Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[4G92] Wyciek oleju, ale skad?
Autor Wiadomość
pelson_hk 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi (93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 72
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 23-02-2008, 10:31   

ja mialem to samo :( uszczelka pod glowica i teraz jest git, ale wczesniej zmienilem jeszcze uszczelniacz na wale :!:
_________________
http://pelson-hk.fotosik.pl/
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 17-03-2008, 07:23   

Heh-u mnie to samo. Tez w tym miejscu sie poci.
Nie ma tragedii, ale tak jak u was-moze to przypadlosc po pewnym okresie km ...:)
Mam to juz gdzies od 12 000 km. Plynu chl. nie ubywa, zwiekszenia ubytkow oleju tez nie zauwazylem...
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2008, 16:38   

Ja mialem mokra cala szkrzynie od gory i cala lyzwe silnika od tego wycieku. Od kiedy zrobilem to to mam spokoj z jakimi kolwiek wyciekami w aucie.
 
 
ZiAZiK
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2008, 23:22   

O kurcze, widze że w tych rocznikach jakoś tak to częste jak w Oplu rdza :) heh, niedobrze.... i ja mam taki problem... niepotrzebny koszt, choć pewnie pierwszy poważny od 13 lat posiadania Lancera... :roll:
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-04-2008, 09:55   

Wiesz Vectrę z 92 roku mojego szwagra zeżarło tak , że w 2004 musiał wycinać i wspawać nowe podłużnice podwozia. U mnie wychodzi rdza na błotnikach.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
italiano
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2009, 14:05   

pytanie do wszystkich, ktorym padla uszczelka pod glowica: mieliscie biala maz pod korkiem w silniku? Bo ja mam u siebie wyciek oleju w tym samym miejscu co autor tematu, ale pod korkiem jest wszystko ok. tylko zastanawia mnie biala maz pod korkiem chlodnicy... czy to tez jest objaw padnietej uszczelki ?
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-01-2009, 14:26   

italiano,

CZYTAJ
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-01-2009, 14:30   

Biała masłowata maź pod korkiem chłodnicy i/lub oleju to efekt mieszania się oleju z płynem chłodniczym. Najprawdopodobniej w miejscu gdzie przebiega kanał dla płynu chłodniczego w bloku/głowicy zrobił się przeciek z olejem w roli głównej. Radziłbym pomyśleć o wymianie uszczelki głowicy i to szybko :mrgreen:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
italiano
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2009, 15:24   

dzieki wielkie, o taka odpowiedz mi chodzilo ;)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 04-01-2009, 17:40   

Z drugiej strony jak ktos jezdzi małe trasy zima to u niego biała maz na korku oleju wacle o niczym nie swiadczy. zbiera sie tam woda ktora nie zdazy odparowac na krotkiej trasie. Jesli po przejechaniu dłuzszej trasy masz maselko to na bank uszczelka.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-01-2009, 20:14   

italiano co Ci przeszkadza biała maź pod korkiem wlewu oleju? Masz jakieś problemy z autem? Ciężko odpala, ma nierówne wolne obroty, szarpie? Czy szukasz dziury w całym?
rosomak1983 napisał/a:
jak ktos jezdzi małe trasy zima to u niego biała maz na korku oleju wacle o niczym nie swiadczy. zbiera sie tam woda ktora nie zdazy odparowac na krotkiej trasie
No właśnie.
 
 
italiano
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2009, 21:11   

nic sie nie dzieje jesli chodzi o obroty, nic nie szarpie, odpala bezproblemowo, moc raczej w porzadku, tylko cieknie olej z silnika i ucieka plyn z chlodnicy.
Rosomak pisze, ze chodzi o biala maz pod korkiem OLEJU, ja mam biala maz pod korkiem CHLODNICY, wiec jakos olej musi sie tam dostawac...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 04-01-2009, 23:49   

italiano, wyglada na uszczelke pod głowica tym bardziej jak masz wyciek w tym samym miejscu co inni....
Odnosiłem sie raczej do tego co napisał londolut. CHodziło ze masełko na korku oleju nie znaczy od razu ze uszczelka pod głowica nieszczelna...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 09-01-2009, 18:09   

Witam silnik 1,6 mam po raz pierwszy i faktycznie to jest chyba typowy objaw bo i w moim i z żony lancerze sie to robi.O ile w moim leje się niemiłosiernie to u żony na razie poci.Mam serdeczną prośbę czy ktoś nie posiada informacji na temat kolejności i momentu dokręcania śrub głowicy.Mechanicy oblegani przez różne szmelcwageny jak zobaczą japońca raz na miesiąc to zaczynają szydzić,a myśle że sam dam rade bo w colcie kiedyś wymieniałem.Serdecznie pozdrawiam
_________________

 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-01-2009, 21:50   

biriapro, witaj na forum.

biriapro, :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3446 . Ściągaj manuala, tam jest wszystko opisane :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.