Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[SIGMA]Filtr oleju do automatu F4A33 - JAK TO WYGLADA?
Autor Wiadomość
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2008, 20:26   

lukasz z tego co się zorientowałem to mówia że filtr i olej w skrzyni biegów powinno sie zmieniać co drugą wymianę oleju w silniku i wtedy jesteś pewny że nie zajedziesz automatu
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 15-11-2008, 20:29   

batman-1 napisał/a:
lukasz z tego co się zorientowałem to mówia że filtr i olej w skrzyni biegów powinno sie zmieniać co drugą wymianę oleju w silniku i wtedy jesteś pewny że nie zajedziesz automatu


To wyszłoby na to ze powinienem juz zmienić olej w skrzyni ;-) ale na oleju silnikowym poprzednio zrobiłem 9000 km - wlałem w sumie 6 litrów tzn. przez 9000 spalił jakieś 1,7 litra :( . Teraz zmieniłem olej na valvoline maxlife 10w40 (poprzednio castrol gtx magnatec 10w40) i chyba ubywa go mniej bo mam póki co stan w połowie bagnetu a nie dolewałem praktycznie nic. Zrobiłem juz jakies 3500 od wymiany oleju. Zobaczę ile zrobię na tym valvoline - jak spali go mniej to będę używał
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 16-11-2008, 13:15   

Dzięki za odpowiedzi.Właśnie i u mnie zmaiana biegów jak zimna to szarpie,i czasem nie zmienia w porę. Ale jeszcze jedno pytanko,jak wymienić samemu olej tak aby to dobrze zrobić,a nie spartaczyć.Ponieważ w okolicy nie ma żadnego warsztatu. a może ktoś wie gdzie w okolicy Siedlec można coś takowego zrobić?Pozdrawiam.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2008, 13:32   

lukasz12, moje auta tez pala Castrola
na Mobilu, Lotosie czy Valvoline juz nic nie ubywa...
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 13:37   

wymiana podobnie jak w silniku musisz konkretnie rozgrzać na kanał spuszczasz odkręcasz mise najlepiej przepłukać mise tylko uwaga na magnesy powinny być chyba trzy.Warto oglądnąć czy żadnych opiłków nie ma potem odkręcasz filtr wkładasz nowy skręcasz mise tylko z czuciem żeby nie uszkodzić uszczelki.Jak wymieniałem u siebie to wlałem pierszy litr oleju a potem zapaliłem silnik wlałem kolejny sprawdziłem stan przeladnia R na moment potem 1 2 D na N i znowu pomiar dolewka i tak do uzyskania stanu potem pojeździć i jeszce sprawdzić stan.Troche zabawy czasu ale spoko można zrobić samemu.Rozmawiałem z mechanikami i mówili żeby lać dextron2 nie lać trójki pozdrowionka i powodzonka.
Ostatnio zmieniony przez batman-1 16-11-2008, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 16-11-2008, 13:38   

Krzyzak napisał/a:
lukasz12, moje auta tez pala Castrola
na Mobilu, Lotosie czy Valvoline juz nic nie ubywa...


Dlatego Castrolowi mówie zdecydowane NIE. 2 lata temu poszedłem za radą mechanika ale jak widać trzeba samemu wszystko przetestować. Będę sie trzymał VALVOLINE
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2008, 14:25   

opilki zawsze beda na magnesach, a powinno ich byc 5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.