Crashtesty u dealerów-I TY MOŻESZ BYĆ WŁAŚCICIELEM KRZYWEJ L |
Autor |
Wiadomość |
exc_racing [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 23:03
|
|
|
Ja mam teraz "na sztuczno" przestawioną kierownice tzn że mam lekko krzywioną żeby jeździło sie prosto i jak narazie rzeczywiście nie sciąga nawet przy hamowaniu. Jedynie jak się szybciej wejdzie w zakręt to ma tendencję do nadrzucania tyłu dlatego trzeba wykonać lekką kontrę kierownicą... |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 23:18
|
|
|
U mnie PP77 PL77 TP82 TL80
[ Dodano: 15-01-2008, 23:21 ]
Co te żółtki wyprawiają ??
U mnie tył też jest krzywy, ale optycznie nic nie widać
Wydaje mi się że podczas jazdy też nic się nie dzieje
Muszę poobserwować
Mam nadzieje, że nie dostane teraz jakiejś paranoi |
Ostatnio zmieniony przez Herkules13 15-01-2008, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
exc_racing [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 23:24
|
|
|
A ściąga ci autko an którąś ze stron ?
U mnie nie dość że rama krzywa, to tylny most jest zukosowany i jeszcze przesunięty na bok ! |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 23:28
|
|
|
Chyba nie, ale muszę to sprawdzić |
|
|
|
 |
Bartman [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 08:31
|
|
|
U mnie też nie ściąga. Jak narazie 100% pomierzonych elek jest przechylonych na lewą stronę, każda 1-2 cm, więc to chyba jest taki Tajski standard. Swoją drogą słyszałem, że w polsce warsztaty wymieniające resory też tak ustawiają autka ze względu na dziury częściej występujące po prawej stronie. |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 15:30
|
|
|
Dzisiaj sprawdziłem, jazde na wprost, hamowanie i przyśpieszanie i wszystko jest w jak najlepszym porządku |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 19:08
|
|
|
Bartman napisał/a: | Swoją drogą słyszałem, że w polsce warsztaty wymieniające resory też tak ustawiają autka ze względu na dziury częściej występujące po prawej stronie. | Chyba w to nie wierzysz? Wiekszej bzdury to juz dawno nie slyszalem ... |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2008, 09:08
|
|
|
Ali-En, wiesz to jest jednak Polska. Tu rozne rzeczy moga sie dziac.
Swoja droga bardzo pokretne tlumaczenie albo wadliwego sprzetu albo braku profesjonalizmu. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Bartman [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2008, 09:32
|
|
|
No cóż,mam nadzieję, że Wasze wypowiedzi są poparte merytorycznymi podstawami, a nie tylko niepochamowaną chęcią nabijania postów. Ja przytoczyłem opinię człowieka , który od 20 lat zajmuje się tylko i wyłącznie zawieszeniami z dużym ukierunkowaniem na resory (łącznie z ich produkcją) i posiada kompletny zestaw narządzi (całkiem ogromnych), łacznie z piecami, prasami itp. i myślę, że z resorami jest w stanie zrobić wszystko, w odróżnieniu od stacji dealerskich, które z tego co wiem takiego sprzętu nie posiadają i tego typu rzeczy zlecają podwykonawcom. Jest całkowicie bezstronny, gdyż nie naprawiał nic w moim aucie, ani o nic takiego go nie prosiłem (poza opinią na ten temat). Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2008, 09:39
|
|
|
Ja nie mam zadnego doswiadczenia w temacie ale rozmawialem z czlowiekiem ktory ma spora wiedze i wiele lat przepracowal w warsztacie diagnostycznym.
[ Dodano: 17-01-2008, 09:49 ]
Dodam jeszcze, ze rozumiem Twoj niepokoj i rozgoryczenie. Pewnie w podobnej sytuacji rowniez czulbym sie nieswojo. Mysle, ze tak jak wspomniales jesli nie ma odczuwalnych skutkow tej roznicy to nie nalezy sie jakos denerwowac. Sadze, ze wizyta w innym serwisie moglaby przyniesc juz nieco inne wyniki. Podobno bardzo duzo zalezy wlasnie od czlowieka wykonujacego badania. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2008, 11:21
|
|
|
Co do roznic w zawieszeniu miedzy lewa a prawa strona to moga one byc podyktowane wzgledami technicznymi a nie dziurami w asfalcie. Rozlozenie mas roznych podzespolow czesto zmusza do takiego zabiegu. Nie wiem jak to jest w L200 ale predzej bym tu szukal przyczyny. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Bartman [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2008, 11:39
|
|
|
Gene, moje rozgoryczenie stopniowo maleje ,jak pewnie zauważyłeś 100% forumowiczów którzy pomierzyli elki ma prawy tył niżej o 2 cm, natomiast ok 50% również przód. Oczywiście tych kilka przypadków to jeszcze za mało aby coś wyrokować, natomiast znamienne jest, że jeszcze nie zgłosił się nikt z "równą" elką. Czekam na kolejne wpisy z wynikami pomiarów. Ciekawy też jestem ilu użytkowników elek liczy to forum.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2008, 12:01
|
|
|
pewnie kilkadziesiat osob, jest troche forumowiczow, ktorzy maja nowe L200 i od czasu do czasu tu zagladaja |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-01-2008, 12:03
|
|
|
Już to gdzieś napisałem - pewnie macie jedną stronę auta cięższą niż drugą - jedźcie na ścieżkę diagnostyczną i zważcie sobie auto a konkretnie nacisk na każde koło i będziecie wiedzieli czy to dlatego że na któreś koło czy stronę auto jest cięższe. Po co się bawić w pomiary odległości od ziemi |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2008, 15:20
|
|
|
Gene, a ty mierę brałeś ze swojej fury
Przecież twój Sport jest na płycie podłogowej L |
|
|
|
 |
|