Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Jak sprawdzić fajkocewki domowym sposobem
Autor Wiadomość
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 12-01-2008, 00:28   [Cari 1.8 GDI] Jak sprawdzić fajkocewki domowym sposobem

Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem cari po nocy, albo po dłuższym staniu. Mechanik powiedział, że padły fajkocewki. Może ktoś wie jak domowym sposobem sprawdzić, które są do wymiany? Cari 1,8 GDI 98`
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-01-2008, 15:12   

Nie sądzę żeby to były fajkocewki niemniej można co nieco posprawdzać - o ile pamiętam to w Workshop Manualu do Carismy coś w tym względzie jest opisane. Choć ja bym na Twoim miejscu najpierw zainteresował się czujnikiem temperatury silnika.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
KSCar
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 06:15   

Mostkiem RLC. Czułość. Poszukaj elektronika który wie jak badać cewki bo to najgorszy do zbadania parametr w elektronice.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-01-2008, 10:00   

W workshop manualu jest opis - bada się m.in. kształt sygnału po podłączeniu poprzez sondę wysokiego napięcia do oscyloskopu. Nawet poszczególne anomalie na wykresach są opisane.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-01-2008, 10:10   

I to jest jedyny sposób..... fajkocewka jest zintegrowana z tranzystorem mocy, więc jej pomiary są praktycznie niemożliwe
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 18-01-2008, 22:35   

No i po kłopocie (przynajmniej tak mi sie wydaje). Pojazd odpala bezproblemowo (jak na razie). Wymieniłem dwie cewki (trochę na "czuja") i pomogło. Rzeczywiście pomiar tego ustrojstwa klasycznym mirnikiem jest niemożliwy (różnice parametrów np. oporności na stykach cewki są niezauważalne). Dzięki panowie za podpowiedzi, niech moc będzie z Wami :wink:
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.