 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ4A 1.6] Zablokowanie mechanizmu rozrządu po wymianie pask |
Autor |
Wiadomość |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2008, 17:04
|
|
|
Podszedł. Dziękuję, Bartku! Corlone bangla jak dotąd. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-08-2008, 17:22
|
|
|
Bartek napisał/a: | Jakby podszedł z 2.4 gdi, to mam takowy..... |
gregorbu napisał/a: | Podszedł. | Cóż za kompatybilność silników
gregorbu napisał/a: | Corlone bangla jak dotąd. | No to piknie |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2008, 21:18
|
|
|
londolut napisał/a: | Cóż za kompatybilność silników | Niezupełnie. Rozstaw śrub ten sam, ale odsadzenie od bloku różne. Czujnik z GDi do 4G92 dało sie zaadoptować poprzez wymianę śrub mocujących na dłuższe oraz zastosowanie trzech podkładek pod czujnik. Czujnika z 4G92 do GDi zaadoptować się już niestety nie da.
londolut napisał/a: | No to piknie | Naprawdę baaaardzo się cieszę, że problem został wreszcie rozwiązany. Zaczęło się od błahostki w postaci zerwanych pinów mocujących, które unieruchomiły mi auto, a skończyło uszkodzeniem czujnika, które nastąpiło wskutek prawidłowego złożenia blaszki z pierścieniem i zębatką (Bartek stwierdził, że ktoś wcześniej wymieniał czujnik i dopasowywał blaszkę, odpowiednio ją odginając). |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-08-2008, 23:01
|
|
|
Teraz to już tylko do czwartku Ja będę w piątek, muszę zlookać na żywo tą twoją lotkę |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-08-2008, 08:30
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Czujnik z GDi do 4G92 |
4g64 GDi gwoli ścisłości |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 25-08-2008, 09:20
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Zaczęło się od błahostki w postaci zerwanych pinów mocujących, które unieruchomiły mi auto, a skończyło uszkodzeniem czujnika, |
chyba do tematow o rozrzadzie trzeba dodac punkt - po zdjeciu oslon, a przed rozkrecaniem calego rozrzadu,
pkt 3/4. Zdemontuj czujnik halla
raz na tydzien mam kogos na pw. z pytaniem o to gdzie go kupic, bo przy wymianie uszkodzili |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 09:41
|
|
|
Matejko napisał/a: | chyba do tematow o rozrzadzie trzeba dodac punkt - po zdjeciu oslon, a przed rozkrecaniem calego rozrzadu,
pkt 3/4. Zdemontuj czujnik halla |
Przeprowadzając wymianę rozrządu zgodnie z prawidłami sztuki, raczej trudno uszkodzić czujnik Halla. Ustawienie wału korbowego i wałka rozrządu na znacznikach umożliwia bezkolizyjne zdjęcie i włożenie zębatki wału korbowego wraz z blaszką bez zahaczenia o czujnik. Zasadniczo jedyne niebezpieczeństwo grozi czujnikowi ze strony uchwytu poduszki, mocowanego do bloku. Ten uchwyt to całkiem poroniony pomysł - trzeba go odkręcić, by wymienić napinacz i pasek, a wówczas jest niebezpieczeństwo, że spadnie na czujnik. Tu trzeba być ostrożnym.
W moim przypadku ktoś wcześniej coś kombinował z czujnikiem. Po założeniu nowej oryginalnej blaszki okazało się że obcierała o czujnik i uszkodziła hallotron. |
|
|
|
 |
|
|