 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:13 |
Co myślicie o tym Galancie |
Autor |
Wiadomość |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 17-07-2008, 08:38
|
|
|
A wg mnie silnik 4 cylindrowy wolne obr ma min 800-900 a z tego co na zdjeciu widze to jest max 250 - wg mnie silnik nie chodzi. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 17-07-2008, 08:58
|
|
|
5eba napisał/a: | na zdjeciu widze to jest max 250 - wg mnie silnik nie chodzi. |
To nie jest normalne/prawidłowe? |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 17-07-2008, 09:16
|
|
|
A według mnie ten silnik wogóle nie jest uruchomiony. Wskazówka leży sobie spokojnie (nie wiem czy powinna opaść do zera, bo w niektórych samochodach nie opada) a kontrolka się świeci, bo jest kluczyk w stacyjce przekręcony. Wygląda na zwykłą diagnostykę kontrolek przed uruchomieniem. Ale ja się na Galach nie znam |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 17-07-2008, 09:18
|
|
|
czekoladka_1981 napisał/a: | 5eba napisał/a: | na zdjeciu widze to jest max 250 - wg mnie silnik nie chodzi. |
To nie jest normalne/prawidłowe? |
Nie,zaden silnik tak malo litrazowy nie jest w stanie chodzic na takich obrotach
Nie wiem jak stare zegary,bo ja mam hi-kontrast ale wskazowka lezy spokojnie,a silnik nie chodzi |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 17-07-2008, 09:21
|
|
|
5eba napisał/a: | ale wskazowka lezy spokojnie,a silnik nie chodzi |
I to jest położenie prawidłowe! Tak jak u mnie. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
F_L_A_K_O_N
Nowy Forumowicz
Auto: fabia
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-07-2008, 10:24
|
|
|
Udało mi sie jeszcze parę fotek zdobyć
[ Dodano: 17-07-2008, 11:01 ]
A moim skromnym zdaniem wskazówka od obrotów leży w "spoczynku" obczaiłem pare innych Gali i tam wskazówka przy nieodpalonym silniku znajduje sie na 250, a co do kontrolki to nie wiem, nie znam sie |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-07-2008, 16:07
|
|
|
No to jeszcze raz ja... bo widzę, że z uważnym czytaniem niektórzy mają problemy.
1. Nie napisałem definitywnie, że silnik chodzi..., zauważyłem, że jest ciepły, co oznacza, że dopiero co by na chodzie, lub jeszcze jest.
2. Kontrolka poziomu oleju pali się definitywnie na stałe na pierwszej sesji zdjęciowej. To nie jest diagnostyka, bo wtedy pali się z całym zestawem innych lampek i razem z nimi znika. Najdłużej świecą bodajże ABS i poduchy.
3. Napisałem "do sprawdzenia" i tego się trzymać...
Być może co dla niektórych paląca się kontrolka oleju jest ok. Dla mnie nie, więc uważam, że silnik jest do dokładnego sprawdzenia, tym bardziej, że jak wspomniałem uszczelniacze zaworowe w silnikach GDI nie są ich najmocniejszą stroną. A tu jak widać poziom oleju "wywaliło" na gorącym silniku (kiedy jest obieg oleju) a na zimnym jest OK. Widać albo właściciel czyta forum i dolał oleju , albo silnik pije olej. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
F_L_A_K_O_N
Nowy Forumowicz
Auto: fabia
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-07-2008, 16:51
|
|
|
Doszedłem do wniosku że jednak go sobie odpuszczę ze względu na silnik i jego nietolerancje na gaz. Szkoda.
Dzięki za wyrażenie swojej opinii |
_________________ MKarpiu- ja dziękować |
|
|
|
 |
|
|