak jak 10 letni diesel w 30 stopniowy mroz


a ja powiem tak, przeczytajcie instrukcje obslugi bo tam jest taki rozdzial (4) pt "Uruchamianie silnika i jazda"...i napisali, ze nalezy zapalic zaraz po zgasnieciu kontrolki swiec - jezeli przez 5 sek po zgasnieciu kontrolki nie zakrecicie to nalezy powtorzyc wszystko od poczatku (4-18) pamietajcie mimo iz kontrolka sie nie swieci swiece nie sa grzane...trza wylaczyc stacyjke i od nowa procedurke powtorzyc...

powodzenia!
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
PIONIER333
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 23:09   

Tyż prowda :lol: , ale się rozleniwiłem kiedyś co najmniej raz na trzy dni pod maskę zaglądałem a teraz nowe autko , no cóż trzeba znaleźć wajchę do maski.
 
 
mugino
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 23:14   

mi tez raz przy podobnej temperaturze kazal krecic kilka razy rozrusznikiem...no ale diesel to ni ebenzynka..mimo ze leje podobobno lepsze paliwo :? a co bedzie na -20?
 
 
PIONIER333
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 23:23   

Nie nie to nie tak Panowie nie dajmy się zwarjować , mam jeszcze Fiata Docato z 96 r zdezelowany strasznie i od początku uważałem to auto za porażkę ponad 200000 km przebiegu i zawsze ale, to zawsze pali od dotknięcia też 2,5 l dizel , nie mówiąc o kochanym Galancie 260000 km przebiegu żadnych problemów nie mówiąc o odpalaniu nawet przy -28 C .
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-12-2007, 07:53   

LUMPY napisał/a:
zajrzeć czasem do filtra paliwa
L200 mają czujniki wody w filtrze.
Jeżeli stał pare dni bez pracy na mrozie, to radze podpompować paliwo w pompie i podgrzać 2x. Możliwe, że jakaś żarowa padła :?: Przy ciepłym odpali bez problemu a przy zimnym będzie rwał.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2007, 19:45   

arturro napisał/a:
w dieslu jak jest mocny mroz podczas odpalania mozna podpąpowac pedalem gazu, czasem nawet trzeba jak niechce zaskoczyc.

I co to niby ma dac w dieslu z CR? ECU wylicza sobie dawkę rozruchową i totalnie olewa pacjenta który w tym czasie gwałci pedał gazu. Tak długi czas odpalania np 5sekund, wskazuje raczej na to że pompa z jakiejś przyczyny nie może nabic ciśnienia w szynie. A dopóki nie będzie cisnienia to nie otworzą sie wtryskiwacze.
Zrobiłbym eksperyment - po dłuższym postoju napompowałbym paliwo pompka na filtrze i dopiero wtedy odpalał. Jak odpali normalnie to byc może cofa się paliwo w układzie.
_________________

 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-12-2007, 22:26   

Oki to może moje 3 grosze, rzeczywiście palić tylko zaraz po zgasnieciu kontrolki, lekkie wcisniecie gazu pomaga. Jka ma problem z paleniem, to rzezcywiście może byc żarowa walnięta, albo zapchany filtr paliwa...

powodzenia
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
FABIO
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2007, 23:00   

w razie wiekszych problemow z prawej strony pod maska nad pompa jest przycisk ktory wciskajac doprowadzi szybciej paliwo.mnie kopci po odpaleniu jak dluzej zakrece
 
 
alan
[Usunięty]

  Wysłany: 28-12-2007, 23:08   

Witam jesli co 30 s dzwiek jest podobny do slizgajacego paska i wiesmak traci moc to napewno filtr paliwa tyz to mialem filtr 160/170 zeta wymiana jesli zrobisz to sam 5/10 minut albo serwis 1/3 godziny diagnoza auta itd a jak ci stanie na srodku drogi to sprawdzisz jak dziala MAP pozdrawiam :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.