Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Crashtesty u dealerów-I TY MOŻESZ BYĆ WŁAŚCICIELEM KRZYWEJ L
Autor Wiadomość
exc_racing
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2008, 23:03   

Ja mam teraz "na sztuczno" przestawioną kierownice tzn że mam lekko krzywioną żeby jeździło sie prosto i jak narazie rzeczywiście nie sciąga nawet przy hamowaniu. Jedynie jak się szybciej wejdzie w zakręt to ma tendencję do nadrzucania tyłu dlatego trzeba wykonać lekką kontrę kierownicą...
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2008, 23:18   

U mnie PP77 PL77 TP82 TL80

[ Dodano: 15-01-2008, 23:21 ]
Co te żółtki wyprawiają ?? :shock:
U mnie tył też jest krzywy, ale optycznie nic nie widać
Wydaje mi się że podczas jazdy też nic się nie dzieje
Muszę poobserwować


Mam nadzieje, że nie dostane teraz jakiejś paranoi :P
Ostatnio zmieniony przez Herkules13 15-01-2008, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
exc_racing
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2008, 23:24   

A ściąga ci autko an którąś ze stron ?

U mnie nie dość że rama krzywa, to tylny most jest zukosowany i jeszcze przesunięty na bok !
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2008, 23:28   

Chyba nie, ale muszę to sprawdzić
 
 
Bartman
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 08:31   

U mnie też nie ściąga. Jak narazie 100% pomierzonych elek jest przechylonych na lewą stronę, każda 1-2 cm, więc to chyba jest taki Tajski standard. Swoją drogą słyszałem, że w polsce warsztaty wymieniające resory też tak ustawiają autka ze względu na dziury częściej występujące po prawej stronie.
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 15:30   

Dzisiaj sprawdziłem, jazde na wprost, hamowanie i przyśpieszanie i wszystko jest w jak najlepszym porządku :finga:
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 19:08   

Bartman napisał/a:
Swoją drogą słyszałem, że w polsce warsztaty wymieniające resory też tak ustawiają autka ze względu na dziury częściej występujące po prawej stronie.
Chyba w to nie wierzysz? Wiekszej bzdury to juz dawno nie slyszalem ... :lol:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2008, 09:08   

Ali-En, wiesz to jest jednak Polska. Tu rozne rzeczy moga sie dziac. :wink:
Swoja droga bardzo pokretne tlumaczenie albo wadliwego sprzetu albo braku profesjonalizmu.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Bartman
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 09:32   

No cóż,mam nadzieję, że Wasze wypowiedzi są poparte merytorycznymi podstawami, a nie tylko niepochamowaną chęcią nabijania postów. Ja przytoczyłem opinię człowieka , który od 20 lat zajmuje się tylko i wyłącznie zawieszeniami z dużym ukierunkowaniem na resory (łącznie z ich produkcją) i posiada kompletny zestaw narządzi (całkiem ogromnych), łacznie z piecami, prasami itp. i myślę, że z resorami jest w stanie zrobić wszystko, w odróżnieniu od stacji dealerskich, które z tego co wiem takiego sprzętu nie posiadają i tego typu rzeczy zlecają podwykonawcom. Jest całkowicie bezstronny, gdyż nie naprawiał nic w moim aucie, ani o nic takiego go nie prosiłem (poza opinią na ten temat). Pozdrawiam.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2008, 09:39   

Ja nie mam zadnego doswiadczenia w temacie ale rozmawialem z czlowiekiem ktory ma spora wiedze i wiele lat przepracowal w warsztacie diagnostycznym.

[ Dodano: 17-01-2008, 09:49 ]
Dodam jeszcze, ze rozumiem Twoj niepokoj i rozgoryczenie. Pewnie w podobnej sytuacji rowniez czulbym sie nieswojo. Mysle, ze tak jak wspomniales jesli nie ma odczuwalnych skutkow tej roznicy to nie nalezy sie jakos denerwowac. Sadze, ze wizyta w innym serwisie moglaby przyniesc juz nieco inne wyniki. Podobno bardzo duzo zalezy wlasnie od czlowieka wykonujacego badania.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2008, 11:21   

Co do roznic w zawieszeniu miedzy lewa a prawa strona to moga one byc podyktowane wzgledami technicznymi a nie dziurami w asfalcie. Rozlozenie mas roznych podzespolow czesto zmusza do takiego zabiegu. Nie wiem jak to jest w L200 ale predzej bym tu szukal przyczyny.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Bartman
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 11:39   

Gene, moje rozgoryczenie stopniowo maleje :mrgreen: ,jak pewnie zauważyłeś 100% forumowiczów którzy pomierzyli elki ma prawy tył niżej o 2 cm, natomiast ok 50% również przód. Oczywiście tych kilka przypadków to jeszcze za mało aby coś wyrokować, natomiast znamienne jest, że jeszcze nie zgłosił się nikt z "równą" elką. Czekam na kolejne wpisy z wynikami pomiarów. Ciekawy też jestem ilu użytkowników elek liczy to forum.Pozdrawiam.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2008, 12:01   

pewnie kilkadziesiat osob, jest troche forumowiczow, ktorzy maja nowe L200 i od czasu do czasu tu zagladaja :-k
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-01-2008, 12:03   

Już to gdzieś napisałem - pewnie macie jedną stronę auta cięższą niż drugą - jedźcie na ścieżkę diagnostyczną i zważcie sobie auto a konkretnie nacisk na każde koło i będziecie wiedzieli czy to dlatego że na któreś koło czy stronę auto jest cięższe. Po co się bawić w pomiary odległości od ziemi :biggrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 15:20   

Gene, a ty mierę brałeś ze swojej fury
Przecież twój Sport jest na płycie podłogowej L :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.