[EA3A/W 2.4] Jak rozprawiłem się z "Cykaczem" 2.4 |
Autor |
Wiadomość |
Qoolarz [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2008, 20:32
|
|
|
Elo... Mogę tylko stwierdzić że u mnie wymiana popychaczy nie zrobiła szału... po dosłownie paru tys. km cyka tak samo jak przed wymianą. Teraz mam to w dupie i kupuję nowe radio ( byłem na komputerze i stwierdzono mi iż praca silniką jest książkowa a cykanie to wada fabryczna P)
Pozdro 4 all |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-08-2008, 10:00
|
|
|
Ja rozprawiłem się z cykaniem zaworów raz na zawsze w Space Wagonie ......... od 6000 km nie cyknął ani razu, czy zimny, czy gorący....... i nie cyknie więcej |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12-08-2008, 10:34
|
|
|
Jak kiedyś może kupie wagona to się do Ciebie zgłoszę po takiego swapa na 2.5V6 chyba że w Cari tez się da tak swapnąć |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
doktord.pl [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2008, 13:22
|
|
|
Kolejna wymiana oleju i......Jak ktoś chce raz na zawsze rozprawić się z cykaniem niech sprzeda Galanta.
Moim zdaniem wymiana popychaczy nie ma sensu, szkoda kasy. Znowu CYKA!!!
Pozostaje tylko ceramizer albo sprzedaż.
Pozdrawiam wszsytkich cykających. |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2008, 14:12
|
|
|
czyli jak wymieniles popychacze i dalej cyka ? widocznie to nie wina popychaczy byla |
|
|
|
 |
frykas
Forumowicz
Auto: GAL 2.5 V6 AVANCE,IMPREZA
Dołączył: 09 Lis 2008 Posty: 66 Skąd: LBN
|
Wysłany: 05-12-2008, 15:01
|
|
|
tez miałem kłopot z cykaniem, po sprowadzeniu gal był zalany olejem tym z salonu i miał przejechane na nim jakieś 13tys wiec zmieniłem olej na 0w-40 przy przebiegu 165tys i przez 5tys jak narazie jest cisza, powiem jeszcze że sławny Pan Sławek z ul. Staffa z Lublina odradzał mi ten zabieg mówiąc ze 0w-40 jest zbyt rzadki i będzie klepało jeszcze bardziej... zobaczymy za jakiś czas. |
|
|
|
 |
j13mk
Mitsumaniak

Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 284 Skąd: Car-nice (West Coast)
|
Wysłany: 11-03-2009, 15:32
|
|
|
Niech ktoś mi powie, czy ten dźwięk to też popychacze?
Na "słuch" wygląda, że to któreś z kół pasowych... Proszę o radę
--- edit
Ponawiam prośbę o diagnozę.
Dodam, że Gal odpalony ponownie (zimny) wydaje bardziej niż "cykanie" - "przerywane piski". |
_________________ 01706/KMM - J13MK |
Ostatnio zmieniony przez j13mk 11-03-2009, 18:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-03-2009, 16:03
|
|
|
Bartek napisał/a: | Ja rozprawiłem się z cykaniem zaworów raz na zawsze w Space Wagonie ......... od 6000 km nie cyknął ani razu, czy zimny, czy gorący....... i nie cyknie więcej |
a jak ?
Zakładam, że nie wymieniłeś silnik na elektryczny...
A może usunąłeś popychacze a założyłeś jakiś alternatywny fikuśny system regulacji luzu ? (po Tobie sie można spodziewac wszystkiego ) |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 11-03-2009, 16:12
|
|
|
zmienił silnik na V6
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-03-2009, 16:28
|
|
|
Tylko, że V6 też potrafi cyknąć, jak dłuugo odstany i zimny
Cykanie albo się polubi, albo lepiej przesiąść się na inną markę |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-03-2009, 16:30
|
|
|
20 000 km i ani jednego cyknięcia
Potwierdzam słowa swinks_UK, po 3 miesiącach stania silnik mojego VR-4 poklepał zaworami jakieś 10s.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-03-2009, 16:50
|
|
|
eee, to to wiem że swapa zrobił na v6, ale napisał że od 6kkm nie cyknął ani razu, a jako że v6 też cyka miałem nadzieję, że wykminił jakiś magiczny sposób uciszenia popychaczy terminalnie.
No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ?? |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-03-2009, 17:04
|
|
|
xor napisał/a: | No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ?? |
Zdrowy silnik + Mobil1 5W50..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-03-2009, 19:15
|
|
|
Bartek napisał/a: | xor napisał/a:
No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ??
Zdrowy silnik + Mobil1 5W50..... |
a czy zdrowy silnik ma prawo zacykac jak stoi bez odpalania troche dłużej...? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11-03-2009, 19:16
|
|
|
ja chyba też sobie odpuszczę wymianę popychaczy ( skoro to i tak nic nie da )
na wiosnę wymienię olej na inny ( w tej chwili mam 5W40 Castrola ) chyba na 15W40 też Castrol i zobaczmy co z tego wyniknie |
|
|
|
 |
|