Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak podnieść moc w cari?
Autor Wiadomość
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-07-2008, 15:15   

marexi napisał/a:
sa Cari ktore maja 150PS

nie Carismy tylko Galanty EA1x :P
swinks_UK napisał/a:
W JP nie ma Carismy

a jezli nawet sa (na pewno chocby pare sztuk) to import prywatny :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 19-07-2008, 15:43   

Morfi napisał/a:
Nie wiem czy wiecie ale była Carisma Evo V w japoni 280KM


nie wiemy bo nie bylo
carisma evo to nic innego jak lancer evo, to byl podatkowy walek w niemczech, carisma nigdy nie byla oferowana na rynku japonskim wiec:

Morfi napisał/a:
silniki Carismy na japonie miały 140KM (niezaleznie od generacji).


to takze nie prawda, silniki i owszem mialy wieksza moc ale nie carismy, bo jej tam nie bylo
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-07-2008, 15:51   

Matejko, Mam katalogi z 1998r i 2000r i pisze własnie w nich samochody na rynek japoński.
I wiele Marek japonskich na swój rynek wypuszczały mocniejsze samochody.
Byla Carisma Evo ale wygladala jak lancer i tyle.
Pisze na stronkach o EVO :)

[ Dodano: 19-07-2008, 15:57 ]
http://root.cern.ch/~rdm/Carisma.html

[ Dodano: 19-07-2008, 15:58 ]
http://www.norcom.com.pl/...opic.php?t=3563 pozycja 14
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 19-07-2008, 16:07   

no ale nie wiem co mialem z tych linkow zobaczyc, jakbys mi pokazal te carisme GT i by miala kierownice po prawej stronie to i owszem a na ten moment:
-nie bylo auta o nazwie carisma w japonii
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-07-2008, 16:28   

Morfi napisał/a:
14) Mitsubishi Carisma Evo V 280 HP (99).................8.84

Morfi nie bylo Carism w Japoni, byly produkowane tylko i wylacznie w Holandii. Mozliwe a nawet bankowo ze bylo pare egzemplarzy w Japonii Carism ale jako import prywatny :)
teraz odnosnie Carismy EVO , niemcy zrobili taki trick w celu podniesienia sprzedazy modelowi Carisma zmieniajac nazwe z Lancera Evo :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-07-2008, 16:37   

To gdzie były importowane te carismy co miały 140KM. Myslalem ze ten silnik byl dla japonczyków robiony
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-07-2008, 16:40   

Morfi napisał/a:
To gdzie były importowane te carismy co miały 140KM.

Carismy mialy 140km w wersji MSX na europe (tylko ze to nie jest GDI)
Morfi napisał/a:
Myslalem ze ten silnik byl dla japonczyków robiony

Silnik 1,8 GDI jest robiony i zaprojektowany przez japonczykow w Japonii. Tam ten silnik byl wsadzany do Galanta EA1x na japonski rynek. Dla modelu Carisma byl wysylany z Japonii do Europy z modyfikacjami (zmniejszenie mocy) w celu dopasowania sie do rygorystycznych norm spalin panujacych w Europie...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-07-2008, 16:45   

Caly czas mówimy o GDI (wiem, ze był MSX) jestes na bank pewny że Carisma nie była sprzedawana z kierownica po prawej stronie ???
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-07-2008, 16:47   

byla sprzedawana z kierownica po prawej stronie na rynek angielski :)
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-07-2008, 18:36   

Robson86, To gdzie był ten silnik GDI 140KM w Angli???
Bo nie pozostaje watpliwości, że taki był ale gdzie był sprzedawany ??
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 19-07-2008, 18:55   

gdzie byl w anglii, nie bylo, tylko japonia, a moc mial wieksza ze wzgledu na czystsze bezsiarkowe paliwo
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 20-07-2008, 07:45   

Czy ktos z Was ma cos takiego jak numer kompa z tymi 140 czy 150 koni w silniku 1.8GDI z galanta japonskiego czy cos w tym rodzaju? bo mozliwe ze bede mogl sciagnac jak bede wiedziec konkretnie co bedzie pasowalo do Naszych Miskow. kuzynka tam siedzi i powiedziala ze poszuka a ze zna ten japosnki ćińg ćiang ćiong to powiedziala ze postara sie poszukac na ebay albo nawet gdzies do firmy uderzy wiec jezeli ktos z Was wie jakie oznaczenia ma ten komputer, albo dokladnie jak sie nazywaja japonskie galatny czy legnum czy jeszcze jakos inaczej to dam jej znac i moze bedziemy mieli 150-tki a nie 120-tki:)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-07-2008, 08:57   

No ja bym raczej na twoim miejscu z ECU japońskiego nie skorzystał - moc może i miał byś większą tyle że ogranicznik prędkości od razu do 180km/h :badgrin: a poza tym oprócz ECU musiał byś sparowac resztę kompów i nawet immo i kluczyki... bez sensu.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-07-2008, 09:42   

Ja moge jeździc do 180 a nawet do 170.
I tak tankuje shell v- power wiec z jakoscia paliwa tez nie powinno byc źle :D
15 KM wiecej za 600 zł załóżmy, to tani tuning :D Mogłbym
saphire napisał/a:
sparowac resztę kompów i nawet immo i kluczyki

:D
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 21-07-2008, 00:50   

a IMMO nie jest przypadkiem w liczniku? pozdro
wiec ktos ma taki katalog japonski z tymi silnikami:) czy nie ma szans na ten numer kompa/ECU
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.