Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Wymiana pompy paliwa i rury wlewu paliwa ...
Autor Wiadomość
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 16-07-2008, 17:56   [E33A 2.0] Wymiana pompy paliwa i rury wlewu paliwa ...

witam! potrzebuje na szybko zeby ktos napisal jak wymienic pompe paliwa w moim galu oraz rure wlewową prowadzaca do zbiornika paliwa... co do pompy to sruby idzie odkrecic ale co dalej ? ... i jak sie tam dostac ? trzeba jakos jedno kolo lewarowac bo "belka" zawieszenia troche przeszkadza i zmniejsza pole manewru... co do rury wlewowej to czy ktos kiedys wymienial moze? jak to wyjac po odkreceniu tych 3 srub od strony klapki paliwa ?

z gory dziekuje i pozdrawiam!

EDIT:

nieaktualne ...

[mod mozna del topic] :)
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
Isajew 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E32A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-06-2011, 23:52   

To stary post ale może komuś się przyda :)

Lewarujemy belkę tylnią , podkładamy 2 pustaki po lewej i prawej i jakieś 5-10cm np. deseczek, potem lewarujemy go trochę mniej wiecej na srodku samochodu aby sie dupa podniosla ale aby nadal glowny ciezar byl na pustakach

odlaczamy kostkę od pompy oraz przewod elastyczny, kostke od czujnika poziomu paliwa

odkrecamy 3 srubki od wlewu przy korku oraz 2 od nadwozia i od elastyka przy baku i sciagamy calosc

z baku spuszamy paliwo 2 spodobami albo poprzez rurke wsadzona w dziure po wlewie albo po przez srubę w baku ( ale wtedy leci po zbiorniku troche )

odkrecamy 2 srubki od strony dupy , oraz 2 srubki od strony silnika , opuszczamy bak i odlaczamy przewod paliwowy przymocowany z góry, oraz odpowietrzenie i powrót paliwa i wysuwamy, tyl pasow do baku jest w ksztalcie literki T i wyciagamy przesuwając to w jedną stronę i do góry :) i mamy bal z pasami na dole :) .

Pompę wykrecamy krzyżakami ( ważne aby przed próbą wykręcenia przyłożyć śrubokręt i walnąć mocno w niego młotkiem wtedy ładnie się wykręca ( nie żałujcie uderzenia ), pompa ładnie wychodzi :) . Kosztuje jakieś 80zł i jest to jakis ultra uniwersal.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.