Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Jak rozprawiłem się z "Cykaczem" 2.4
Autor Wiadomość
Qoolarz
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2008, 20:32   

Elo... Mogę tylko stwierdzić że u mnie wymiana popychaczy nie zrobiła szału... po dosłownie paru tys. km cyka tak samo jak przed wymianą. Teraz mam to w dupie i kupuję nowe radio ( byłem na komputerze i stwierdzono mi iż praca silniką jest książkowa a cykanie to wada fabryczna :P P)

Pozdro 4 all
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-08-2008, 10:00   

Ja rozprawiłem się z cykaniem zaworów raz na zawsze w Space Wagonie :) ......... od 6000 km nie cyknął ani razu, czy zimny, czy gorący....... i nie cyknie więcej :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-08-2008, 10:34   

Jak kiedyś może kupie wagona to się do Ciebie zgłoszę po takiego swapa na 2.5V6 :badgrin: chyba że w Cari tez się da tak swapnąć 8)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
doktord.pl
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2008, 13:22   

Kolejna wymiana oleju i......Jak ktoś chce raz na zawsze rozprawić się z cykaniem niech sprzeda Galanta.
Moim zdaniem wymiana popychaczy nie ma sensu, szkoda kasy. Znowu CYKA!!!
Pozostaje tylko ceramizer albo sprzedaż.

Pozdrawiam wszsytkich cykających.
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2008, 14:12   

czyli jak wymieniles popychacze i dalej cyka ? widocznie to nie wina popychaczy byla
 
 
frykas 
Forumowicz

Auto: GAL 2.5 V6 AVANCE,IMPREZA
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 66
Skąd: LBN
Wysłany: 05-12-2008, 15:01   

tez miałem kłopot z cykaniem, po sprowadzeniu gal był zalany olejem tym z salonu i miał przejechane na nim jakieś 13tys wiec zmieniłem olej na 0w-40 przy przebiegu 165tys i przez 5tys jak narazie jest cisza, powiem jeszcze że sławny Pan Sławek z ul. Staffa z Lublina odradzał mi ten zabieg mówiąc ze 0w-40 jest zbyt rzadki i będzie klepało jeszcze bardziej... zobaczymy za jakiś czas.
 
 
j13mk 
Mitsumaniak


Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 284
Skąd: Car-nice (West Coast)
Wysłany: 11-03-2009, 15:32   

Niech ktoś mi powie, czy ten dźwięk to też popychacze?
Na "słuch" wygląda, że to któreś z kół pasowych... Proszę o radę [-o<

--- edit
Ponawiam prośbę o diagnozę.
Dodam, że Gal odpalony ponownie (zimny) wydaje bardziej niż "cykanie" - "przerywane piski".
_________________
01706/KMM - J13MK
Ostatnio zmieniony przez j13mk 11-03-2009, 18:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 11-03-2009, 16:03   

Bartek napisał/a:
Ja rozprawiłem się z cykaniem zaworów raz na zawsze w Space Wagonie :) ......... od 6000 km nie cyknął ani razu, czy zimny, czy gorący....... i nie cyknie więcej :twisted:


a jak ?

Zakładam, że nie wymieniłeś silnik na elektryczny... ;)

A może usunąłeś popychacze a założyłeś jakiś alternatywny fikuśny system regulacji luzu ? (po Tobie sie można spodziewac wszystkiego :P )
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 11-03-2009, 16:12   

zmienił silnik na V6 :twisted:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-03-2009, 16:28   

Tylko, że V6 też potrafi cyknąć, jak dłuugo odstany i zimny :P

Cykanie albo się polubi, albo lepiej przesiąść się na inną markę :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-03-2009, 16:30   

20 000 km i ani jednego cyknięcia ;)

Potwierdzam słowa swinks_UK, po 3 miesiącach stania silnik mojego VR-4 poklepał zaworami jakieś 10s....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 11-03-2009, 16:50   

eee, to to wiem że swapa zrobił na v6, ale napisał że od 6kkm nie cyknął ani razu, a jako że v6 też cyka miałem nadzieję, że wykminił jakiś magiczny sposób uciszenia popychaczy terminalnie.

No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ??
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-03-2009, 17:04   

xor napisał/a:
No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ??


Zdrowy silnik + Mobil1 5W50.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-03-2009, 19:15   

Bartek napisał/a:
xor napisał/a:
No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ??


Zdrowy silnik + Mobil1 5W50.....


a czy zdrowy silnik ma prawo zacykac jak stoi bez odpalania troche dłużej...?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11-03-2009, 19:16   

ja chyba też sobie odpuszczę wymianę popychaczy ( skoro to i tak nic nie da :roll: )
na wiosnę wymienię olej na inny ( w tej chwili mam 5W40 Castrola ) chyba na 15W40 też Castrol i zobaczmy co z tego wyniknie :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.