Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:13
Co myślicie o tym Galancie
Autor Wiadomość
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 17-07-2008, 08:38   

A wg mnie silnik 4 cylindrowy wolne obr ma min 800-900 a z tego co na zdjeciu widze to jest max 250 - wg mnie silnik nie chodzi.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 17-07-2008, 08:58   

5eba napisał/a:
na zdjeciu widze to jest max 250 - wg mnie silnik nie chodzi.

To nie jest normalne/prawidłowe?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 17-07-2008, 09:16   

A według mnie ten silnik wogóle nie jest uruchomiony. Wskazówka leży sobie spokojnie (nie wiem czy powinna opaść do zera, bo w niektórych samochodach nie opada) a kontrolka się świeci, bo jest kluczyk w stacyjce przekręcony. Wygląda na zwykłą diagnostykę kontrolek przed uruchomieniem. Ale ja się na Galach nie znam :wink:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 17-07-2008, 09:18   

czekoladka_1981 napisał/a:
5eba napisał/a:
na zdjeciu widze to jest max 250 - wg mnie silnik nie chodzi.

To nie jest normalne/prawidłowe?


Nie,zaden silnik tak malo litrazowy nie jest w stanie chodzic na takich obrotach
Nie wiem jak stare zegary,bo ja mam hi-kontrast ale wskazowka lezy spokojnie,a silnik nie chodzi :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 17-07-2008, 09:21   

5eba napisał/a:
ale wskazowka lezy spokojnie,a silnik nie chodzi

I to jest położenie prawidłowe! Tak jak u mnie.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
F_L_A_K_O_N 
Nowy Forumowicz

Auto: fabia
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2008, 10:24   

Udało mi sie jeszcze parę fotek zdobyć







[ Dodano: 17-07-2008, 11:01 ]
A moim skromnym zdaniem wskazówka od obrotów leży w "spoczynku" obczaiłem pare innych Gali i tam wskazówka przy nieodpalonym silniku znajduje sie na 250, a co do kontrolki to nie wiem, nie znam sie :p
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-07-2008, 16:07   

No to jeszcze raz ja... bo widzę, że z uważnym czytaniem niektórzy mają problemy.
1. Nie napisałem definitywnie, że silnik chodzi..., zauważyłem, że jest ciepły, co oznacza, że dopiero co by na chodzie, lub jeszcze jest.
2. Kontrolka poziomu oleju pali się definitywnie na stałe na pierwszej sesji zdjęciowej. To nie jest diagnostyka, bo wtedy pali się z całym zestawem innych lampek i razem z nimi znika. Najdłużej świecą bodajże ABS i poduchy.
3. Napisałem "do sprawdzenia" i tego się trzymać... :x

Być może co dla niektórych paląca się kontrolka oleju jest ok. Dla mnie nie, więc uważam, że silnik jest do dokładnego sprawdzenia, tym bardziej, że jak wspomniałem uszczelniacze zaworowe w silnikach GDI nie są ich najmocniejszą stroną. A tu jak widać poziom oleju "wywaliło" na gorącym silniku (kiedy jest obieg oleju) a na zimnym jest OK. Widać albo właściciel czyta forum i dolał oleju :wink: , albo silnik pije olej.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
F_L_A_K_O_N 
Nowy Forumowicz

Auto: fabia
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2008, 16:51   

Doszedłem do wniosku że jednak go sobie odpuszczę ze względu na silnik i jego nietolerancje na gaz. Szkoda.
Dzięki za wyrażenie swojej opinii :)
_________________
MKarpiu- ja dziękować :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.