Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] Zablokowanie mechanizmu rozrządu po wymianie pask
Autor Wiadomość
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2008, 17:04   

Podszedł. Dziękuję, Bartku! Corlone bangla jak dotąd.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-08-2008, 17:22   

Bartek napisał/a:
Jakby podszedł z 2.4 gdi, to mam takowy.....
gregorbu napisał/a:
Podszedł.
Cóż za kompatybilność silników ;)
gregorbu napisał/a:
Corlone bangla jak dotąd.
No to piknie :mrgreen:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2008, 21:18   

londolut napisał/a:
Cóż za kompatybilność silników ;)
Niezupełnie. Rozstaw śrub ten sam, ale odsadzenie od bloku różne. Czujnik z GDi do 4G92 dało sie zaadoptować poprzez wymianę śrub mocujących na dłuższe oraz zastosowanie trzech podkładek pod czujnik. Czujnika z 4G92 do GDi zaadoptować się już niestety nie da.
londolut napisał/a:
No to piknie :mrgreen:
Naprawdę baaaardzo się cieszę, że problem został wreszcie rozwiązany. Zaczęło się od błahostki w postaci zerwanych pinów mocujących, które unieruchomiły mi auto, a skończyło uszkodzeniem czujnika, które nastąpiło wskutek prawidłowego złożenia blaszki z pierścieniem i zębatką (Bartek stwierdził, że ktoś wcześniej wymieniał czujnik i dopasowywał blaszkę, odpowiednio ją odginając).
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-08-2008, 23:01   

Teraz to już tylko do czwartku :) Ja będę w piątek, muszę zlookać na żywo tą twoją lotkę :mrgreen:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-08-2008, 08:30   

gregorbu napisał/a:
Czujnik z GDi do 4G92


4g64 GDi gwoli ścisłości ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 25-08-2008, 09:20   

gregorbu napisał/a:
Zaczęło się od błahostki w postaci zerwanych pinów mocujących, które unieruchomiły mi auto, a skończyło uszkodzeniem czujnika,


chyba do tematow o rozrzadzie trzeba dodac punkt - po zdjeciu oslon, a przed rozkrecaniem calego rozrzadu,

pkt 3/4. Zdemontuj czujnik halla :D

raz na tydzien mam kogos na pw. z pytaniem o to gdzie go kupic, bo przy wymianie uszkodzili :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 09:41   

Matejko napisał/a:
chyba do tematow o rozrzadzie trzeba dodac punkt - po zdjeciu oslon, a przed rozkrecaniem calego rozrzadu,
pkt 3/4. Zdemontuj czujnik halla :D

Przeprowadzając wymianę rozrządu zgodnie z prawidłami sztuki, raczej trudno uszkodzić czujnik Halla. Ustawienie wału korbowego i wałka rozrządu na znacznikach umożliwia bezkolizyjne zdjęcie i włożenie zębatki wału korbowego wraz z blaszką bez zahaczenia o czujnik. Zasadniczo jedyne niebezpieczeństwo grozi czujnikowi ze strony uchwytu poduszki, mocowanego do bloku. Ten uchwyt to całkiem poroniony pomysł - trzeba go odkręcić, by wymienić napinacz i pasek, a wówczas jest niebezpieczeństwo, że spadnie na czujnik. Tu trzeba być ostrożnym.
W moim przypadku ktoś wcześniej coś kombinował z czujnikiem. Po założeniu nowej oryginalnej blaszki okazało się że obcierała o czujnik i uszkodziła hallotron.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.