Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:51
[CJ4A 1.6] 4g92 z CJO-90koni na 113koni
Autor Wiadomość
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-03-2007, 23:15   

z tego co piszecie rozumiem ze zakres biegow jest wiekszy troche niz w CA0, ale z tego co wiem (i mniejsza moc to tez raczej potwierdza), czas 0-100 km/h jest wiekszy niz w CA0 tak?

w takim razie skrzynia w CA0 i CJ0 jest inna?
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2007, 20:39   

Wydaje mi się na 99% że CJ0 ma inne przełożenia (dłuższa skrzynia) przez co ma tez gorsze osiagi. Mysle że wstawiając przełożenia takie jakie są w CA0 można było by osiagnąć prawie takie same przyśpieszenia (może minimalnie gorsze ale podobne)
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
dante
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2007, 22:05   

Witam wszystkich forumowiczow i Mitsumaniakow ;)

Mam takie szybkie pytanie odnosnie tego do jakiej predkosci mozna zylowac auto na 2 i 3 biegu. Mianowicie w instrukcji obslugi z tego forum wyczytalem ze Mitsu 16 GL moze na 2-gim biegu osiagnac max 100 km/h, natomiast GLX 90km/h. Nie powinno byc odwrotnie?
Swoim probowalem, to 100 km/h i jeszcze wskazowka obrotomierza nie weszla na czerwone pole. Na 3-im mialem chyba 140 km/h.

Poza tym, do ilu max mozna pociagnac obroty? Mozna 'wjechac' do polowy czerwonego pola w ostatecznosci?

Pozdrawiam!
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2007, 22:56   

obroty mozesz pociagnac teoretycznie do odcinki - po to ona jest (takie zabezpieczenie) ale im dluzej i im wiecej bedziesz tak katowal silnik tym krocej nim pojezdzisz, gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min
 
 
Firefly
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 22:54   

Cytat:
gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min


a czy gdzies mozna znalezc jakie sa predkosci samochdu przy 3000 i 4000 obr/min dla silnika 1.3 bo ja niestety obrotomierza nie mam??
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 00:50   

mozliwe ze w instrukcji jest napisane... na forum w dziale download jest instrukcja do sciagniecia
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 27-03-2008, 10:31   

Znalazlem cos takiego na allegro: http://www.allegro.pl/ite...wys_gratis.html
Toretycznie jezeli Civic mial zmniejszona moc, to i Colt chyba tak samo ma zrobione?
Czy wogle ta uszczelka to bujda? A jezeli nie to moze maja taka w ASO do coltow? :)
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-03-2008, 10:54   

Tak Honda Civic miała zmniejszona moc.
Przez taka zwężke na dolocie zamiast której montuje sie takowa uszczelke jaka podesłałeś, Lub zawsze mozna było samemu wyciąć z klingerytu :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
BH20
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 21:09   

a ja mam pytanie co do silnika 1.3 czy ktos probowal "podkreciec" silniczek chipem i jakie efekty oraz z ciekawosci ile taki bajer kosztuje
 
 
koval 
Nowy Forumowicz


Auto: CJ4A 1.6 76kW '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: wawa
Wysłany: 05-10-2008, 00:14   

Rafal_Szczecin napisał/a:
i przelozenie ECU nie zwiekszy ich mocy do 113 KM .

witam, a co może zwiększyć?
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-10-2008, 13:54   

koval, ty i tak masz wersję 103KM, a nie 90
_________________
 
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 05-10-2008, 13:56   

to brakuje mu jeszcze 12 koni :) 8)
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 05-10-2008, 14:03   

wojtas20 napisał/a:
to brakuje mu jeszcze 12 koni

10 jezeli mowa o 4G92 motnowanym w CAO czy tez CBO/W

bo tamte silniki mialy 113 KM
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 05-10-2008, 14:05   

A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115 :roll: ;)
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 05-10-2008, 14:11   

wojtas20 napisał/a:
A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115

spoko, duzo osob sie myli, i sprzedajac podaje wartosc 115KM :)

ale do rzeczy, jak odroznic wersje 100 od 90 konnej ,czym ona sie rozni,ze moc zostala ograniczona, i jak sprawic by z 90 koni przejsc na 100 ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.