Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:51 |
[CJ4A 1.6] 4g92 z CJO-90koni na 113koni |
Autor |
Wiadomość |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-03-2007, 23:15
|
|
|
z tego co piszecie rozumiem ze zakres biegow jest wiekszy troche niz w CA0, ale z tego co wiem (i mniejsza moc to tez raczej potwierdza), czas 0-100 km/h jest wiekszy niz w CA0 tak?
w takim razie skrzynia w CA0 i CJ0 jest inna? |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2007, 20:39
|
|
|
Wydaje mi się na 99% że CJ0 ma inne przełożenia (dłuższa skrzynia) przez co ma tez gorsze osiagi. Mysle że wstawiając przełożenia takie jakie są w CA0 można było by osiagnąć prawie takie same przyśpieszenia (może minimalnie gorsze ale podobne) |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
dante [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 22:05
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczow i Mitsumaniakow
Mam takie szybkie pytanie odnosnie tego do jakiej predkosci mozna zylowac auto na 2 i 3 biegu. Mianowicie w instrukcji obslugi z tego forum wyczytalem ze Mitsu 16 GL moze na 2-gim biegu osiagnac max 100 km/h, natomiast GLX 90km/h. Nie powinno byc odwrotnie?
Swoim probowalem, to 100 km/h i jeszcze wskazowka obrotomierza nie weszla na czerwone pole. Na 3-im mialem chyba 140 km/h.
Poza tym, do ilu max mozna pociagnac obroty? Mozna 'wjechac' do polowy czerwonego pola w ostatecznosci?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 22:56
|
|
|
obroty mozesz pociagnac teoretycznie do odcinki - po to ona jest (takie zabezpieczenie) ale im dluzej i im wiecej bedziesz tak katowal silnik tym krocej nim pojezdzisz, gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min |
|
|
|
 |
Firefly [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 22:54
|
|
|
Cytat: | gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min |
a czy gdzies mozna znalezc jakie sa predkosci samochdu przy 3000 i 4000 obr/min dla silnika 1.3 bo ja niestety obrotomierza nie mam?? |
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2007, 00:50
|
|
|
mozliwe ze w instrukcji jest napisane... na forum w dziale download jest instrukcja do sciagniecia |
|
|
|
 |
Twaróg
Mitsumaniak Śmigamy ulicami ;)

Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 162 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2008, 10:31
|
|
|
Znalazlem cos takiego na allegro: http://www.allegro.pl/ite...wys_gratis.html
Toretycznie jezeli Civic mial zmniejszona moc, to i Colt chyba tak samo ma zrobione?
Czy wogle ta uszczelka to bujda? A jezeli nie to moze maja taka w ASO do coltow? |
_________________ Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 27-03-2008, 10:54
|
|
|
Tak Honda Civic miała zmniejszona moc.
Przez taka zwężke na dolocie zamiast której montuje sie takowa uszczelke jaka podesłałeś, Lub zawsze mozna było samemu wyciąć z klingerytu |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
BH20 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 21:09
|
|
|
a ja mam pytanie co do silnika 1.3 czy ktos probowal "podkreciec" silniczek chipem i jakie efekty oraz z ciekawosci ile taki bajer kosztuje |
|
|
|
 |
koval
Nowy Forumowicz

Auto: CJ4A 1.6 76kW '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 28 Skąd: wawa
|
Wysłany: 05-10-2008, 00:14
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | i przelozenie ECU nie zwiekszy ich mocy do 113 KM . |
witam, a co może zwiększyć? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-10-2008, 13:54
|
|
|
koval, ty i tak masz wersję 103KM, a nie 90 |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojtas20
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Posty: 336 Skąd: Kęty/Bielsko Biała
|
Wysłany: 05-10-2008, 13:56
|
|
|
to brakuje mu jeszcze 12 koni |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 05-10-2008, 14:03
|
|
|
wojtas20 napisał/a: | to brakuje mu jeszcze 12 koni |
10 jezeli mowa o 4G92 motnowanym w CAO czy tez CBO/W
bo tamte silniki mialy 113 KM |
|
|
|
 |
wojtas20
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Posty: 336 Skąd: Kęty/Bielsko Biała
|
Wysłany: 05-10-2008, 14:05
|
|
|
A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 05-10-2008, 14:11
|
|
|
wojtas20 napisał/a: | A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115 |
spoko, duzo osob sie myli, i sprzedajac podaje wartosc 115KM
ale do rzeczy, jak odroznic wersje 100 od 90 konnej ,czym ona sie rozni,ze moc zostala ograniczona, i jak sprawic by z 90 koni przejsc na 100 ?? |
|
|
|
 |
|