Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 15:29
[CA4A 1.6] Dziwny "gwizd" przy ruszaniu
Autor Wiadomość
r_oman73
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 21:17   [CA4A 1.6] Dziwny "gwizd" przy ruszaniu

Witam
Czytam z zaciekawieniem wszystkie tematy.
Pozwolę sobie zawrócić głowę forumowiczów swoim problemem.
Otóż sprowadziłem swojego colta w kwietniu ub roku.Przebieg miał 150.000 , zero uszkodzeń ,a i cena przystępna [ 6.000 tyś z opłatami].
Wymieniłem oleje,paski [czyli wszystko co trzeba było] .
Przejeżdziłem lato , zime i wszystko było ok-- zero wkładu.
Pojechałem na kontrolę [ wiosenną ].....
Zaniepokoiło mnie to że z lewej strony [ siedząć w aucie] słychać dziwny gwizd
Dziwne jest to że dzieje sie to tylko podczas jazdy przy zmianie biegu [ w momęcie dodania gazu i puszczeniu sprzęgła]
jak sie silnik zagrzeje tego już nie ma.
Mechanik [ swoją drogą dziwny]
powiedział że bedziemy działać jak się coś stanie.
Może ma ktoś pomysł co to może być?
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2006, 21:23   

Łożysko oporowe w skrzyni?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 22:37   

r_oman73 napisał/a:

Mechanik [ swoją drogą dziwny]
powiedział że bedziemy działać jak się coś stanie.


to niestety bardzo zle myslenie...

podpisuje sie pod lozyskiem - mialem podobnie...
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 29-03-2006, 06:55   

Hubert, Adams12 ... no może być i łozysko - chociaż...

Ja bym stawiał na kończące sie sprzęgło ze szczególnym natarciem na docisk sprzęgła... jeżeli byłby to łożysko oporowe to gwizdałoby nawet na postoju podczas gdy jest wciśnięte sprzęgło...
Tu sprawa wygląda tak że to cosik gwiżdże jak kolega puszcza sprzęgło po zmianie biegu... czyli wtedy gdy sprzęgło (docisk - tarcza) jest obciążane - nastepna sprawą przemawiającą za tym jest to iż po nagrzaniu efekt zanika
- krótka piłka według mnie - tarcza sie kończy a docisk umiera :mrgreen:

No i jeszcze jedna sprawa przemawiająca za moja dewagacją - przebieg kkm.

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
Ostatnio zmieniony przez ROMEL 29-03-2006, 06:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-03-2006, 09:22   

Przebieg 150.000km raczej zaniżony. U mnie śmiga jeszcze oryginalne sprzęgło, przebieg 248.000km (W przyszłym roku do wymiany, ostatnio je oglądałem, podczas wymiany zimmering-u w silniku) Co ciekawe oryginalne sprzęgło ma tłumiki drgań skrętnych z gumy zamiast sprężyn. :mrgreen:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez wichura1 29-03-2006, 09:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
r_oman73
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2006, 12:38   

Witam
Jeśli to sprzęgło :( to mam pytanie ?
Czy czekać aż sie rozsypie czy też robić już oraz ile szacunkowo taka przyjemność kosztuje?.
Cytat:
Przebieg 150.000km raczej zaniżony. U mnie śmiga jeszcze oryginalne sprzęgło, przebieg 248.000km (W przyszłym roku do wymiany, ostatnio je oglądałem, podczas wymiany zimmering-u w silniku) Co ciekawe oryginalne sprzęgło ma tłumiki drgań skrętnych z gumy zamiast sprężyn.

Dlaczego zaniżony? i poczym to poznać mechanik mówił [ nie ten co wcześniej mówiłem] że przebieg oryginalny.
I jeszcze jedno na co zwrócić uwagę przy wiosenym przeglądzie [ nie chciałbym być posądzony o to że nie dbam o swego miśka :lol: ]
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 29-03-2006, 12:56   

Ja jak swojego kupilem to z uszkodzonym lozyskiem oporowym. Niestety za malo zbilem z ceny bo nie pomyslalem o tym, ze docisk tez padniety bedzie :) Łozysko bylo w dwu czesciach a docisk przewiercony (sprzeglo padlo gdy wjezdzalem na hale zeby je zrobic, w czepku urodzony :D ). Jak juz kupowalem czesci to kupilem wszystko coby hurtem zmienic dla pewnosci. Tarcza byla jeszcze dobra ale wymienilem.

Anyway tarcza 90zl docisk 125zl lozysko 75zl (listopad 2005)

ps. odrozniam "gwizd" i "swist". Swist to jak cos po czyms trze (np bo lozysko wyciskowe padlo) a gwizd to jak cos w rodzaju oporow osrodka (powietrze o karoserie, no i skrzynia na IV w maluchu ale tam nie wiem co gwizda). U mnie cos gwizda delikatnie i cichutko ale to chyba skrzynia w srodku i nie sadze aby to cos zlego bylo (po wymianie oleju chyba zaczelo). Aha jeszcze jest wycie - np. lozyska w kolach wyja i zimowki na asfalcie.
Ostatnio zmieniony przez brodzky 29-03-2006, 12:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
r_oman73
[Usunięty]

  Wysłany: 29-03-2006, 13:40   

Cytat:
ps. odrozniam "gwizd" i "swist". Swist to jak cos po czyms trze (np bo lozysko wyciskowe padlo) a gwizd to jak cos w rodzaju oporow osrodka (powietrze o karoserie, no i skrzynia na IV w maluchu ale tam nie wiem co gwizda). U mnie cos gwizda delikatnie i cichutko ale to chyba skrzynia w srodku i nie sadze aby to cos zlego bylo (po wymianie oleju chyba zaczelo). Aha jeszcze jest wycie - np. lozyska w kolach wyja i zimowki na asfalcie.

MOże żle napisałem jest to delikatny świst który słychać do 4 biegu [ sprzęgło-1-gaz-świst-sprzęgło-2-gaz - świst itd.] a poza tym kilka razy przy wysprzęglaniu było słychać "buczenie" więc mają rację ci co piszą o sprzęgle.
Sprawdzałem w necie ceny czy to można zamawiać? http://www.auto-hurt.pl/sklep.php
Valeo --- dobre są te częśći?
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-03-2006, 17:56   

Skontaktuj się z Japaneze ma dla mitsumaniaków duże zniżki. :D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2006, 19:46   

Sprzęgło najlepsze do Mitsubishi to Daikin, Aisin, ew. Sachs (często ma podzespoły Daikin, ale jest droższe).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.