Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] jak sie zabrac za krokowca
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 15-01-2009, 15:21   

gregorbu napisał/a:
To na przyszłość zajrzyj jeszcze do FAQ&How-to-Do. Wiele instrukcji tam nie ma ale mogą pomóc.

oki dzieki tak zrobie ale czasem sa indywidulane pytania itp. I co wtedy tez nie moga załozyc tematu?
Gregobru przykro mi ale jak wpisuje w szukaj ,,krokowy krokowiec'' szukaj któregokolwiek ze słów to mam jakies bzdury nie z tej ziemi .... :? A stron z wyszukiwania mam ponad 500 wiec co mam zrobic jak chce sie czego dowiedziec? Nie chce zasmiecac forum ale nieraz chce sie czego dowiedziec.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-01-2009, 16:31   

rosomak1983 napisał/a:
Hugo, jak myslisz jak wskazówka podnosi sie z trudem i opada to moze to byc krokowiec?
Może być, ale nie musi.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 19:50   

Najpierw zmierz krokowiec jak Ci napisłem -jak sie ładnie powyginasz to nie musisz go wykręcać tylko wyciągnąć wtyczkę i sprawdzić -będziesz miał 100% dowód czy działa silniczek czy nie - jak będzie działał to możesz dalej jechać co Ci Gregorbu napisał...
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 17-01-2009, 00:02   

nie chcac zasmiecac forum wtrace swoj problem.

nadal mam problem z niskimi obrotami :cry:
jak regulowalem obroty i ustawilem na ok 800obr to po odleczeniu kabelka byly za niskie. po zmasowaniu musialem ustawic na ok 1000 zeby po odlaczeniu miec 800obr.
przepustnice czyscilem juz 2razy.
nurtuja mnie pytania:

dlaczego po wl swiatel i nadmuchu obroty spadaja do ok 500-600obr
gdzies wyczytalem ze jak sie takze ma wspomaganie to tez sie obnizaja. a no fakt jak zaczynam krecic kierownica to go troche przydusi jednak jak zakrece mocniej to obroty momentalnie wskakuja na ok 1000obr i tak sie trzymaja do puki nie cofna kierownica.
hmm... jest tam jakis czzujnik ze kaze zwiekszyc obroty??
dlaczego nie zwiekszy jak wl urzadzenia elektryczne??

mam zamiar zabrac sie za czyszczenie krokowca.
mam duze checi i ambicje jednak nie wiem za co sie zlapac.
jak juz pisalem w wczesniejaszych tematach mam tez lekki problem z odpalaniem gdy mam ponizej polowy zbiornika. jednak problem z odpalaniem wystepuje od kiedy go kupilem a wtedy z obrotami nie bylo problemu.
CHECK nigy sie jeszcze nie zapalil.
bylem tez na kompie i niby wszystko wpozadku a mialem mala nadzieje ze cos wykaze, wymienie i skoncza sie te problemy.

strasznie duzo tych pytan i watpliwosci ale moze ktos rzuci jakas jasnosc.
pozdro :mrgreen:
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 18:53   

Dopóki Ci sie lampka nie zapali to komp Ci nic nie wykaże - co najwyżej kumaty mechanik może wyczytać z parametrów.

Gregorbu wcześniej wstawił link do opisu jak wyczyścić krokowca- myślę że jest dość przejrzyście napisany.

Spadek obrotów przy włączeniu świateł i nadmuchu tez MOŻE być objawem wadliwie działającego krokowca ....
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 17-01-2009, 20:46   

tylko gdzie znalezc takiego kumatego mechanika bo jakos w mojej okolicy zadnego takiego nie moge odszukac :?
wlasnie mam zamiar zabrac sie za czyszczenie krokowca. Mam nadzieje ze to bedzie to. opis jest jak najbardziej przejzysty.

nie jestem mechanikiem jednak troche juz grzebalem w roznych mniej poularnych markach.
z tego co mi wiadomo to po przekreceniu stacyjki w pozycje zaplonu pompa paliwa powinna wlaczyc sie na chwilke. mam racje?? jednak w moim misku tak sie nie dzieje. dla pewnosci odkrecilem regulator cisnienia na listwie wtryskowej i nic nie polecialo.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-01-2009, 22:25   

wujas napisał/a:
mam racje??
Nie.
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 17-01-2009, 22:33   

no coz jednak w misku tak nie jest :mrgreen:
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 30-01-2009, 17:00   

Panowie kupiłem dzis smar z zawartościa teflonu do ,,czesci mechanicznych wykonanych z metalu i tworzyw sztucznych'' wg rady gregorbru. I mam teraz troche dziwne pytanie czy rozpuszczalnik ekstrakcyjny to jest to samo co benzyna ekstrakcyjna?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 30-01-2009, 17:04   

tak to jest to samo :mrgreen:
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-02-2009, 19:04   

Krokowiec przeczyszczony..... Ale niewiele to zmieniło sprawa wyglada tak ze czasem trzyma oboty idealnie!!!!! A czasem spadaja lekko falujac do 500 i wtedy jakby trzesło autkiem i nierówno chodzi... Co teraz robic? Sprawdzac te piny? Jak radzi dm17, Czy w modelu CBO zdarzaja sie takie rzeczy???? Jakby co to da sie naprawic czy nowy/uzywany krokowiec?
Teraz mam drugie pytanie czy kupic kable i kopułke?
Bo jakby czasem gubił iskre czy cos... Czy przbicia na kablach/kopułce moga wpływac na wolne obroty? Albo odwrotnie czy krokowiec moze wpływac na zrywania (przypuszczam ze nie) na wolnych obrotach...podczas jazdy.(tylko w zakresie niskich obrotów zdardzaja sie zrywy)
Komp nie wywala żadnych błędów...
A moze filter paliwa???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 10-02-2009, 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 10-02-2009, 19:16   

u mnie po przeczyszczeni krokowca dalej te same problemy. mam podobne problemy z obrotami ale jeszcze na dodatek problem z odpalaniem ktory jest wprost proporcjonalny do poziomu benzyny w baku. dlatego zabieram sie za zasilanie paliwem.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-02-2009, 19:18   

Co robic panowie? Jakie konretne kroki podjac?
Czy regualcja obrotów tak jak na stronie Krzyzaka tj tego TPS-u moze pomóc. Nie za bardzo wiem jak sie za to zabrac choc kupiłem omomierz..

[ Dodano: 10-02-2009, 19:25 ]
wujas napisał/a:
ale jeszcze na dodatek problem z odpalaniem ktory jest wprost proporcjonalny do poziomu benzyny w baku.

konketnie jak sie to objawia
U siebie nie zauważyłem niczego podobnego...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-02-2009, 16:40   

rosomak1983 napisał/a:
Teraz mam drugie pytanie czy kupic kable i kopułke?
Tak bym zrobił, ponieważ
rosomak1983 napisał/a:
Bo jakby czasem gubił iskre czy cos... Czy przbicia na kablach/kopułce moga wpływac na wolne obroty? Albo odwrotnie czy krokowiec moze wpływac na zrywania (przypuszczam ze nie) na wolnych obrotach...podczas jazdy.(tylko w zakresie niskich obrotów zdardzaja sie zrywy)
Miałem takie objawy w Maździe i po wymianie kabli WN nic z tych rzeczy nigdy się nie powtórzyło.
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 13-02-2009, 13:36   

to ze jak mam np ponizej polowy zbiornika to zapala dopiero grzies za 2-3 przekreceniem kluczyka.

A teraz mam pytanie.
Podlaczylem + do niebieskiego zlacza kolo zlacza do ustawiania obrotow.
Z manuala wyczytalem ze jest to zlacze do spr pompy paliwowej.
odziwo po podlaczeniu benzyna jak nie leci tak nie leci :?
zadziala tylko krokowy, zapala sie lampki jak przy wl zaplonie i zalaczy jakis przekaznik za radiem. A pompa jak nie chodzi tak nie chodzi.
a chyba powinna. Tak??

[ Dodano: 13-02-2009, 17:54 ]
dzis sprawdzilem cisnienie paliwa na listwie wtryskowej.
2,6bar przy dodaniu gazu max 2,7bar i po zgaszeniu silnika cisnienie momentalnie spada do 0.
To chyba nie dobrze?? powinno byc 3,3-35,bar i po zgaszeniu cisnienie nie powinno sie utrzymac??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.