 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] Wymiana pompy paliwa i rury wlewu paliwa ... |
Autor |
Wiadomość |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 16-07-2008, 17:56 [E33A 2.0] Wymiana pompy paliwa i rury wlewu paliwa ...
|
|
|
witam! potrzebuje na szybko zeby ktos napisal jak wymienic pompe paliwa w moim galu oraz rure wlewową prowadzaca do zbiornika paliwa... co do pompy to sruby idzie odkrecic ale co dalej ? ... i jak sie tam dostac ? trzeba jakos jedno kolo lewarowac bo "belka" zawieszenia troche przeszkadza i zmniejsza pole manewru... co do rury wlewowej to czy ktos kiedys wymienial moze? jak to wyjac po odkreceniu tych 3 srub od strony klapki paliwa ?
z gory dziekuje i pozdrawiam!
EDIT:
nieaktualne ...
[mod mozna del topic] |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
Isajew
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E32A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2011, 23:52
|
|
|
To stary post ale może komuś się przyda
Lewarujemy belkę tylnią , podkładamy 2 pustaki po lewej i prawej i jakieś 5-10cm np. deseczek, potem lewarujemy go trochę mniej wiecej na srodku samochodu aby sie dupa podniosla ale aby nadal glowny ciezar byl na pustakach
odlaczamy kostkę od pompy oraz przewod elastyczny, kostke od czujnika poziomu paliwa
odkrecamy 3 srubki od wlewu przy korku oraz 2 od nadwozia i od elastyka przy baku i sciagamy calosc
z baku spuszamy paliwo 2 spodobami albo poprzez rurke wsadzona w dziure po wlewie albo po przez srubę w baku ( ale wtedy leci po zbiorniku troche )
odkrecamy 2 srubki od strony dupy , oraz 2 srubki od strony silnika , opuszczamy bak i odlaczamy przewod paliwowy przymocowany z góry, oraz odpowietrzenie i powrót paliwa i wysuwamy, tyl pasow do baku jest w ksztalcie literki T i wyciagamy przesuwając to w jedną stronę i do góry i mamy bal z pasami na dole .
Pompę wykrecamy krzyżakami ( ważne aby przed próbą wykręcenia przyłożyć śrubokręt i walnąć mocno w niego młotkiem wtedy ładnie się wykręca ( nie żałujcie uderzenia ), pompa ładnie wychodzi . Kosztuje jakieś 80zł i jest to jakis ultra uniwersal. |
|
|
|
 |
|
|